ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

گفتند ادب از که نیاموختی؟؟

پنجشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۲:۰۳ ق.ظ

داداش بزرگه استاد دانشگاهه

امشب یه چیزی تعریف کرد که به کل از این نسل دانشجو ناامید شدم، انگار چیزی از جنس مادرانگی ته دلم لرزید.

میگفت دختره میشینه تو سالن دانشکده، تکیه میده به دیوار، پاهاشم دراز میکنه، بماند که شلوارش تا وسط ساق پاشه و پاهاش پیداست، وقتی میبینه داری میای، حتی پاهاشو جمع نمیکنه که رد بشی! همینقدر نابود! همینقدر بی ادب!


داداش بزرگه عضو هیئت علمیه، جوانک هم نیست، محاسنی داره و مشخصه که استاده، یعنی کسی با دانشجوها اشتباهش نمیگیره


مادرو پدرا چی یاد این نسل دادن جز زبون درازی و بی ادبی و طلبکاری؟؟؟


برای بچه هام بشدت نگرانم، یه چیزی ته دلم می لرزه... 

  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۲/۲۶
  • ۱۷۱ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۷)

چند روز پیش تو اصفهان توی بی آرتی یه دختره به قیافش میخورد دبیرستانی باشه مشخص بود از مدرسه تعطیل شدند با دوستاش داشتن لودگی میکردن توی ماشین یه خانم مسنی بهشون یه تذکری داد این دختره چنان برگشت جواب داد و و بی ادبانه بدترین کلمات رو نثار این بنده خدا کرد خانمه دیگه هیچی نگفت من یه لحظه شوک شدم از حرکت این دختر گفتم حتی اگه داره ناحق هم میگه باید حرمت سنش رو نگه داشت 
پاسخ:
اصلا هیچ فضلی، هیچ احترامی برا هیچکس قائل نیستن. 
یکی داریم تو فامیل، تا به آدم میرسهمعلماش شروع میکنه به مسخره کردن این ومعلماش، ازبالاتاپایین
افتخارم میکنن که زبون درازن، براهم تعریف میکنن کلی افه میان
سلام. دلتون بلرزه اما نگران نباشید. شما نمیذارید بچه هاتون اونطوری بزرگ بشن
پاسخ:
سلام
برای این نسل دلم میسوزه
پدرومادرا دارن میندازنشون ته چاه با این طرز تربیت
نگران نباش مادر
بچه وقتی تو خونه احترام به پدر و یاد بگیره فرد سالمی میشه تو اینده
هفت سالش که رد شد یادش بده وقتی باباش از در میاد تو به احترام پدرش بلند شه و تا پدرش ننشست نشینه... 
سخنرانی استاد پناهیان تو محرم91و تونستی گوش کن ده جلسست عالیه
پاسخ:
بله، همه چیز از تو خونه شروع میشه
اینا به پدرومادرشونم احترامی نمیذارن
ممنون از معرفی :)
بالاخره یه عده باید برن ته چاه و ضجه بزنن تا ما بفهمیم و حواسمون به نسل آینده باشه. این متاسفانه قانون طبیعته. عبرت گرفتن
پاسخ:
حق با شماست

باید بیشتر برای بچه ها وقت گذاشت
چه غم انگیز 😢😢😢😢
پاسخ:
واقعا تنها عبارتی که میشه استفاده کرد همینه
سلام 
البته که معمولاً  اخلاق این بچه ها ربطی به پدر و مادرهاشون نداره .!
جدی میگم .
اینو به عینه دیدم که میگم.


زمونه بدجور عوض شده متاسفانه 
پاسخ:
من در 99 درصد موارد حتم دارم که دست پدر ومادره، مخصوصا رفتار مادر و پدر باهم توی خونه
سلام :)
بعضی وقت ها ،از  بعضی آدما یه رفتارای زشتی رو میبینم که خودم جای اون آدما خجالت میکشم
امیدوارم همه مواظب رفتارمون باشیم به خصوص خودم .
پاسخ:
آره واقعا گاهی آدم خودش خجالت میکشه، چطور اون طرف خجالت نمیکشه؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

....
هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

بایگانی