ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

خانمان برانداز

چهارشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۱۰ ب.ظ

شاید باورتون نشه، ولی من مطمئنم که آه جانسوز من بوده که دامان فردوسی پور رو گرفته!

همون دوشنبه شبایی که از خستگی چشمام میسوخت، پتو رو میکشیدم روی سرم ولی از صدای فردوسی پور که تو خونه میپیچید خوابم نمیبرد و در حالی که دندان به دندان کین میخاییدم، باغضب  میگفتم ساکت شی الهی عادل!

وی سرانجام برای همیشه ساکت شد!

  • موافقین ۶ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۳/۰۱
  • ۱۷۵ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۱۰)

  • دچارِ فیش‌نگار
  • خخخخ :)
    بعید نیست

    حواسم باشه زیاد سر به سرت نذارم
    پاسخ:
    آره همتون مواظب باشید!
    و دو تا از همکارای اسبق من هم بیکار شدن.:)

    پاسخ:
    در پی بیکاری فردوسی پور؟؟
    ینی دامنه آهم انقد فراگیره؟؟؟
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    پاسخ:
    باورتون نشد؟؟

    بابا من تو حاملگی ویار فردوسی پور داشتم! ازبس که به این بابا حساس بودم:/
    خشم خدایان آمون دامن فردوسی پورم گرفت 
    میگم یه موقعی خشمت دامن رو نگیره نصف شب بهت پیام میدم داری از خواب بیهوش میشی مجبوری جواب من رو بدی 
    پاسخ:
    تو یکی کلا حواستو جمع کن! خیلی رو اعصابم راه نرو که به نفرین آمون دچار میشی
    خانمان سوز شود آتش آهی گاهی
    نعره ای میشکند پشت سپاهی گاهی
    پاسخ:
    درنظر دارم درحق احسان علیخانی و رشیدپورم ازین آه ها بکشم، چطوره بنظرت؟
    خییییلی خوبببب بود آقا من میام پستاتونو میخونم با بعضی کلمات کلی میخندم کاش کتاب بنویسی علی رغم جدیت یه طنز خوبی تو حرفاته 
    پاسخ:
    ممنون (شکلک ذوق زدگی)
    قبل از شما آقامون اینو بهمون گفته بود
    عالیه لیست میدم  بکشی
    پاسخ:
    یه آهم برا فرید بکشم؟
    فرید خدا براش آه کشیده هرچند ظرف قرصاش از طلا هستش ولی توش پر از قرص فشار و قند و چربیه همون اشکات أهه موندم کجا جلوش رو میگیره 
    جدیدا خیلی بدم میاد ازش خیلی زیاد 
    پاسخ:
    خدا به راه راست هدایتش کناد
    همچنین مارا
    مرحبا به حضرت آقا 😁
    پاسخ:
    :)
    فدایتان
    آره دوتا از تصویر برداراش
    پاسخ:
    متاسفم، دیگه آه برا تصویربردارا نکشیده بودم!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی