ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

یه نیگاه!

سه شنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۴:۰۵ ب.ظ

و من آموختم که برای قبول شدن در آزمون رانندگی، علاوه بر نذر، باید موقع دنده عقب کاملا برگشت، دیدن تو آینه جلو بی فایده س!


افسره از ته دل دوست داشت قبولم کنه، رانندگیم چششو گرفته بود، طوری که موقع پیاده شدنم گفت شما قابلیتش رو داری که خیلی زود قبول بشی، ولی ردت میکنم که دیگه یادت نره موقع دنده عقب برگردی عقب رو نگاه کنی!

گاهی وقتها یه نگاه میتونه پنجاه و پنج تومن براتون آب بخوره، پس برادرم نگاهت!

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۲/۰۳
  • ۱۹۸ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۵)

برادرم برگرد نگاه کن :)
پاسخ:
همه جا میگن نگاه نکن! اینجا میگن نگاه کن، ما نفهمیدیم چ کنیم
ملاکش اینه که هر جا پول دادی باید نگاه کنی
نگاه مفتی حرامه :))
پاسخ:
ملاک خوبی دادید دستمون!
نتیجه گیریش جالب بود :)
پاسخ:
چشاتون جالب نگاه کرد
  • آشنای بی نشان
  • اینجاست که میگن یه نگاه حلاله:)
    پاسخ:
    فک کنم همه جا یه نگاه حلال باشه، اینجا یه نگاه واجب عینیه!
    مگه هر ازمون شده۵۵تومن😱😱
    قبلا ۲۰تومن بود
    پاسخ:
    قبلا دقیقا ینی چه سالی؟
    الان کل دوره ششصد تومنه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی