ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

استبداد ماساژی

پنجشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۸، ۰۱:۴۹ ق.ظ

شبا که میخوایم بخوابیم، حاجعلیاقا بعد ازین که یه ساعت رو کله و دست و پای من میپره و از هفت ناحیه ناقصم میکنه، میره پیش باباش و مث جوجه ها سرشو زیر دستای بابا فرو میکنه که یعنی کمرمو ماساژ بده تا خوابم ببره! اگه هم باباش خواب باشه انقد اعتراض میکنه تا بیدار بشه (والا رضاخان هم با اون همه زورگویی نمیتونست اینجوری وسط خواب و بیداری از باباش ماساژ بگیره!)

پنج دقیقه که ماساژ گرفت دوباره میاد میپره رو سر و فرق من!

دوباره میره پیش باباش

دوباره میاد...

و این تسلسل انقدر ادامه پیدا میکنه تا جایی وسط این بازیا بیهوش بشه و بیفته یه گوشه!

یعنی این بچه تا آخرین قطره خونش برای نخوابیدن مقاومت میکنه!

(برای اثبات مطلب میتونید به ساعت پست گذاشتن های من توجه فرمایید)

  • موافقین ۹ مخالفین ۱
  • ۹۸/۰۴/۲۷
  • ۲۹۷ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۲۱)

سلام

وبلاگ خوب و پر محتوایی دارید تبریک میگم

به وبلاگ ما هم سر بزنید لطفا

با سپاس فراوان

learnhtml5.blog.ir/

پاسخ:
سلام
ممنون از حضورتون
الهی قربونش وروجک 
من کاملا شاهد ایستادگی و مقاومتش در برابر خوابیدن و ظلم هایی که به افراد خواب میکنه بودم 😁😁😁😁
جالبه که شب نمیخواد بخوابه 

پاسخ:
حداقل تو یکی خیلی ازش کتک خوردی!
حالا فک کن هرشب یکی این بلاها رو سرت بیاره:))
  • محبوبه شب
  • ای جوونم *_*
    خدا حفظش کنه

    بچه داری سخته 
    خیلی سخت
    ولی بشددددت شیرینه

    درسته تجربه ندارم ولی عاشق بچه هام *_*
    پاسخ:
    جونت بی بلا
    بیخود که بهشت نمیاد زیر پای آدم
    جالبه که آدم با تمام وجود تسلیم زورگوییهای این وروجک میشه
  • دچارِ فیش‌نگار
  • از ابهام در اومدیم :))) مرسی
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    اگه ابهام دیگه ای هم مونده بفرمایید
  • میرزا مهدی
  • آخ آخ من یه خواهر زاده دارم هفت سالشه.... اصلا یه وضعیه ها. تا میرم خونشون. میاد دَمَر میخوابه کنارم و میگه دایی بمال. یعنی تو اوج خوش خوشانش باشه منو میبینه، ترجیح میده بخوابه. به داییش رفته بچه
    پاسخ:
    اتفاقا منم ترسم ازهمینه که نکنه عادت کنه
    از همون اول هی به حضرت آقا گفتم اینجوری عادتش نده
    جالبم هست که فقط از باباش ماساژ میخاد!
    فکر میکردم بزرگتر بشه درست بشه نذار در طول روز بخوابه که سر شب خوابش بیاد
    پاسخ:
    اصلا خوابش دست من نیست، اگه بخاد بخوابه بکشیش هم میخوابه
    اگه هم نذاری قاطی میکنه زامبی میشه :))
    به نظرت به کی رفته :)))))
     جات خالی یک شنبه خونه ریحان بودم غیبتت کردیم سر همین مسئله 
    پاسخ:
    به خودم رفته دیگه
    حضرت آقا که اراده میکنه خواب هشتمه!

    ای پرروها
    همیشه ذکر خیر منو بگید
  • روناک رخساری
  • منم شنیدم که بچه رو به ماساژ کمر عادت ندید که ول نمی کنه :))
    هنوز اتاقش رو جدا نکردی موقع خواب ؟
    پاسخ:
    آره واقعا پدر باباشو درآورده!

    نه عزیزم.هنوز زوده، دوسال به بالا
  • خانوم میم
  • سلامم
    خخخخ ای جان هزار ماشاءالله خدا نگه داره براتون این فسقلی شیطونو *-*
    پاسخ:
    سل رغقبعغ76666666غغو
    سلام. ممنون:)
    اون خط بالا رو علی برات نوشته. منم پاکش نکردم که مطلبشو بخونی :))
  • قاسم صفایی نژاد
  • خداروشکر. ان شالله همیشه سالم و صالح باشه
    پاسخ:
    ممنون
    ان شالله خدا خانواده شما رو هم حفظ کنه
    حاجعلیاقا انگار اسم یک پیرمرد دهه بیسته :/
    پاسخ:
    اتفاقا یه پیرمرد قمی خوش سیما تو فامیل همسرم بود، اسمش حاجعلیاقا بود، دور ازجون همه علی ها فوت شد پارسال
  • خانوم میم
  • ای جان من مُردم واسه اون یه خطی که علی آقا نوشته برام 😍 *-*
    پاسخ:
    یعنی فقط دستشو میذاره رو کیبورد، دیگه فکر هیچیو نمیکنه
    راستی اگر هم مایل هستید که تبادل لینک کنیم لطفا از بخش نظرات حتما خبرم کنید
    با تشکر از شما
    پاسخ:
    راستش من لینکدونی ندارم
  • مریم بانو
  • دلم نی نی خواست هی بیاد از سرو کولم بالابره :)

    خدا نگهداره شماو پسرتون رو برای هم.
    پاسخ:
    خخخ
    ان شالله قسمتتون بشه ازون شیطون بلاها!

    ممنون عزیزم
  • فرشته ی روی زمین
  • آخه حاج آقاها کم خوابن...مخصوصا اگه عبا گل گلی باشن : )
    عزیزمممم  : ))
    پاسخ:
    یعنی بیشتر مطالعه میکنن؟ :))
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

    والا نمیدونم چه صیغه ایه که بچه های این دوره به شدت در مقابل نیازهای اساسی انسان (خوراک پوشاک خواب) مقاومت نشون میدن...
    پاسخ:
    سلام

    من فک میکردم بچه ی من فقط اینجوریه :))
    :)
    پاسخ:
    مختصر و مفید :)
  • مردی بنام شقایق ...
  • نه بابا

    همشون همینطورن

    سر غذا خوردن باید با آرپی جی بهشون غذا داد
    با موشک بالستیک هم باید خوابشون کرد!
    پاسخ:
    خود بنده الان از جبهه اومدم
    یک فروند پهباد فوق پیشرفته رو از آسمون نشوندم رو زمین خوابش کردم :|
    😁😁
    بمونن براتون و بمونید براشون

    پاسخ:
    متشکرم :)
    عزیزم ^_^ واقعا چرا اینقدر مقاومت میکنن؟ 😁😆
    پاسخ:
    مگه خواب چشه؟؟؟؟ :|
    میفهمم میفهمم :/
    ما هم نمونه داریم (برادر زاده و خواهر زاده)... تمام چراغا خاموش ها اما میبینی داره تو خونه راه میره. موردم داریم انقدر حرف میزنه دیگه مغزت درد میگیره.

    اما چراغ خونه هستند :) ان شاءالله خدا حفظشون کنه
    پاسخ:
    با همه شیطونیاشون اگه نباشن زندگی سوت و کوره
    خدا گلای خانواده شما رو هم حفظ کنه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی