ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

و ات ذی القربا حقه

جمعه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۴۰ ق.ظ

آقا ما نذرمونو ادا کردیم

همین امشب، تو مهمونی آبجی مریم، رفتیم دوکیلو بستنی به انضمام یه پاتیل فالوده خریدیم برای ذی القربامون(حضرت آقا گیر داد که فالوده هم بدیم،اعتقاد داشت زشته! بعد هم که من مخالفت کردم قول داد که خودش فالوده رو بخره، الان زده زیر قولش. ینی ترامپ هم به این سرعت زیر حرفش نمیزنه :| )

بستنیش درسته که سه رنگ نبود، ولی جاتون خالی پرخامه بود و خوشمزه (دلتون نخاد یه وخ)

برای اونایی که دنبال حساب و کتابش بودن عرض کنم که دوکیلو بستنی شد 46 تومن، به اضافه فالوده که شد 24 تومن، میکنه به عبارتی 70 تومن وجه رایج مملکت که نوش جونشون باشه. 


من اعتقاد دارم بهترین نذر، نذریه که باهاش کسی رو خوشحال کنی، بستنی هم که بالذات فرحزا هست، زعفرونی هم که باشه دوبله شادی آوره!


حالا وجه جالب ماجرا اونجا بود که بعدازین که مهمونی تموم شذ، زنداداشم تو ماشین میگفت خب مبارک باشه، شیرینی گواهینامتو کی میدی؟

من : :|

حضرت آقا: :[

بستنی فروش سر کوچه: :))

کارت عابربانکم :((


  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۳/۲۴
  • ۱۹۲ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۱۰)

نذرتون قبول نیست. من خوشحال نشدم. دلم آب به تاپ تاپ افتاد:))
فقط شیرینی فروش سرکوچَتون D:
پاسخ:
شما خودتونو به خوشحالی بزنید که نذر ماهم قبول بشه

خیر ندیده انگار گرون حساب کرده
خب شیرینی کن رو کی میدی تینقد به امام رضا گفتم گواهیناکت رو بهت بده بعدم به شوهرت بگووو فالوده بستنی خیلی ترکیب مزخرفیه به من خواستی بدی خواهشا فقط بستنی خالی بده 

پاسخ:
برووووووو
اصلا یادتم نبود الکی نگو
تو هروقت اومدی من میبرمت یه جای خوب، سنتی خالص بهت میدم
البته تو جمع بیست نفره ما فقط یه نفرکم ب؟د که مخلوط دوست نداشت
  • شنگول العلما
  • کاری که باعث شادی دیگران می شه خیلی خوبه و لذت بخش^_^ 
    پاسخ:
    بله،واقعا لذت بخشه
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

    من فک کردم عنوان انگلیسیه🤣🤣🤣🤣🤣
    پاسخ:
    سلام
    به حروف انگلیسی اومده؟؟؟
    سلام مومن. جزاکم الله خیرا


    کلی خندیدم به حرف زن داداش شما...

    داستان همون بنده خدائیه که بهش می گفتند "کربلائی"...رفت مکه و حاجی شد...باز می گفتند"کربلائی"
    یه مهمونی داد و کلی صحبت کرد که بله ما رفتیم مکه و چنین شد و چنان...که یعنی بابا من حاجی شدم...
    آخر سر، مهمونا که می خواستند برن، بهش گفتند خیلی خوش گذشت کربلائی، ممنون!



    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    من که میدونم اینا تا ده بار دیگه شیرینی نگیرن ول کن نیستن!
  • بانوی عاشق
  • فقط زنداداش خخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    واقعا هم خخخخ
    البته بنده خدا دیر رسیده بود، نمیدونست بستنی داستانش چیه
    تا تو باشی وسط مهمونی مردم شیرینی ندی!!!!والا اخه یه کم سیاست یه کم زکاوت.‌.
    پاسخ:
    خاار
    میخاستم نذرمو ادا کنم، نمیتونستم که همه رو دعوت کنم خونمون بصرف بستنی
    بعدم سوژه چون دیر اومده بود نمیدونست داستان چیه
    مبارکه:)) همیشه شیرینی و شادی
    پاسخ:
    ممنون، سلامت باشید
    همچنین برای شما
  • روناک رخساری
  • چه زن داداش پایه ای :))
    پاسخ:
    اصولا مردم همه پایه خوردنن!
    سلام
    مبارک هاااااا
    کاشون چه گرونه بستنی....میگفتی برات کیلو ۱۸تومن بخرم پست کنم😂😂
    پاسخ:
    ممنون رفیق
    آره، تازه فهمیدیم گرون خریدیم!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی