ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

الوعد وفا

پنجشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۵۶ ق.ظ

هی ما میریم شماره ی جدید میخریم تا به مشتریا با شماره ناشناس زنگ بزنیم، یه بار که زنگ میزنیم دستمون رو میشه


دیگه همه ی شماره هامون لو رفته


خب حسابتونو تسویه کنید که اینقدر آدمو به عسر و حرج نندازید!!!

پ.ن.1: بیمارستان که بودم، انقدر داغون بودم که هزار و یک نذر کردم برای شفا
و بعدتر فهمیدم که همه برام نذر کردند.
بزرگترین و خفن ترینش نذر گوسفند مامان بود پشت در اتاق عمل
و فردا یکی از نذرهام رو میخام ادا کنم. جلسه ی دوهفتگی خانواده ی حضرت آقا + آش حضرت زهرا (سلام الله علیها) + حدیث شریف کساء
این آش حضرت زهرا (سلام الله علیها) نذریه که خانواده ی ما جمیعاً بهش اعتقاد داریم

پ.ن2: احساس میکنم نذر مامانا بیشتر از همه ی نذرا گیرا میشه
چون بقیه از سر دلسوزی دعا میکنند

و ما (برای خودمون) از سر احتیاج

و مامانا از ته فطرتشون

خدا همه ی مامانا رو حفظ کنه

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۱/۱۴
  • ۴۳۳ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۱۳)

  • دچــ ــــار
  • جبره دیگه باید بیخیال بدهیاشون بشید:)

    پاسخ:
    آها
    خب من بیخیال میشم
    کارفرمای محترم بی خیال نمیشه!
    کاش بجای حضرت زهرا (س)
    مینوشتین .. سلام الله علیها
    ...

    اره منم هر وقت حالم بد باشه میگم مادرم برام کمی سوره ودعا بخونه تا خوب بشم
    ...
    این عسر و حرج چیه ؟
    نه اینکه ندونم
    میخام دیگرانم بدونن :)
    پاسخ:
    نظرتون پسندیده و اجرا شد
    ما چون باید بریم به سبزی پاک کردن برسیم یه کم عجله داریم


    عسر. [ ع ُ ] (ع اِمص ) دشواری . خلاف یسر. (منتهی الارب ). دشواری . (دهار)

    اینو از دهخدا دیدم


    حرج:

    (حَ رَ) [ ع . ] (اِ.) 1 - تنگی ، فشار. 2 - جای تنگ . 3 - گناه ، بزه .

    اینم از لغتنامه ی معین

  • دچــ ــــار
  • بدهی مشتریا دیگه!!!!! :)
    سخت نبود فکر کنما!
    پاسخ:
    بله سخت نبود

    جواب دادم
    انشاالله نذرتون قبول باشه
    پاسخ:
    متشکرم
    همون آش رشته می پزید یا آش خاصی داره؟ 

    تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد :)
    پاسخ:
    همون آش رشته، منتها به نیت حضرت زهرا سلام الله علیها

    واقفعا تن هیچ انسانی به ناز طبیبان نیازمند مباد
  • فامیل دور دورد
  • اوووووووووووه راستی منم برات نذر کردم ولی اصلا یادم رفته بود خوب شد گفتی من تصمیم گرفتم از این به بعد وقتی جو گیر میشم خودم رو کنترل کنم و نذر سنگین نکنم چون همیشه بعد از به خیر تمام شدن واقعه یادم میره و بد قولی میشه اونم پیش خدا
    پاسخ:
    این بار چندمه که جوگیر میشی و سپس پشیمون میگردی؟؟؟
    نمیشه خشکه حساب کنی پولشو بدی به خودم؟؟؟
    یاد یه شعری افتادم
    در مورد اون بحث جبر و اینا

    ما را به جبر هم که شده سر به زیر کن
    خیری ندیدم از این اختیار ها
    پاسخ:
    به به من عاشق این شعرم
    جلسه ی دوهفتگی خانواده ی حضرت آقا چیه؟؟! :|
    بین خدا و والدین سرهایی هست که کسی ازش خبر ندارههههه! باور کن! حتی خود والدین هم نمیدونن گاهی!
    و این چه رازی است در عالم هستی، من یکی که نمیدونم.. خدا همه ی والدین رو برای بچه هاشون حفظ کنه و والدین شما رو..



    +کسی رو میشناسم که بچه ش زجر میکشید و سرطان داشت، بارها عمل کرد، بارها خوب شد و دوباره عود کرد تا اینکه یک روز مادرش سر بالین فرزند، گفت خدایا من راضی ام که ببریش، نذار اینقدر زجر بکشه، و همون موقع فرزند مرد... انگار همه منتظر اذن مادر بودند...
    خدا نخواد برای کسی..
    اینو نوشتم و گریه کردم.. نمیدونم چرا نوشتمش، خواستی حذفش کن.
    پاسخ:
    جلسه ی فوامیل شوهرمان.اسمش جلسه صالحینه به ابتکار مادرشوهر گرامی ام
    یه سخنرانی و یه زیارت عاشورایی و در آخر یه شام خیلی مختصر و حاضری

    نه نظرت خیلی قشنگ و دلنشین بود،چون از ته دل بر اومده بود
    خدا همه بیمارا رو شفا بده
    بیمارستان خیلی محیط آزار دهنده ایه
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • منم دعا کن:((((
    پاسخ:
    ان شالله همه حاجت روا باشن. خصوصا شما
    چ خوب که حاجت روا شدین و نذرتون رو ادا میکنید 
    پاسخ:
    بله. الحمدلله
  • فامیل دور دورد
  • من به دلیل عبور از رکودی که در دولت روحانی مچکریم رخ داده دیگه نذر پولی نمیکنم صلوات و زیارت عاشورا قران هم ثوابش بیشتره هم اثرش بیشتر از نذر پولیه هم خرجش کمتره برا همین نخواه که خشکه حساب کنم من خیلی زیاد نذر کردم یادم رفته  
    پاسخ:
    بله دولت که به حمدلله از رکود عبور کرده

    اصلا خوب که فکر میکنم میبینم اون نذرا بهتر جواب میده!!
  • احسان پروانه
  • سلام
    خداقوت
    من شمارو دنبال میکنم ، ممنون میشم شما هم منو دنبال کنید
    خدا همه والدین رو سالم و سلامت حفظ کنه 
    سلام
    پاسخ:
    علیکم السلام
    ممنون. همچنین والدین عزیز شما رو
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی