ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

حاج آقا شهرآشوب

پنجشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۸، ۰۱:۳۹ ق.ظ

حاج آقا حسینی می گفت:

پیامبر فرموده: بنده ای که نمازش رو در اول وقت خودش بخونه، اون نماز به آسمون میره و به شکلی نورانی و سفید برمیگرده به صاحبش و بهش میگه منو حفظ کردی، ان شالله خدا حفظت کنه

و اگه نمازش رو در اول وقت نخونه، یا حدودش رو رعایت نکنه، اون نماز به آسمون میره و برمیگرده با چهره ای سیاه و ظلمانی، بهش میگه منو ضایع کردی خدا ضایعت کنه.

مواظب باشیم نمازی که قراره کمک حالمون باشه، یه وقت نشه مایه ی نفرین و عذاب! اول از همه به خودم میگم که خیلی اوضاعم خرابه.



پ.ن1:درد اونجاییه که اگه نمازتو اول وقت نخونی، نمازه فحشت میده، اگه اول وقت بخونی، علی کوچولو لگدمالت میکنه! من چه کنم این وسط؟؟

پ.ن2:اگه دقت کرده باشید منبعم حاج آقا حسینی هستند، پس منبع رو از حاج آقا طلب کنید.

پ.ن3: ایشون حاج آقا شهرآشوب، پیش نماز منزل ما هستند، تازگی مجتهد شدن، مقلد هم می پذیرند!

  • موافقین ۴ مخالفین ۱
  • ۹۸/۰۴/۲۰
  • ۲۷۲ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۲۰)

آخی با چادر هم :)))
پاسخ:
خخخ
سجده و رکوعش رو هم یکی کرده! همین حالته
ای جاااان قربونش برم علی کوچولو رو
 ندیدی حجی گفت بابا عیبی نداره بچه بهتون ور بره شما نماز رو بخونید اصلا همین باعث می شه با نماز غریله نباشه 


پاسخ:
از سروکولمون بالا بره که مشکلی نداریم رفیق
گریه هایی سر میده که بیا و ببین

به نظرت این کنج دنج کیه؟
همه آدرساش خود خودشه
من که میگم از بر و بچ آشناست مطمئن باش احتمالا از صفحه من اومده
پاسخ:
حالا خودشو معرفی میکنه، صبر بنما
عزیزممم آدم دلش قنج میره بچه‌ها رو در حال نماز می‌بینه. من که مینشستم به گریه اصلا 😂😂
پاسخ:
آره واقعا، همچین حس میگیره دستاشم موقع تکبیرة الاحرام تکون میده :))
من خندم میگیره بیشتر
^_^
خب شما چون علی کوچولو دارید و گاهی بی قراری میکنه خدا براتون موجه میزنه چند دقیقه تاخیرو 🙄 حکم از خودم دَروکِردم😁
ولی جدی فک نکنم خدا برا شما هم با کسی که به عمد سروقت نمیخونه برابر رفتار کنه
پاسخ:
اصلا حساسه به نماز خوندن من!
نمیدونم چرا، فک کنم میگه توجهت رو از من نگیر
از وقتی علی اومده دیگه نمازام اکثرا از اول وقت عقب میفته،میترسم عادتم بشه
  • دچارِ فیش‌نگار
  • سلام حاج آقا لپ گنده :)
    پاسخ:
    سلام
    کسی مطلب حدیث رو گرفت آیا؟؟
    توصیه ها بو توصیه ها حجی شیخ بهایی,رو می ده
    نه سبو جان من از وبلاگ گردی ب اینجا رسیدم. 
    نگیر اقا نگیر,شطرنجی کن....توصیه ام اینه وبلاگ گردی نکنید درس,بخونید.
    سبو جون هی اومدم نشونه بدهم که شما کی هستی هر چی می خواستم بگم یک رگ ریا توش پیدا می شد بابا کربلایی بابا کار خیربابا با صفا;-):-)

    ام شهر اشوب حدس,بزن. یک راهنمایی. من یک ورودی قبل شما بودم. رشته ام هم فنی بود. 
    دو تا ویژگی دیگه بگم قطعا می گید. 
    پاسخ:
    شک ندارم خود خود ... هستی!
    ... دخترم! کجا بودی تو!!
    (الان مثلا درست حدس زدم!)

    ما همیشه توصیه های حاج آقا تو گوشمونه
    منظورماینه اگرمی گفتم ریا میشد خخخ
    پاسخ:
    فک کنم ریا شد دیگه!
  • دچارِ فیش‌نگار
  • بهت نمیاد اهل تلافی باشی:)

    اهتمام به نماز و هر عمل دیگه ای که ثواب داره یه رابطه دو طرفه میان فرد و عملش برقرار می کنه. مثلا اگه شما نماز رو حفظ کردی نماز هم شما رو . کافیه؟ یا بازم نظریه در کنم از خودم 😊
    پاسخ:
    خخخ
    نه جدی برام سوال پیش اومد!
    نه نظریه نمیخاد، همین که متحول بشید کافیه!
  • دچارِ فیش‌نگار
  • :))))) چشم
    تحول مون زیرپوستی بود آخه
    زود هم می پره
    چیز قابل عرضی نیست 
    پاسخ:
    ان شالله که زیرپوستی باشه و نپره
    التماس دعا
    عاقا هما یوسفی نیست اشی این یکی دیگست این سعیده هستا هما که من رو خیلی نمیشناخت هم ورودی ما بوده هرکی هست یه ورودی قبل شما میشیم ما پس سعیده هم نیست افسانه هم نیست سمانه بیاتی هم نیست 
    پاسخ:
    حالا بهت میگم کیه
    هرکی هست جلسات حجی هم میومده که اینقدر سریع از لحن سخن فهمید برا کیه این حرف 
    پاسخ:
    ینی کی میتونه باشه؟؟؟
    ضمیر منفصل غایبه! اون برای مثنی
    عاقا این کنج دنج اسم منم میدونه خودت رو معرفی کن وگرنه به پلیس فتا خبر میدم
    پاسخ:
    برو خبر بده بیان بگیرنش به جرم مزاحمت دستگیرش کنن، وب منو پکوند به هم!
    :دی 
    دست شما درد نکنه دیگه ما شدیم پُکاننده.
    اشرف دستم بهت نرسه. 
    حیف که ساداتی. 
    پاسخ:
    فدای تو بشم من، 
    خیلی دوستت داشتم، خیلی گلی، با اون دل پاک و نازکت
    یکی از خاطره های ماندگار تو ذهن منی تو
    بچه ها ببخشید افتادم رو دور بی مزه بازی و شوخی خیلی وقتتون رو گرفتم
     می شد بگم عه سلام فلانی شمایی من هم فلانی ام. 
    خلاصه پوزش ما را پذیرا باشید جمیعا:دی
    بوسینگا

    پاسخ:
    نه بابا، اتفاقا خیلی خوشحالم که پیدات کردم دوباره
    چرا جلسه حاج آقا رو نیومدی اصفهان این دفعه؟
    حتکا بیا بازم بهم سربزن، اگه هم وب داری خصوصی آدرستو برام بذار

    اون سبوی بشکسته هم طاهره اشرفیه. مث رابین هود همه جا بود، سیر،بسیج،بوی بهشت
    سال بالایی ما بود، میبدیه، اگه یادت نمیاد عکس بفرستم واتساپت
    عاقا من چه جوری به کنج دنج بگم کی هستم نظر خصوصی میذاره من نمیتونم جواب بدم تو بگو من کی هستم من رو میشناسه امید وارم با کهولت سنش فامیلم رو یادش باش
    پاسخ:
    من بهش گفتم، اتفاقا دقیقا همسن خودته خخخخ
    لطفا اسفند دود کنید برا حاج علی :))
    من کلی ذوقش کردم 
    لطفا بجای من بوسش کنید😘😘
    خدا حفظش کنه 
    پاسخ:
    تازگیا خودمم میخام هی بچلونمش
    بچم بیچاره از دست من کجا دربره؟؟

    ممنون:)
  • قاسم صفایی نژاد
  • امام در کتاب آداب نماز همین حدیث رو نقل کردند. ولی یادم نیست از کدوم معصوم هست. 
    پاسخ:
    مرحبا بناصرنا :)
  • فرشته ی روی زمین
  • اخیییی حاج آقا با عبا گل گلی : ) عزیزمممممم : )))
    پاسخ:
    آره اون چادر که نیست، عباس
    حاج آقایی با عبای گلمنگلی!
  • محبوبه شب
  • میشه من یه گاز کوچولو هم از لپش و هم از دستای کوچولوش بگیرم؟؟
    قول میدم یواش باشه؟ 😍😍😍😍

    ماشاءالله
    لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم..

    خدا نگهدارش باشه و بهتون ببخشدش 😍😍😍
    پاسخ:
    سلام عزیزم :)


    ممنون

    من خودمم از کوچولوییش دلم میخاد گازش بگیرم دلم نمیاد :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی