ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

پسرم عاشق شده

دوشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۰۸ ق.ظ

علی منو به کنه این حدیث رسونده که «الانسان حریص علی ما منع»


ازونجایی که پسرم شده عاشق تشت کوچولوی حمام که من گاهی لباسای علی رو میذارم توش

و علی فک میکنه چه رازی نهفته اس در اینکه من این تشتک رو ازش میگیرم!

تا چشم برمیگردونم میبینم یواشکی رفته از تو حمام تشت رو آورده، بغلش کرده،زیر چشمی منو نگاه میکنه 


  • موافقین ۶ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۳/۱۳
  • ۱۳۹ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۶)

  • دچارِ فیش‌نگار
  • واقعا!
    پاسخ:
    بله واقعا! 
    خوب منعش نکنید. 
    خدا رحمت کنه اموات شما رو مادربزگم همیشه درموردِ من که خیلی شکمو و حریص بودم، به مادرم که کلا ممانعت میکرد از شکم پروریِ من میگفت: ننه جان بذار انقدر بخوره تا سیرمونیش پُر بشه (منظورش طمع من نسبت به خوردن اون چیز. که قالبا سوغاتیای خوشمزه ای از نائین بود. کلوچه های عجیب. قره قوروت... قاووت.
    وای دهنم آب افتاد:))
    داشتم چی میگفتم: آهان. منعش نکنید. بذارید خودش خسته میشه ترکش میکنه:D البته این فقط درمورد اون تشته ها..
    پاسخ:
    آخه تشته کثیفه، تشت لباس چرکاس، و علی ما هم عادت داره اشیاء رو به دهانش میبره. 
    فک میکنه این تشت هم مثل کاسه اس میشه از لبش آب خورد!
    تشت رو بشورید و بذارید توی اتاقش کنار باقی اسباب بازی هاش
    اینجوری بعد از مدتی اون خاص بودن تموم میشه :)
    پاسخ:
    این یه نظر کاملا کارشناسی شده است که معلومه از تجربه بر میخیزه!
    شاید واقعا رازی نهفته است ! :)
    پاسخ:
    بله رازش در کثیفیشه!
    راز پنهان در تشت حمام سری جدید کلید اسرار با پرده برداری از راز نهفته در تشت حمام آیا این مادر بالاخره راز این تشت را برای پسرش باز گو میکند 
    اگر شماهم کنجکاوید تا از این راز سر در بیاورید با ما همراه باشید

    پاسخ:
    ببین نذار راز این تشتم مث ماجراهای عروسیم قسمتیش کنم آخرشم بذارمتون تو خماریش!
    چرا بچه ها به هرچیز کثیفی علاقمندند؟
    سطل اشغال ما پدالیه گوشه اشپزخونه...هزار بار میره میاد با روروئک تا بالاخره مقعیتش جوری تنظیم بشه که بتونه با دوتا دستش پلاستیک سطلو بکشه بیاره دهنش🤢🤢🤢
    پاسخ:
    اینا با تمام وجود از پچل بازی لذت میبرن، فقط به کشف کردن فکر میکنن،حتی اگه کشف سطل زباله باشه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی