ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

ای تکان های دل!

سه شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۶، ۰۲:۱۴ ب.ظ

کمتر از دوساعت و نیم به موعد مقررمان مانده...

 به اینکه بدانیم انبه ی زرد و تازه مان، پسر کاکل بسر است یا دختر قند عسل!!! 


راستش وقتی به شیطنت های خواهرزاده های حضرت آقا نگاه میکنم (که الحق و الانصاف چیزی هستند در حد زامبی!!!) ، دستهایم به استغاثه بلند میشود که خدایا رحمی!!! دختری بفرست!! 


و وقتی مهربانی های یاسین، پسر هفت ساله ی داداش کارفرما، و آزار و اذیت های کودکی های خواهرش را می بینم، آرزو میکنم پسر باشد! پسری به مهربانی و نجابت یاسین! 


باتوام ای لنگر تسکین!

ای تکان های دل

ای آرامش ساحل!! 

باتوام ای شور! ای دلشوره ی شیرین!

ای نمیدانم!

هرچه هستی باش! فقط سالم باش. فقط صالح باش. 


دختر و پسرش چندان فرق ندارد. فقط مومن باش و مودب. از همان ها باش که حضرت ابراهیم (علیه السلام) از خدا خواست... رب اجعلنی مقیم الصلاة و من ذریتی... ربنا و تقبل دعاء ... بپا دارنده ی نماز باش


از همان ها باش که بندگان خوب، از خدا می خواهند. ربنا هب لنا من ازواجنا و ذریاتنا قرة اعین... روشنی چشم مان باش و مایه ی افتخارمان. 


خدایا به حق مهربانی ات... تربیت کودکم را به تو سپردم، یا رب العالمین



پ.ن1: بچه هرچه باشد خوب است، اما اگر خدا روزی از من میپرسید دختر میخواهی یا پسر، می گفتم دختر! 


پ.ن2: همه ی خانواده ی مان دختری اند. (عاشقققققققققق دخترند. حتی محیای کوچکمان) همه و همه بجز داداش کارفرما و یاسین پسرش!! عجیب است که یاسین آنقدر پسری است که از مادرش خواسته دوازده تا برادر برایش بیاورد!!! کانّه داداش کارفرما حضرت یعقوب است و قصد دارد بنی اسرائیل 2 را راه بیندازد!!


پ.ن3: شعر فوق، گزیده ای  از شعرِ مرحوم قیصر امین پور است. شعر کامل را اینجا بخوانید.



  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۷/۱۱
  • ۳۸۳ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۷)

چه هیجان جالبی :) ایشالله هر چی شد شد :)) نه میخاستم بگم هر چی باشه خیره
پاسخ:
خیلی جالبه

الان دیگه دارم برای سالم بودنش دعا میکنم
ان شالله خدا هرچی خیر و صلاح هست بهت عنایت کنه که قطعا همینطوره.
پاسخ:
قطعا 
الخیر فی ما وقع

به قول حضرت آقا، این چیزا مهم نیست. خداکنه سالم باشه صالح باشه تپل باشه، سفید باشه، چشاش رنگی باشه!!! 
ای جان مبارکه ❤️
چ دختر چ پسر شما میتونین باید ها و نباید هاتونو
روش اعمال کنین 
و اگ خوب پیش برین از کودکیش
دیگ لازم نیست نگران تغییر شخصیتش باشین
یا بزرگ شد بهش گیر بدین سر کاراش ..

خییلییی مبارک باشه بازم ☺️
پاسخ:
ان شالله. ممنون از لطفت عزیزم
خدا واقعا باید کمک کنه تا بچه خوب و خدایی از آب در بیاد :)
  • آرتمیس ‌‌
  • شعر زیبا و خیلی متناسبی انتخاب کردی! خیلی خوب حس مادرانه رو منتقل می‌کنه :)
    ان‌شاءالله یه گل‌دختر گیس‌گلابتونِ کاکل‌زریِ! صالح و سالم خدا بهت بده :)
    پاسخ:
    تعبیر دختر گیس گلابتونِ کاکل زری هم خیلی قشنگ بود. ذوق زده شدم :) 

    ممنون عزیزم. به دعای خیر شما
    امیدوارم هرچی خیره واست اتفاق بیفته!!
    پاسخ:
     ممنون از دعای خیرتون

  • دلنوشته های یک اردیبهشتی
  • جالب بود...
    پاسخ:
    :)
  • مردی بنام شقایق ...
  • عههههه

    بسلامتی و میمنت

    ان شاالله که خیر باشه و در صحت و سلامتی و شادی :)

    پاسخ:
    سلامت باشید
    خدا فرزندانتونو براتون حفظ کنه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی