ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

انا لله و انا الیه راجعون...

سه شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۶، ۰۹:۲۹ ق.ظ

می شود گفت بازگشت ویژگی منحصر به فرد ذات انسان است...

همه ی ما برمیگردیم

روزی به خاک،

و روزی به وبلاگ قدیمی خاک خورده...


دلم برای نوشتن تنگ می شود.

حتی اگر چند کلمه ای تراوشات ذهن خالی ام را توی سر این صفحه کلید بخت برگشته بکوبم، حجم زیادی از خستگی هایم را فراموش می کنم (تصور کنید اگر به صورت سنتی و ارگانیک، قلم به دست بگیرم و توی سررسید بنفشم بنویسم چه حالی می شوم!)


بازگشته ام

بازگشته ام در حالی که معتقدم بازگشت همه به سوی اوست...



  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۴/۲۷
  • ۴۳۰ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۳)

  • دچـــــ ـــــار
  • سلام! :) اتفاقا الان رادیو داشت میگفت نقاشی حال آدم رو خوب میکنه :) منم با خودم گفتم نوشتن هم
    پاسخ:
    بله
    کلا شما به هر کاری که علاقه داشته باشید اون کار حالتون رو خوب میکنه
    حتی اگه چای خوردن کنار آدمی باشه که دوستش دارید
  • مهندس رضا عباسی
  • سلام
    خدا قوت
    خدا بهتون عمر با عزت بده
    پاسخ:
    سلام
    متشکرم. همچنین

    سر رسید بنفش:) این باید مال من باشه

    پاسخ:
    الان شده دفتر نامه های من به علی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی