ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

الکی مثلا علمی!

دوشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۰۸ ق.ظ

 سلام

بعد از مدتها که براتون پست های غمناک و شادناک و بیحسناک و اینا گذاشتم، امروز میخام یه حالی به احوالتون بدم و یه پست علمی بذارم!!

(الکی مثلا من دانشمندم!)

امیدوارم که مثل من نباشید و به تک تکش عمل کنید و همیشه سالم بمونید:



دانستنی های طبی:


✅عسل درمان فوری سردی بدن است. (عسل گیاهی شیره انگور یعنی اگر عسل نبود جایگزین است)


✅ یک پر نمک میتواند بدن را گرم کند. (نمک درمان هزار درد است. حضرت علی(ع) )


✅ چای سرد و سودازا است و عروق را میبندد. در زمستان از جوشانده نعنا و در تابستان از جوشانده بهارنارنج استفاده کنید.


✅ خوردن ترشی با ماهی باعث ایجاد برص و لکه های پوستی (ویتیلیگو) میشود.


✅دود اسپند سریع جذب مغز میشود و آنرا گرم می کند.


✅نوشیدن شیر فقط با عسل و خرما توصیه میگردد در غیر اینصورت باعث سردی تن میشود.


✅عطسه عروق را منبسط میکند و عروق ریز مغز را باز میکند.


✅بی حسی های دندانپزشکی باعث سردی تن میگردد و موهای صورت را سفید میکند. برای رفع این مشکل اگر همان لحظه نمک روی آن قرار دهید سردی را از بین میبرد.


✅ بهترین رقیب حجامت پیاده روی است.


✅غذاهای سرد پوکی استخوان می آورد. میتوان کلسیم لبنیات را از انجیر و بادام درختی که گرم هستند تامین کرد .


✅اگر بخواهید اعتیاد را یکدفعه ترک کنید باعث سکته خواهد شد. مواد مخدر گرم اول و سرد آخر می باشد و باید برای ترک آن غذاهای گرم را جایگزین غذاهای سرد کنید.


✅گشنیز بیش از حد غم زاست ( به خاطر سردی)


✅سوپ گندم بهترین خونساز است و برای همه مزاجها خوب است.


✅انواع ویتامین ب۱۲ در نان جو وجود دارد که باعث می شود موهای سر سفید نشوند.


✅خرما برای مادران شیرده بسیار مفید است و باعث افزایش شیر و صبور شدن فرزند می گردد.



✅آبگوشت حکیمانه ترین غذای ایرانی است.



✅خوردن آب یخ و آب بین غذا اصلی ترین عامل در بروز مشکلات کبدی از جمله کبد چرب است.


✅قارچ بسیار سرد است و استمرارش بدن را سرد می کند.


✅ملاک تشخیص چاقی اندازه گیری مچ دست است که اگر مچ کوچک بود و تن چاق بود شخص اضافه وزن دارد که باید ناهار را از وعده های غذایی اش حذف کند.


✅آواز خواندن سودای مغز را از بین می برد.


✅تمایل به بوهای بد مانند بوی بنزین و گازوئیل و .... به دلیل سودای زیاد مغز است.


✅ غذاهای سرد چاق کننده و غذاهای گرم لاغر کننده است.


✅هر چه قدر رطوبت معده بیشتر باشد اشتها بیشتر می شود.


✅بهترین زمان مصرف دارو اول شب و سپس صبح است.


✅ زیره برای لاغری خوب است اما باعث چین و چروک می گردد.


✅ تومور ناشی از افزایش سودا در سر و بواسیر یا هموروئید ناشی از افزایش سودا در انتهای روده است.


✅عسل خودش را به موضع درد میکشاند همانطور که آهنربا به سمت آهن می رود (سرعت اثر دارو را افزایش می دهد).


✅حضور ضد و نقیض در هوای سرد و گرم باعث ایجاد سودا می گردد (مانند کسانیکه به سونا می روند).


✅اگر انواع فلزات و مواد معدنی در بدن کاهش پیدا کرد با خوردن روزانه ۱۴ عدد بادام درختی این مشکل برطرف می شود.


✅درمان کسی که زنبور نیشش زده است مالیدن سرکه روی موضع و خوردن عرق نعناع است.



✅کسانیکه بد زخم اند و زخمهایشان دیر خوب می شود به علت صفرای کم بدنشان است که باید غذاهای صفرا ساز (گرم و خشک) بیشتر بخورند. مثل: سیاه دانه، زیره و ...


✅ده عدد بادام به اندازه پنج پرس چلوکباب ارزش غذایی دارد.


✅ چربی دنبه گوسفند هر چه قدر وارد بدن شود به همان اندازه بیماریها از بدن خارج می شود.


موفق باشید .



  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۳/۲۵
  • ۶۷۳ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۱۰)

سلام بر دکتر بانو
میگم داری رقیب اعظم ما میشیا
این قسمت آواز خوندن رو من خیلی عمل میکنم دائم دارم آواز میخونم تازه دیشب یه سری ترانه هایی که دوران جاهلیت گوش میدادم یادم اومده دارم میخونم بچه ها بهم میگن خوبه تو ادعات میشه اصلا آهنگ گوش نمیدی
حلا اینا منبعش موثقه برم بهش عمل کنم
تازه دقت کردی این مور یکی مونده به آخر تو تحریم خیلی بهمون کمک میکن البته به ما که نه به اونایی که عادت دارن چلو کباب بخورن و الان تحریما روشون فشار آورده زندگیشون لنگه
باور کمید من عادت ندارم همه چیز رو به سیاست ربط بدم اما دیدم آب خوردنمونم وصل شده به تحریما خواستم یه پیشنهادی بدم

پاسخ:
سلام علیکم
ما هیچگاه رقیب دکی نمیشیم خواهر! چون اونا اعتقادی به طب سنتی ندارن!!! ولی ما دکترای سنتی، طبق طب سنتی طبابت میکنیم!!!! (شکلک اعتماد به سقف!)
اینا همش از کتاب تاثیرات طب چینی بر مکاتب پوزیتیویسمی و سوسیال دموکراتیک در اندیشه های ملل ساختار نایافته ی متفکران شرقی نوشته ی چانگ چونگ پونگ برگرفته شده!!! چطور میگی موثق نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
در ضمن پاتو از تو کفش حسن جون بکش بیروووووووووووون ! حسن در حمایت منه!!!!!!!!!
سلام علیکم مومن
داره درهای رحمت الهی بیش از پیش باز میشه و وارد شهر الله و ماه میهمانی خدا میشیم کم کم
لطفا بنده و مجموعه نویسنده های وبلاگ فانوس جزیره را از دعای خیرتان در شهر الله و ماه میهمانی خدا بی نصیب نگذارید
ملتمس دعای خیرتان هستیم
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام
ممنون.همچنین
اوه چقد یاد گرفتم. منبعش چی یود؟
من رفتم بادوم بخورم
پاسخ:
منبعش رو تو نظر قبلی گذاشتم برا فامیل دور!!
راستی افسو روزه میگیری یا روزه خوری میکنی؟؟
سلام اشرف سادات گل من.
خوبی؟
از همین تریبون استفاده مینوماییم به سایرین نیز سلام عرض می نوماییم.
طاعات و عبادات همه مقبول درگاه حق تعالی!
ببین اگه بخوای از متنت بازخورد بگیری من الان مورد مناسبی ام....
من دقیقا یادم نیس کی این پست رو خوندم اما الان که نظر میذارم فقط یادمه که گفته بودی عسل خیلی خوبه و درد رو خوب میکنه. بادوم هم مثل کبابه...همین دیگه!
هیچی به جون خودم یادم نیس جز این دوتا....
الان شما چه نتیجه ای میگیری؟



خوبه؟
عاقا من بلاگفا که نیس روانی شدم...پرم از حرف. بعد تازه رو آوردم به لاین و تلگرام و اینا...البته که بسیار مزخرفن و سوء برداشت توشون زیاده!
بگو چه چاره کنم؟ عایا؟

پاسخ:
سلام علیکم بر ریحان گلم
عبادات شما نیز مقبول درگاه حق
خب البته مشکل از منه که با یه مشت پیرزن فراموشکار رفیقم، تقصیر متن نیست!! نتیجه میگیرم که رفیقامو عوض کنم!!!!! (شکلک خنده شیطنت آمیز)

خب عزیزدل! بنده که سالها پیش موقعی که بلاگفا خراب شد به شما عرض نُمودم که بیا بیان! شما خودت کلاس بنهادی و گفتی اینجا در شان و منزلت ما نُمی باشد!!! الان فامییل اومده، کلی حرفاشو زده، اصلا هم پر از حرف نیست، به تلگرام هم رو نیاورده!!!
نه روزه نمیگرم دلت بسوزه...
پاسخ:
دلم نمیسوزه
چون من دارم در هرم نفس های رمضان گناهانم رو آب می کنم! و تو این توفیق رو نداری!!!!
جمله سنگین بود صلواتی عنایت بفرمایید!
اوه چه کلاسی میذاره. بابا مقرب درگاه دست مارم بگیر
پاسخ:
حالا خیلی ها تو صفن! شمام دستاتو بذار تو زنبیل برو ته صف پشت سر فامیل دور بایست، نوبتت که شد، دستتو می گیرم!!!!
  • طاهره اشرفی
  • وا اشی من کی دستم رو دراز کردم که بگیری اتفاقا چندین هزار دست تو زنبیل گذاشته اونجا که من بگیرم ولی من وقت ندارم همشو رو بگیرم افسانه نمیخواد منت این اشی رو بکشی بیا اینطرف پیش من چون رفیقیم دست تو رو اول میگیرم
    پاسخ:
    چرا خالی میبندی فامیل؟؟؟
    تو نبودی که قبل ماه رمضون هی می زنگیدی به من میگفتی اشی دعام کن! اشی پارتی بازی کن!
    منم بهت گفتم اشی و پارتی بازی؟ حاشا و کلا! برو ته صف
    و تو رفتی ته صف!
  • طاهره اشرفی
  • میگم اشی این افسو که روزه نمیشه دقیقا علت العللش چیه فک نکنی فضولما گفتم شاید داداشش داره دایی میشه یا خواهر شوهرش عمه
    پاسخ:
    دقیقا داداشش داره دایی میشه !
    ماهم داریم خاله میشیم !
  • طاهره اشرفی
  • وووووووویییییییییییییییییییییییی
    کیلی لی لی لی لی لی لی  
    وای خدا 
    کلی خوشحال شدم چند وقت دیگه باید ولیمش رو بخوریم حالا نه که خیلی شیرینی عروسیش رو خوردیم 
    یعنی من زندم و دارم با چشمای خودم میبینم که خاله شدم اشی کی داداش تو دایی میشه من دوست دارم تا پیر نشدم و آلزایمر نگرفتم بچه تو رو هم ببینم 
    تو این ماه رمضونی تو افسو مدیونی اگه دعا نکنی که خواهر زن بشین 
    پاسخ:
    بعله پسر افسو دوماد خودمه!!! نامردید همتون اگه بخواید تورش کنید!

    فامیل تو رو به جدت از این دعاها در حق ما نکنی وسط این هیری ویری که از صدتا نفرین بدتره!!!

    افسو دعا کن خواهر زن بشیم. بلند بگو آممممممممممین
  • طاهره اشرفی
  • خدا خدا خدا به زودی بشنفم اشی نی نی داره ولی قبلش همه مشکلاتش حل شده باشه الهی قربون نی نیت برم که هنو نیومده اینقد خاطر خواه داره 
    حالا مگه افسو چند وقتشه؟؟؟ که میدونی دومادته شاید عروست باشه البته ان شاالله هر کدومش که هست سالم و صالح باشه فقط من باب فضولی پرسیدم 
    واسه دعایی هم کردی الهیییی امین
    خدا آمین گوی بلند را لال نمیران
    پاسخ:
    ان شالله در سالهای آینده دعای تو هم بالا بره :)
    این افسو خیلی وقتش نیست. از این باب گفتم دومادمه که اگه دختر باشه سن و سالش دیگه به پسر من نمیخوره!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی