ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

آقا بلد نیستی فیلم نساز!

سه شنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۵:۳۱ ب.ظ

اصلا همین که کارگردان این فیلمه،رضا یزدانی رو بعنوان بازیگر آورده،یعنی خدا به اندازه کافی زدتش ! ما دیگه لازم نیست چیزی بگیم...

دیگه نگیم از اینکه تنها حربه کارگردان برای جذب مخاطب و پوشوندن ضعف های فیلمنامه،انتخاب دخترای خوشگل و گنجوندن  عاشقانه های تکراری و کلیشه ای توی فیلم بوده!


چی میشه که برای پرداختن به موضوع حجاب، از المانهای بی حجابی و آرایشهای غلیظ و عشوه های بی حدومرز و روابط باز محرم ونامحرم استفاده میکنیم؟؟ بعد انتظار داریم تاثیر بذاره عایا؟؟؟



  • موافقین ۳ مخالفین ۱
  • ۹۸/۰۲/۲۴
  • ۴۰۲ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۱۰)

جانا سخن از زبان ما میگویی...
پاسخ:
این سخنها رو باید به کی گفت که اثر کنه جانا؟؟
سلام قسمت اولش که شروع شد و بافتِ فیلمو دیدم، به همسر گفتم خوب بالاخره یه سریال هم نشون میدن که منم ببینم. ده دقیقه نگذشت رفتم خوابیدم. دیگه هم ندیدم و نمیبینم:D
پاسخ:
اصلا ارزش وقت گذاشتن نداره، مزخرف اندر مزخرف
سلام 
یه قسمتش رو امروز نگاه کردم ،   کاش یه فیلم افتضاح بود ، فووووووق افتضاح بود ، لنز های مسخره ، فیلمنامه دوزاری 
پاسخ:
سلام
خوشم میاد هیچ جای دفاعی هم برای خودشون نذاشتن!
  • دچارِ فیش‌نگار
  • سریال منظورته؟
    کدوم سریال؟ :)
    پاسخ:
    همین سریال بیخوده
    ازیادها رفته
    با دیدن عنوانش فکر کردم درباره ی گیم اف ترونزه :)
    پاسخ:
    درباره چیچی آف چیچی؟؟
    پیشنهاد من اینه که سریال نبینی کاری که من انجام میدم اعصابمم خرد نمیشه
    پاسخ:
    خودمم نبینم نمیتونم بی تفاوت از کنارش بگذرم
    بعدم هرچی دختر بادرایت و فهمیده هست رو بدحجاب نشون بدیم و هرچی دختر ساده و کم فهم که حتی نمیدونن چرا حجاب میگیرن رو چادری. 
    پاسخ:
    قبلنا برعکس بود، حالا انگار ذائقه مردم عوض شده
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام
    اصن سریال ایرانی نبینین

    خارجیا حداقل یه سر و تهش معلومه و آدم یه چیزی یاد میگیره
    پاسخ:
    سلام

    خارجیا اگه فیلم میسازن طبق فرهنگ خودشون میسازن
    ایرانیا فیلم میسازن ضدفرهنگ خودشون

    من نگاه میکردم که مدل لباساشون و بردارم والا مدل هاشم نمیشه بدوزیم
    بولیز شلوار اخه
    پاسخ:
    فقط برا همین کار خوبه، شو لباسه انگار
  • دچارِ فیش‌نگار
  • دل دار خوبه
    پاسخ:
    بدک نیست
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی