ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

عشق زنبوری!

پنجشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۵۵ ق.ظ

بعد ازظهر بود، علی یهو قاطی کرد، قاطی کردنش نشونه ی اینه که یا گشنشه، یا خوابش میاد، یا هردو (یعنی خوابش میاد ولی از گشنگی خوابش نمیبره، که دراینصورت دیگه هفت تیر کش میشه!)

رفتم کنار اجاق گاز که براش غذا بکشم، یهو حس کردم یه سوزن رفت تو انگشت بغلی شست پام...

ولی دیدم انگار سوزشش بیش از یه سوزن معمولیه، زیر پامو نگاه کردم دیدم یه زنبور انگار زیر چرخ کامیون هیجده چرخ له شده و داره دست و پا میزنه و أشهدشو میخونه!

زنبوره رو کشتم و انگشت پامو تو دست گرفتم و با غذای علی اومدم نشستم کف هال (جای نیشش هنوز می سوخت)

یهو حضرت آقا از سرکار اومد تو خونه، میخواستم نگرانش نکنم، اول چیزی بهش نگفتم، اومد جلوتر گفت چی شده؟ درحالی که خودمو لوس میکردم گفتم: هیچی زنبور پامو نیش زده...

اومد پیشم گفت: زنبور؟ کو؟؟( حالا انتظار داشت جاش قد نیش کروکودیل ورم کرده باشه!)

خواستم یه کم خودمو لوس تر کنم، گفتم حالا من طوری نیست، خدا روشکر که بچمو نگزید!

حضرت آقا گفت:«آره واقعا ها! پاشو برا بچم صدقه بذار کنار...!»

من : :/

حضرت آقا :\

علی : *_*

زنبوره : :))

لیلی و مجنون : :| :|

مرغای آسمون به حال من : :(((((

  • موافقین ۷ مخالفین ۱
  • ۹۸/۰۵/۱۰
  • ۲۸۷ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۱۵)

سلام :((((
آخیییییییی
خدا بد نده 
از دست این آقایون :| خخخ
نیش زنبور خطرناک نیس؟ نمیخواین برین بیمارستان؟؟؟ جدی میگما یهو یچیزی نشه خدایی نکرده مثلا زخمش بدتر شه :(
پاسخ:
سلام
ممنون. خوبم،چیز خاصی نبود..انگار زنبورش یه کم از قبل حال ندار بود!

ما دیگه گولاخ شدیم زیر چرخهای زندگی (عجب جمله ای)
  • آقای گوارا
  • فقط لیلی و مجنون [خنده]
    پاسخ:
    تازه شیرین و فرهادم شاخ درآورده بودن. من دیگه مختصرش کردم!
  • دچارِ فیش‌نگار
  • :))))
    توی دلم:
    خوبت شد 😂
    پاسخ:
    از بس دوستم داره به انکار رسیده!
    سلام
    خخخخخخ
    شانس آوردی بهت نگفته بیچاره زنبور که زیر پات له شده
    بعدشم حضرت خانوم وقتی میخوان لوس بشند باید چنان ناله سر بدند که تا هفت آسمون بره
    پاسخ:
    سلام
    من دلم رحمه آخه، 
    مثل بعضیام لوس نیستم، واسه همین لوس بازی بلد نیستم!
    عشق آنجا که عمیق است به خاشا بکشد
    پاسخ:
    مرحبا بناصرنا!
    آره از همون حرفا 
  • دچارِ فیش‌نگار
  • مثل بعضیا که گفتی منظورت سبو بود الان؟ 
    هوم :)
    پاسخ:
    به همه لوسای عالم بودم
  • دچارِ فیش‌نگار
  • :)) ممنونم
    پاسخ:
    قابل نداشت
    بسم الله
    حالا برا بچه صدقه گذاشتید یا نه ؛)
    خدا دلتون رو به هم گرم و رابطه اتون رو پر از مهر و محبت عاشقانه کنه .
    پاسخ:
    نه راستش. یادم رفت

    دیگه چه عشق و محبتی؟
    رفتم مهریه ام رو گذاشتم اجرا، دیگه این زندگی فایده نداره

    :|
  • دچارِ فیش‌نگار
  • جبران می کنم
    پاسخ:
    ممنون
  • قاسم صفایی نژاد
  • مردها خیلی از واژه‌ها متوجه لوس کردن همسرشون نمیشن. باید لحن‌تون رو تغییر میدادید!
    پاسخ:
    :))
    آره بنده خدا اصلا متوجه منظور من نشد!
    گاهی همین سادگی قشنگه
    سلام 
    یکبار زنبور نیشم زد تا یک هفته درد داشتم و اذیت شدم.

    بنظر من هر روز هفته رو  صدقه برای سلامتی کل خانواده و حتی افزایش رزق و روزی تون بزارین کنار :)




    +
    زندگی سه نفره تون همیشه ایام مستدام 🌱
    و الهی همیشه صحیح و سالم در کنار هم شاد باشین 🙏
    پاسخ:
    سلام
    این زنبوره فک کنم معتاد بود، خودش در حال مرگ بود!
    صدقه که میذاریم اکثرا
    ممنون عزیزم
    ببخشید فقط یک سوال: چجوری انگشت پاتو گرفتی تو دستت و از آشپزخونه اومدی با ظرف غذا کنار علی نشستی کفِ هال؟ :دی آیکون پرداختن به حواشی
    پاسخ:
    سلام
    یه لنگه پا

    بقول شاعر: الا یا ایهاالطلاب ناشی! 
    علیکم بالمتون لا بالحواشی
  • فرشته ی روی زمین
  • : )))
    عشقتون مستدام : )
    پاسخ:
    ازین پست بوی عشق میومد خدایی؟!
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

    والا مام بعد ده سال نفهمیدیم این لوس بازی و این کارا ینی چی؟!

    اون اوایل یبار خانومم اومد گفت نمیدونم پام خورد به مبل فلان شد!
    منم گفتم عه! اتفاقا منم یه جوجه داشتم تو بچگی همینجوری شد؟!

    گفت خب بعدش چی شد؟
    گفتم مرد زبون بسته!!!

    یه نیگاه ازینا که توش یه خاک تو سرت با این تحویل گرفتنت مستتر هست انداخت و پا شد رفت! اصن پاش خوب شد همونجا :)))
    پاسخ:
    سلام
    یادم باشه یه روز اگه خواستم کتاب «صد و یک رفتاری که نباید دررابطه با همسرتون انجام بدید» رو بنویسم حتما از تجربیات شما بهره بگیرم!
    ماشالله کمپلکس کارهای ممنوعه اید!
    سلام مومن. جزاکم الله خیرا

    عیدتون مبارک


    یه کم عسل بمالید روش تا خوب بشه...

    حالا یه زنبور لاغر مردنی که نیشی نداره که...خدا رحم کرده رستمشون نبوده...

    و البته باید به اون برادر می گفتید:
    "نیش زنبور همی خوب شود یک دو سه روز
    نیش شوهر نشود خوب به این زودی ها"(لبخند)

    مدیونید فکر کنید می خوام اختلاف بندازم(لبخند)



    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یا علی
    پاسخ:
    سلام. بیچاره خودش زنبور عسل بود! زنبور عسلم که فقط رو گل میشیمه (آیکن اعتمادبه سقف!)

    واقعا شعرتونو پسندیدم، بیگ لایک!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی