ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

فرشته ای به نام مریضی

دوشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۲۶ ق.ظ

این سومین روزیست که درگیر مریضی ام و هیچ رغبتی هم به دکتر رفتن ندارم.


این مطلب را می نویسم برای همه کسانی که می گویند کار خر است... بی پولی خر است... زندگی خر است و... و همه ی مشکلات دنیا را خر بی پالانی می بینند که دارد چهارنعل می دود و جفتک می اندازد درست وسط زندگی شان...


تا مریض نشوی، نمی فهمی همین خری که تا دیروز داشتی پشت سرش آه و ناله می کردی، اسب سپید بالداری ست که در کنار سلامتی، میلیاردها دلار می ارزد.


گاهی وقت ها آنقدر غرق در نعمت های خدا می شویم که یادمان می رود همین روزمرگی خودش نعمتی ست، که حاصل آرامش و سلامتی بیش از حدمان است وگرنه الان باید توی بیمارستان آرزوی روزمرگی می کردیم.


مریضی که می آید، همه ی بهانه های بی مزه ی افسردگی هایمان کنار می رود و تازه می فهمی که برای شاد زیستن یک بهانه بیشتر لازم نیست و آن هم سلامتی ست.


و برای همین است که هرازگاهی که خوشی زیر دلمان می زند و از یکنواختی ها و کار و بار هر روزه مان می نالیم و دوز ناشکری هایمان بالا می رود، خدا فرشته ای برایمان نازل می کند به نام مریضی! که بیاید، بنشیند سر بالینت و یک اردنگی نثارت کند و بگوید چه کسی بود ناشکری می کرد؟؟؟!!!


و عجیب که هیچ چیز دیگری نمی تواند این جور مثل خودش گوشَت را بتاباند و به خودت بیاوَرَدَت. و این از همان الطاف خفیه ی الهیست که نمی گذارد وسط ناشکری هایت دفن شوی...


پس قدمت مبارک ای سفیر رحمت خدا...


پ.ن: به قول محبوب حضرت حق، رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم : نعمتان مجهولتان؛ الأمن و العافیة : دو نعمتند که قدرشان ناشناخته است: سلامتی و امنیت‏...

خداوند به همه مان عطایشان کناد...


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۲/۰۷
  • ۳۶۹ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۶)

سلام
تنت سلامت سادات خانوم. واقعا راست میگی. وقتی مریض میشی آرزو میکنی فقط کمی بهتر بشی تا بتونی غذا بخوری یا با اطرافیان حرف بزنی و کارای عادی رو بکنی. 
پاسخ:
سلام. ممنونم عزیزم. چه خوب که سر زدی
ان شالله همیشه سالم باشی
سلام اشی جوون
بد نبینی... چی شدی؟؟
الآن حدس بزن کجادارم برات نظر مینویسم...
توجشن ازدواج دانشجویی٬مشهد. دکتر حبشی هم داره صحبت می کنه.
پاسخ:
سلام بر زائر حضرت یار
شکر خدا بهترم. ویروس گرفته بودم رفتم فلش کردم خوب شدم!
از صحبتای دکتر حبشی خیلی کن. به دردت میخوره
سلام سید 
خوبی این روزا اصلا حالم خوب نیست برام دعا کن خدا داره بد جور امتحانم میکنه دعا کن از پسش بر بیام
راستی دعا منکنم هرچه زودتر خوب بشی 

پاسخ:
سلام عزیزم. ان شالله که تو هم زودتر خوب بشی
فلش کردن یعنی چه؟!
پاسخ:
یعنی نصب سیستم آندروید جدید روی گوشی بطوری که همه ی ویروساش کشته بشه 
سلام سیدنا
تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد...
الان چطوریایی؟
بهتری؟
واقعا هیچ جای گلایه ای نمی مونه. وقتی زنداییم که همش تصویرش جلو چشممه فوت کرد اونم بصورت کاملا یهویی و بطرز کاملا فجیعی، همش دارم با خودم میگم واقعا همین که هستیم و نفس میکشم از سرم هم زیاده!
خدا شفای عاجل عنایت کنه به سیده و آقای ایشون ...بلند بگو آمین!
پاسخ:
سلام مولای خوب من
شکر خدا. من که خوبم. آقامون یه کم درگیره هنوز
بله درسته. حق با شماست. همیشه تو هر پله ای که هستی جای شکرش باقیه
میدونستم معنیشو...
میخاستم حال و هوات عوض شه.
پاسخ:
دمت گولی! حال و هوام عوض شد!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

....
هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

بایگانی