ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

وقتی تو نیستی....

پنجشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۱۸ ق.ظ

وقتی تو نیستی

نه هست های ما

چونان که بایدند

نه باید ها...


مثل همیشه آخر حرفم


و حرف آخرم را


با بغض می خورم


عمری است


لبخند های لاغر خود را


در دل ذخیره می کنم :


باشد برای روز مبادا !


اما


در صفحه های تقویم


روزی به نام روز مبادا نیست


آن روز هر چه باشد


روزی شبیه دیروز


روزی شبیه فردا


روزی درست مثل همین روزهای ماست


اما کسی چه می داند ؟


شاید


امروز نیز روز مبادا باشد !



وقتی تو نیستی


نه هست های ما


چونانکه بایدند


نه باید ها...


هر روز بی تو


روز مبادا است !


«از زنده یاد قیصر امین پور»









  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۱۲/۰۱
  • ۷۴۷ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۸)

سلام اشرف جون.ممنون از شعری که گذاشتی کار منو راحت کردی دنبال یه شعر خوب می گشتم.راستی من و طاهره هنوز داریم میاییم کاشان......
پاسخ:
سلام عزیزدل
شماها که واقعا یه خسته نباشید گنده از راه دور نیازمندین !!!!
آخه مجبورت کردن اسباب کشی کنی بیا راه دور. ببین چقد بازدید کننده هات کم شدن. برگرد به همون محله پایین شهر بلاگفا. برگرد
پاسخ:
آخه نت خونه قطع شده! به زودی همچین هر روز آپ می کنم که وقت نکنین بهم سر بزنین!!!!!

سلام سیده خانم

احوالات؟

خبر عاطفه دهقانی نداری؟وبش روتعطیل کرده؟

پاسخ:
سلام عزیزدل
فدای شما. خوبه به لطف خدا
والا خبر ندارم. ظاهراً وبش حذف شده

یـابن الحســـن : تـقصیــر مـن است اینـکه ، کـم مـی آیـی هـر گاه شَـوَم اسیـر غــــــم مــی آیـــــی این جمعه و جمعه های دیگـر ، حرف است آدم بشـوم ، سه شنبـــه هــم مـی آیـی . .

یا اَبـاصالِـح اُرشُدنا اِلَی الطَریـق یَـرحَمَـکُمُ الله

...............................

سلامت و مهدوی باشید

سلام سیدنا!
اینجا که اومدی انگار از جمع ما جدا شدی. کاش دوستای دیگه هم اسباب کشی میکردن می اومدن اینجا تا منم از بلاگفا دل بکنم.
سیدنا ... دلتنگیم.کاش باز دور هم جمع میشدیم.
پاسخ:
سلام عزیزدل
خب شماها بیاین سر بزنین که نه من اینجا احساس غربت کنم و نه شماها! مجبورهم نشم دیگه به اون دیار کفر!!!! برگردم!
  • عاطفه امینی نسب
  • سلام سیدی.

    اومدم بیان.

    الدعا

    پاسخ:
    سلام بر تو رفیق غایب ز نظر...
    خوب کردی عزیز دلم. خوش اومدی
    شوما که سالی یه بار آپ می نمایی فدای چشمانت!
    از هزارتا پست ما هم یکی رو مورد عنایت قرار میدی... خوب لااقل همونجا می موندی از توی لیست مطالب دوستان میفهمیدیم کی آپ میکنی!!! این چه وضعشه خواهر؟!
    تازه کامنت دونی اینجا شکلک هم نداره!الان من شکلک زبون درازی بخوام باید کی رو ببینیم؟
    پاسخ:
    راستیاتش مولای خوب خویشتن! این دیر آپ کردنتمون مربوطی با تغییرات نتی نداره . متاثر از تغییرات فیزیکیه. در حال تغییرات شغلی هستیم، خونه هم که نت نداریم! ان شالله به زودی دوباره اکتیو می شویم :)
    اگه خواستی اینجا شکلکی بذاری، بنویسش. مثلاً (شکلک نیشخند!!!)
  • عاطفه امینی نسب
  • مَنْ عَمِلَ صَالِحًا مِّن ذَکَرٍ أَوْ أُنثَى وَهُوَ مُؤْمِنٌ فَلَنُحْیِیَنَّهُ حَیَاةً طَیِّبَةً وَلَنَجْزِیَنَّهُمْ

    أَجْرَهُم بِأَحْسَنِ مَا کَانُواْ یَعْمَلُونَ ( آیه ۹۷ سوره نحل ) 

    هر کس عمل صالح کند، در حالی که مؤ من است، خواه مرد باشد یا زن، به او حیات پاکیزه میبخشیم، و پاداش آنها را به بهترین اعمالی که انجام دادند خواهیم داد .

    سلام سید جونم.برات حیات طیبه مهدوی ارزو دارم.

    شیرینی هم:

    http://www.sahebzaman.org/dl/ebook/chamran/Khoda_bud_va_digar_hich_nabud(www.sahebzaman.org).pdf?phpMyAdmin=1e1a4612a7728f6dd7a3120f50306452

    البته قطاب و باقلوا خواستی بفرسم کاشان؟؟؟؟

    پاسخ:
    سلام عزیزدل. ممنون از لطفت. عالی بود
    دمت گرم متاسفانه قطاب و باقلوا کاشان هم پیدا میشه وگرنه سفارش می دادم !!!!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی