ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

غزل حضرت رضا علیه السلام

چهارشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۰۵ ب.ظ





به بهانه ی دعوت شدن فامیل دور
به بهانه زیارتی که چندی ست فرایم نخوانده

به بهانه ی دربی که مدتی ست نبوسیده ام


به بهانه دلی که خیلی برات تنگ است آقا...


به روشنای تو زل میزند سیاهی ها

شبیه غبطه جامانده ها به راهی ها


بجز سلام به تو ، آن هم اکثرا از دور

چه کرده ایم در این عمری از تباهی ها؟


به پیشگاه شما سر به زیر می آیم

به سربلندترین شکل عذرخواهی ها


دو لنگه درب حرم باز ، مثل آغوشت

همیشه هست پذیرای بی پناهی ها


ازین به بعد ندارند تاب دریا را

که خواب حوض تو را دیده اند ماهی ها


که سنگفرش تو از جنس چشم آهوهاست

و خاک پای تو اکسیر خوش نگاهی ها


دوباره باید ازینجا به جاده زل بزنم

همان حکایت جامانده ها و راهی ها...



فامییییییییییییییییییییییل :((((((((((((((
سلام ما رو از راه دور برسون به آقا :(


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۲/۳۰
  • ۳۹۹ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۵)

آخ...دلم به شدت خواست...
گاهی وقتا هیچی جز یه زیارت حال آدمو خوب نمیکنه!
پاسخ:
سلام مولا
کم پیدا؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
سلام آجی سید
جاتون سبز کلی خوش گذشت پیش امام رضا
کلی هم به یادتون بودم به آقا گفتم به زودی شما و ریحانم با آقاتون راهی مشهد بشی
امام رضا شب تولد امام حسین خیلی خوشکل شده بود
واقعا نمیدونم چه جوری باس شکر کنیم وجود امام رضا رو که پیشمونه
پاسخ:
سلام مشدی فامیل
زیارتت قبول. مطمئنم که یاد منم بودی
دمت گولی. ان شالله که آقا همه رو زودبه زود بطلبه
خوش به حالت فامیل منم زیارت میخاااااااااااااااااامممممممممممم :((((((((((((
من قهرم
فامیل دور یاد همه هستی الا ما باشه...
پاسخ:
فامیل واقعا یاد افسان نبودی؟؟؟؟؟؟؟؟ (شکلک متاسف سرتکانده!)
راستی اشی این شعر از کی بود؟ نکنه از خودت بود!!!!!!!!!
پاسخ:
افسان من از کی تاحالا شعر گفتمممممممممم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نه بابا از جناب آقای کاظم بهمنی بود
چرا دادا به یادش بودم به جان خودم ولی چون با آقاش رفتیده بود مشهد دیگه سفارش نکردم
پاسخ:
ای نامرداااااااااااااااااااااااااااااااا
همتون تازگی مشهد بودین (شکلک گریه با اشکهای پرتابی!!)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

....
هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

بایگانی