ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

بابای مهربونم تولدت مبارک

سه شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۱۵ ق.ظ



تولد بابای مهربونمون صاحب زمین و زمان، مبارک

این شعر زیبا تقدیم به همه ی عاشقان




به شیوه ی غزل اما سپید می آید

صدای جوشش شعری جدید می آید

 

چه آتشی غم تو باز زیرسر دارد

که باغ شعرٍ تر از آن پدید می آید

 

دوباره سبز شده خاک سرزمین دلم

مگر زخطّه ی چشمت شهید می آید؟

 

نفس نفس به امید تو عمر می گذرد

امید می رود آری ، امید می آید

 

برای درد دل تو مفید نیست کسی

وگرنه نامه برای مفید می آید

 

مردّدم که تو با عید می رسی از راه

و یا به یُمن قدوم تو عید می آید

 

کلیدداری کعبه نشانه ی حق نیست

کسی است حق که در آن بی کلید می آید

 

و حاجیان همه یک روز صبح می گویند:

چقدر بر تن کعبه سفید می آید



  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۳/۱۲
  • ۴۸۷ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۱۲)

پاسخ:
بععععله 
سلام
وبلاگ خیلی خوبی داری
با استفاده از این سایت بازدید وبلاگت رو بالا ببر که بهتر بشه
تبادل بنر و لینک هم میتونی انجام بدی
http://www.24ip.ir/?refer=sasan54
حتما امتحانش کن بازدهی خوبی داره واست
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم. وبلاگ چه قابلی داره؟؟؟
سلام ؛
پست مفیدی بود ؛ خوشحال می شم از آخرین مطلب سایت من دیدن کنی .

عنوان مطلب : جاینت ، هشتمین شگفتی جهان


اگر تونستی نظرت را هم بگو !
پاسخ:
شرمنده نتونستم !

وبلاگ خیلی باحالی داری . لطفا بیا از حالا توی اینترنت برای هم دوست های خوبی بشیم و به وبسایت های هم نظر بدیم . اگه دوست داری از حالا به وبسایت های هم نظر بدیم بیا به وبسایتم اولین نظر رو بده . بعد همیشه به مطالب و سایت هم نظر میدیم
ادرس سایتم : www.parska.ir
 

پاسخ:
سلام
قابل شما رو نداره! امروز خیلی به وبلاگ من لطف میشه
 چه جوریاس؟؟؟؟
  • طاهره اشرفی
  • سلام عیدت مبارک
    پاسخ:
    سلام جیگرجونم. عیدت مبارک
    عیدت مبارک... (باحالت قهر)
    پاسخ:
    عید شمام مبارک (با حالت روبوسی و خوشحالی!!!) 
  • طاهره اشرفی
  • تو همانی که دلم لک زده لبخندش را
    او که هرگز نتوان یافت همانندش را
     

    منم آن شاعر دلخون که فقط خرج تو کرد 
    غزل و عاطفه و روح هنرمندش را
     

    از رقیبان کمین کرده عقب می ماند
    هر که تبلیغ کند خوبی دلبندش را
     

    مثل آن خواب بعید است ببیند دیگر
    هر که تعریف کند خواب خوشایندش را
    ...
    مادرم بعد تو هی حال مرا می پرسد
    مادرم تاب ندارد غم فرزندش را
     

    عشق با اینکه مرا تجزیه کرده است به تو
    به تو اصرار نکرده است فرایندش را
     

    قلب من موقع اهدا به تو ایراد نداشت
    مشکل از توست اگر پس زده پیوندش را
     

    حفظ کن این غزلم را که به زودی شاید 
    بفرستند رفیقان به تو این بندش را :
     

    منم آن شیخ سیه روز که در آخر عمر
    لای موهای تو گم کرد خداوندش را 


    پاسخ:
    ممنون از شعر زیبات فامیل
    من این شعر رو خیلی دوست دارم
  • مدیون زهرا سلام الله علیها
  • سلام سیدجانم.خوبین الحمدلله؟
    عیدتون مبارک...
    پاسخ:
    سلام عزیزم شکر خدا
    عید شماهم مبارک. کم پیدایی !
  • طاهره اشرفی
  • سلام سید جان 
    میگم کتاب خنده های امپراطور رو پیدا کن بخون نقیضه ای از رضا احسانپور به شعرای فاضل من کلی روحم شاد شد بعد مدتها خندیدم
    پاسخ:
    سلام عزیزم. چشم حتما پیداش میکنم
    شکرخدا که از ته دل خندیدی
  • مدیون زهرا سلام الله علیها
  • سلام عزیزم.کم پیداییم رو بذار به پای نی نی که در راه دارم...برامون دعا کن!
    پاسخ:
    سلام فدات
    وااااااااااااااااااااای جدی میگی؟؟؟
    چندتا خبر خوب یه بار میرسه ؟؟؟ شکر خدا
    سلام سیدنا. خوبی عزیز دل؟
    چه خبر؟
    تولدت مبارک هااااا
    انشالله که هزارساله نه صد ساله هم نه ولی نمیدونم انشالله که هرچی صلاحته همون قدر عمر با برکت داشته باشی.
    عاقا من این جا یه عالمه نظر گذاشته بودم یعنی با موبایلم آنلاین شده بودم و کلی نظر گذاشته بودم اما الان که نگاه میکنم میبینم هیچیش نیس!!!!!!
    دقیقا اعتراف کن کوووووو؟!!!!
    سیدنا...... عاقبتت خجسته و تولدت مبارک.
    خوش به حال این روزا که مولود دوست داشتنی مثل تو رو در خود داشته!
    پاسخ:
    سلام عزیزم. ممنون از لطفت
    ان شالله شمام سلامت باشید در کنار آقاتون
    دیگه خیلی داری چوبکاری میکنی ها!!!
    سلام سیدنا. خوبی عزیز دل؟
    چه خبر؟
    تولدت مبارک هااااا
    انشالله که هزارساله نه صد ساله هم نه ولی نمیدونم انشالله که هرچی صلاحته همون قدر عمر با برکت داشته باشی.
    عاقا من این جا یه عالمه نظر گذاشته بودم یعنی با موبایلم آنلاین شده بودم و کلی نظر گذاشته بودم اما الان که نگاه میکنم میبینم هیچیش نیس!!!!!!
    دقیقا اعتراف کن کوووووو؟!!!!
    سیدنا...... عاقبتت خجسته و تولدت مبارک.
    خوش به حال این روزا که مولود دوست داشتنی مثل تو رو در خود داشته!
    پاسخ:
    ایناهاش مولا! نظرتو پیدا کردم !!!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی