ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

اوس کریم! درهم بخر

سه شنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۰۳ ق.ظ

هنوز تو عمرم اینجوری قرآن سر نگرفته بودم!

که وسط بک «یا الله» گفتن ها، نقش شورای حل اختلاف بین علی و دخترخاله اش زینب رو ایفا کنم که کی بطری آب صورتی دستش باشه، کی بطری سبز!

و وسط «بمحمد بن علی» گفتن هام، ماشین قدرتی رو از کیفم دربیارم، و بدم به علی، تا بلکه قائله رو بخوابونم ! بعد که ببینم اوضاع بدتر شد، کرم کوکی رو بدم به علی و ماشین قدرتی رو بدم به زینب!

و وسط «بعلی بن محمد» گفتن ها، علی بزنه زیر گریه، و من سریع و نجویده خدا رو به حق بقیه معصومین قسم بدم و قبل از مداح تمومش کنم!

بماند که قبلش چطوری تو راه و نیمه راه - درحالی که داشتم پشت سر زبل خان راه میرفتم تا نکنه دسته گل جدیدی به آب بده - جوشن کبیر خوندم!

بعد به خودم دلداری میدم که اگه خدا اوس کریمه، بلده این شکسته بسته ها رو هم قبول کنه!

  • موافقین ۹ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۳/۰۷
  • ۱۶۶ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۷)

 اینطوری نگو. شاید شب قدر تو خیلی پر فیض تر از شب قدر امثال من باشه

درهم چیست !
:)
التماس دعا مامان علی کوچولوی لپ دارم
پاسخ:
ان شالله که از همه قبول باشه
من که حساب ویژه ای رو خودم باز نمیکنم، همه اعمالم رو بعد ازعمل حبط میکنم
  • مردی بنام شقایق ...
  • خخخخخخخخخخخخخ

    سلام

    ما هم همین وضعو داشتیم :)

    البته تو خونه پای تلویزیون در حال بازی جوشن خوندیم :)))

    تا خود کله سحر هم بیدار بودن :)))
    پاسخ:
    سلام
    خواب ندارن این شفتله ها؟؟؟
    حتما قبول میکنه. دوچندان. به خاطر مادرانه هایت.
    پاسخ:
    ان شالله، آدم خودش به دلش نمیچسبه اینجوری
    باور کن اینجوری بیشتر میخره 
    پاسخ:
    چند میخره مثلا؟
    قبول باشه 
    حال شب قدرتو خریدارم 
    خدا قسمت کنه تجربه کنم تا سال بعد 😁
    پاسخ:
    ممنون.شماهم قبول باشه


    بوقتش شماهم تجربه میکنی، تا اون موقع از فراغتت بهترین استفاده رو بکن، که وقتی بیاد انقد مشغله ایجاد میکنه که هیچ فرصتی برات نمیمونه!
    والا من فراغتمم با اوشون میگذرونم و برا اوشون زندگی میکنم 😂 دیوونم کلا 
    پاسخ:
    برای مثال من خواستم برم گواهینامه رانندگی بگیرم با وجود علی، نشون به اون نشون، قشنگ سه سال پیر شدم از فشار و استرس و اینا
    که اگه میخواستم قبل از تولد علی بگیرم خیلی خوشگل و به راحتی میگرفتم.
    اااا گفتی 😭😑
    تو لیست اهداف امسالم هست ولی هنوز همت نکردم ینی همت میکنما منتظرم وام بگیریم که دلم نسوزه برا پولش 😐😐😂😂😂
    پاسخ:
    پس بجنب که با بچه خعععلی سخته
    من اگه برگردم به چندماه پیش اصلا قید شو میزنم،از بس اذیت شدم
    هرچی هم بگذره گرونتر میشه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی