ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

این سلحشوران غاصب!

پنجشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۱۳ ق.ظ

یعنی فی الجمله نمانده راهی که ما برا کشتن پشه هامون امتحان نکرده باشیم!

از پیف پاف های مختلف، حشره کش برقی،چسب پشه و حتی چسب مووش! ولی پشه ها پایگاهشونو محکم حفظ کردن و قصد تسلیم شدن ندارن!

منتظرم دو  سه روز دیگه اینا یه سم آدمیزادکش بریزن تو خونه و ما رو تارومار کنن، بعد خودشون سالیان سال به خوبی و خوشی زندگی کنن!

  • موافقین ۵ مخالفین ۱
  • ۹۸/۰۳/۰۲
  • ۱۹۴ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۷)

  • سیده زهرا شاهرخی
  • ژده به دانشجویان عزیز
    از علم خود کسب درآمد کنید
    پروژه های خود را یک بار در سایت اپلود کرده و مادام العمر فروش کنید
    دارای نماد اعتماد الکترونیکی
    برای اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه کنید
    Www.enproject.ir 
    پاسخ:
    طاهره باتوئه ها
    ابوی ما هر وقت میگیم پشه نیشمون زده میفرمایند که باید تو هم دندونش میگرفتی تا بفهمه چقدر درد داره گاهی هم که پشه میکشه همینجور جلو چشم من آویزون میکنه میگه اگه میخوای بیا قصاصش کن دست و پاش رو دندون بگیر 

    پاسخ:
    ینی عاشق این مدل شوخیای باباتم!
    اون روز که اومدم خونتون به من میگفت شوهرت میدونه اینجایی؟؟؟ :))
    می دونید قضیه چیه؟

    شما حساس شدید!
    یه مدت بی خیال شون بشید و واقعا با بودن شون کنار بیاید یا کم کم میرن و یا با هم سازگار میشید دیگه :|

    :))
    پاسخ:
    ما با اونا مشکلی نداریم!
    اونا با ما مشکل دارن
    والا ما هنوز یه بارم اونا رو نگزیدیم:(
    وای 😭😭😭😭 تو کل دنیا یه پشه هم باشه باید منو نیش بزنه ! هر شب هر شب هر شب ... وگرنه رسالتش ناتموم می مونه 
    لعنت
    پاسخ:
    و همچنین منو!

    چه درد مشترکی داریم :/
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

    تنها راهش پشه بنده
    مثه قدیما😂
    پاسخ:
    پشه بند نباشه که اصلا خواب نمیریم!
    مسئله ما اینه که تو روزم اینا تردد میکنن تو خونه
    مثلا در یخچال رو باز میکنی، یکی میاد بیرون، دوتا میرن تو، 
    میرن تو چایساز
    میفتن تو غذا
    میری ظرف بشوری از زیر کابینت پاهاتو سیاه و کبود میکنن!
    همسر من بر خلاف من ت و چله ی تابستون هم پتو میکشه رو خودشو تا گردن زیر پتو شبو به صبح میرسونه. 
    ابوی محترمشون  هم با ما هستند، هم همینطور. باباش که تو چله تابستون هم با پیرهن و دکمه ی بسته شده ی یقه ش میخوابه. خوب کی میمونه؟ من.
    من و یه ایل پشه که گزینه ای جز من ندارن. 
    رفیق! فکر میکنم پشه ها از نظر بیولوژی{؟} یه تغییرایی کردن. شده با کف دست کوبوندی روشونو چسبوندیشون به دیوار و بعد که دستتو برداشتی یه زوری زدن و خودشونو از دیوار جدا کردن و رفتن و نقشه ی بعد از خاموشیو برات کشیدن. خوب اینا پیف پاف و و حشره کش برقی و مرگ موش و سیانور بهشون اثر میکنه؟
    نه والله
    آخه حالی به آدم میمـ..
    پاسخ:
    واقعا احوال دل ما بود نظرتون
    ماهم آقامون اصلا نمیفهمه که پشه دورش بود یا نه! فقط من و علی رو میخورن

    پیشنهاد میشه یه پشه بند یه نفره ببندید و بهشون رکب بزنید
  • دچارِ فیش‌نگار
  • شنیدم خونتون مورچه داره؟ 👀
    پاسخ:
    مورچه خیلی نداره، ولی پشه داره قد شترگاوپلنگ!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی