ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

تقبل الله حاج آقا!

يكشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۱۵ ب.ظ

قدیما، همه چیز یه جور دیگه بوده!

اونهایی که میخواستن برن حج، اول میرفتن بدهکاریاشونو صاف میکردن، از همه حلالیت میطلبیدن، بعد با خیال راحت میرفتن حج.

الان انگار رسم و رسوم حج رفتن هم عوض شده!

زنگ زدم به مشتریمون، و این چندمین باری بوده که برای حساب و کتابش بهش زنگ میزدم. خودمو آماده کرده بودم که بهش بگم این چه وضعیه آقای فلانی؟ چندبار برا یه حساب باید زنگ زدت بهت؟ که ناگهان ازونور خط صدا اومد: بفرمایید.

_آقای فلانی سلام، فلانی هستم از شرکت فلان، برا این فاکتور فلان مزاحم شدم...

_خانم فلانی من داداش فلانی هستم. خودش رفته مکه، گوشیش دایورته رو گوشی من! حالا حسابش چنده؟ فاکتورشو واتساپ کن.


فقط خواستم بهش بگم، به داداش فلان فلان شده ت بگو حجّکم مقبول و سعیکم مشکور واقعا!

  • موافقین ۴ مخالفین ۱
  • ۹۸/۰۵/۱۳
  • ۳۰۸ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۱۸)

  • آقای گوارا
  • خوب بنده خدا شاید ده بیست سال منتظر بوده که نوبتش بشه ...
    پاسخ:
    خب بشه! اول حساب مردم، بعد حج
    بابا یه تومن بیشتر نبود حسابش، مشتریای ما انقدر دارن که به هردو برسن
    سلام
    باز خدا رو شکر این بنده خدا نماینده گذاشته برای مطالبات...
    پاسخ:
    سلام
    آره واقعا ! حالا اگه این داداشه سرکاری نباشه خوبه
    هنوز شَر خری میکنی😁😁😁😁😁

    پاسخ:
    داداشم میگه شغل اصلی تو شرخریه، بقیه اش حواشیه!
    بسم الله
    حج امر واجب هست درست و قبول ولی کجای اسلام اومده که طلبکارت رو راضی نکنی و بری تو صحرای عرفات رمی جمره بکنی . قطعا اول باید حواسمون به نفس و اونچه میخواد باشه بعد دنبال تصویر سازی از رانده شدن شیطون بکنیم . حتی اگه نظر آقای گوارا درست باشه ایشون میتونست برای اینکه خودش رو در مذان اتهام قرار نده با یه تماس رضایت طرف معامله اش رو بگیره .
    پاسخ:
    سلام
    آره، واقعا ایکاش زنگ میزد میگفت من بعد از حج میام طلبمو صاف میکنم
    باور کن دیروز یکی از فامیلامون میگفت داییم رفته حج، برا برگشتنش دوهزارنفر مهمون دعوت کرده، یعنی حدود هفتادهشتاد میلیون تومن فقط خرج شامشه
    الان کسی که میره حج، نداره که طلبکاریاشو صاف کنه؟؟

    حساب غیر مالی هم میتونی صاف کنی میخوام حسابم رو با چند نفر صاف کنم 

    پاسخ:
    ما رو با لاتای چاله میدون اشتباه گرفتی رفیق
    ولی واسه رفیق ما جونمونم میدیم
    سر چه باشد آخه؟؟
    سلام 
    اوه :| حالا پرداخت شد بالاخره؟ ://
    پاسخ:
    سلام
    فعلا که نععع
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

    همین که جوابتونو داده ینی خیلی!

    من یه ساله دو تومن از یه شرکت عریض و طویل طلب دارم هنوز که هنوزه زنگ میزنم جوابمو نمیدن حتی!!!
    پاسخ:
    سلام
    بله جای شکرش باقیه!
    ازونا هم داریم که جواب نمیدن!
  • آقای گوارا
  • اگه می تونسته حجشو بره و بدهیش رو هم صاف کنه حق با شماست . در غیر این صورت هم حق با شماست . باید فیش حجشو بفروشه و بدهیش رو صاف کنه . ولی خب به نظرم طلبکارش یه خورده کوتاه بیاد بد نیست توی این شرایطِ خاص
    پاسخ:
    حالا بدهی ما که زیادی نیست، کلا گفتم مقوله حق الناس چقد کمرنگه

    اون موقعی که حج نبود هم باید صدبار زنگ بزنی تا بیان پول بدن
  • دچارِ فیش‌نگار
  • شرخری بهت میاد
    پاسخ:
    مشت زنی توی دماغ چطور؟
  • دچارِ فیش‌نگار
  • اون که ما دل پری داریم ازت :))

    دیگه سید علی و باباش چه میکشن نمیدونم
    پاسخ:
    خخخ
    اونام سلام دارن از راه دور با دماغی شکسته!
    @دچار
    😂😂😂😂😂😂😂
    اینجا باید اون دیالوگ چطوری ایرانی به وقت شام رو گفت 
    چطوری فیش نگار
    پاسخ:
    هرکی به من بگه شرخر با مشت میرم تو دماغش! حتی جنابعالی

    خدا وکیلی به بینی من رحم کن همینجوریش بهم میگن نیم رخ باش 

    در عوضش دوبار بزن بینی بقیه رو نا کار کن

    پاسخ:
    این خیلی پیشنهاد خوبی بود.پسندیدم

    دیگه گذشت اون زمون! :/

    پاسخ:
    که تو حیاط یا رو بوم!

    اونجام رفته مواد مخدر قاچاق کنه

    پاسخ:
    نه بابا، همچین آدمی نیست :/
  • دچارِ فیش‌نگار
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    ***** ** ***

     

    به نظرم باید اونی رو بزنی که اول گفته :| 

    من فریب

    خوردم

    پاسخ:
    این دفعه منتنتون رو سانسور میکنم. 
    و دفعه بعد دماغتونو

    می‌شستی با پودر و آب پهن میکردی تو آفتاب‌..

    آره گذشت اون زمون😁

    پاسخ:
    خخخ
    حالا با یه شامپو بس، با یه تشت آب و اسفنج پاک میشه فرش هرچی هست
    باشامپوی فرش بس!!

    مدیونید اگه فک کنید اسپانسرم شامپو بسه :)))
  • دچارِ فیش‌نگار
  • یادم نمیاد چیو سانسور کردین دقیقا

    هر چی هست به سبو ربط داره 

    می ترسی ازش؟ 

    پاسخ:
    نه . اصلا به سبو مربوط نبود

    این دفعه هم اگه در انتخاب کلمات دقت نکنید کل نظر رو سانسور میکنم!
  • دچارِ فیش‌نگار
  • چشم ... بازم میگم که اغفال شدم و نادمم

    پاسخ:
    متشکرم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی