ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

پس تو کی می آیی ای صبر!

يكشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۰۱ ب.ظ

همیشه در حال غبطه خوردنیم

منِ شاغل به رفیقی که تا ساعت ده صبح میخوابد و غرزدن کارفرما را تحمل نمیکند

رفیقی که تا ده میخوابد به منِ شاغل که از خانه بیرون میروم و حوصله ام سر نمی رود!


رفیقی که مجرد است به رفیقِ متاهلش،‌ که تکلیف زندگی اش معلوم شده!

رفیق متاهل به رفیق مجردی که وقت به اندازه ی کافی دارد که به همه ی آرزوهایش برسد!


رفیقی که دوران عقد را می گذراند به من که زندگی خودم را میچرخانم، چون از بلاتکلیفی عقد در آمده ام!

من به رفیقی که عقد کرده است،‌چون ظهر که از سر کار می آید می خوابد تا دم غروب!!! و دغدغه ی ناهار پختن و خانه تمیز کردن ندارد!!!


آن که رفته، به آن که نرفته

آن که نرفته به آن که رفته


آن که دانشجوست به آنکه فارغ التحصیل است

آن که فارغ التحصیل است به آنکه دانشجوست


و ....


و تا دلت بخواهد جا و سوژه برای غبطه خوردن!

و هیچکداممان از جایی که هستیم راضی نیستیم

و هیچکداممان یک  لحظه نمی ایستیم

و چشمانمان را نمی بندیم

و همه ی نعمتهای شااااخ خداوند را به یادمان نمی آوریم

و از ته ته ته دل به جایگاهی که الان هستیم غبطه نمی خوریم

و همین شرایط را با همه ی خوشی ها و ناخوشی هایش هدیه ی امروز خداوند نمی دانیم

و دست از غر زدن سر خداوند و روزگار و زندگی بر نمی داریم!!!


هیچکداممان با تمام وجود نمی گوییم خدایااااااااااااااااااااااا شکرت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! به خاطر همه ی چیز


و به قول احسان خواجه امیری:


به هرچی ندارم ازت راضی ام                   تو این زندگی رو برام ساختی



پ.ن1: کجایند سپاسگذاران!!! همان ها که وقتی در اوج سختی و مریضی و بلا و بدبختی و محنت می افتادند، تازه به خدا میگفتند: پروردگارا! سختی مرا لمس کرده! (آیه 83 انبیا) و یا مثل پدری که پسری را از دست داده،‌ می گفتند: فصبرٌ جمیل (آیه 18 یوسف)

پ.ن2: از آنجا که دوستانی دارم بهتر از برگ درخت!
پس همه ی این بد و بیراهها را به خودم گفتم. خود خود ناسپاسم!

پ.ن3: خدا وقتی انسان را می آفرید، خودش میدانست که تک و توکی از اینها که اینهمه برایشان مایه می گذارم، شکرم خواهند کرد پس گفت: و قلیلٌ من عبادی الشکور!


پ.ن4: یک جورهایی عاشق این آهنگ احسان خواجه امیری هستم. پس لینکش را می گذارم تا رفقا هم لذت ببرند.



  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۰/۱۲
  • ۴۲۶ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۵)

  • دچــ ــــار
  • راضی بودن خوبه :)

    اما توقف کردن خوب نیست
    دغدغه نداشتن خوب نیست
    پاسخ:
    مقصود تنها راضی بودن بود

    و در پی اون،‌ غر نزدن و با رضایت و امید حرکت کردن



  • طاهره اشرفی
  • دلم گرفت با این آهنگ نمیشه ناری ناری بذاری گوش بدم
    پاسخ:
    برو از خدا بترس دختر!! برو تا ندادمت دست منکرات!
    من آهنگای جلف نمیذارم تو وبلاگ
    اگر در حال غبطه خوردن بودیم که خیلی کار هایمان درست بود! ما همیشه ناراضی ایم!
    پاسخ:
    غبطه هم در مورد دنیا و مظاهرش کار درستی نیست. آدمو در سطح همون دنیا نگه میداره
    هرچی ناراضی تر باکلاس تر!!!
  • مدیون زهرا سلام الله علیها
  • سلام سیده بانو.خوبین الحمدلله.
    الحمدلله رب العالمین به خاطر همه چیز...
    پاسخ:
    سلاااااااااااام بر رفیق قدیمی
    کجایی شما خانووم؟ دلتنگت بودیم
    آهنگش خوب بود


    همتتان مستدام
    پاسخ:
    متشکرم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی