ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

شمال نوشت 1

چهارشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۵۴ ب.ظ

زشته که آدم 29 سالش شده باشه و دفعه اولش باشه که میره شمال؟؟
اینجا جاده چالوس، سیاه بیشه! الان از فرط مه غلیظ صبحگاهی، چشم چشمو نمیبینه! شماها چطوری زندگی میکنید اینجا؟



نصفه شب مارو از جاده چالوس آوردن، از کل لذت زیباییهای این جاده فقط تهوع پیچ در پیچش نصیب ما شد! مخصوصا که پشت سریمون هی میگه تو رو خدا! چرا اینجوری میره؟؟ و شوهرش مدام تذکر میده که راننده جوری نمیره! جاده این‌جوریه!

  • موافقین ۳ مخالفین ۱
  • ۹۸/۰۵/۱۶
  • ۲۵۶ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۱۰)

  • دچارِ فیش‌نگار
  • ما همون یبارم نرفتیم :) والا

    خوش بگذره

    + حرفم راست نیست

    پاسخ:
    پس شوخی میکنید!
    تهرانیا و کرجیا که هر جمعه شمال دارن جوج میزنن!

    نه چه زشتی :)

    منم 27 سالمه تا حالا شیراز و اصفهان نرفتم

    ولی خب شمال خیلی زیاد رفتم 

    پاسخ:
    منم شیراز دوبار رفتم و اصفهان الی ماشاالله!

    ولی اصفهان رو حتما برو، یکی از جاهای نیک دنیاست

    حتما تو برنامه ام دارم ایشالا سال آینده جفتشو برم 

    پاسخ:
    ان شالله
    سر مزار حافظ به جای ماهم فاتحه بخون:)
  • روناک رخساری
  • منم همینطور. یه بار هم نرفتم شمال. چون همش شمالم خخخخخخ

    اشرف کجایی؟ بیا همو ببینیم عزیزم

    پاسخ:
    خخخ
    ما عباس آبادیم عزیز
    اردویی اومدیم به اختیار خودمون نیستیم
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

     

    نه شمال زشت نیس

    ولی اصفهان کسی نرفته باشه تا این سن دیگه واقعا ... :)))

    پاسخ:
    سلام
    الحمدلله که اصفهان زیاد رفتیم چندهزارباری!

    سلاام

    آخی ان شاءالله خوش بگذره بهتون :)))

    من خیلی خیلی از شمال بدم میاد بخاطر رطوبتش 

    کلا فراری ام از اون آب و هوا خخخخ

    ولی ان شاءالله شما کلی کِیف کنید مثل بقیه ^_^

    پاسخ:
    سلام
    ماهم دیروز که رسیدیم هوا خیلی خوب بود. ولی عصر یه بارون زد امروز مرطوب شده. دریا هم که مواجه
    ولی خداروشکر خوبه:)

    سلام :)

    خوش بگذره :)

    اصلا هم زشت نیست :))

    اگر اینجوری باشه منم باید بگم بیشتر شهرهای ایران من جمله شهر شما هم نیومدم :))

    خیلی دوست دارم بیام کاشان :) یا برم تبریز و گیلان :) و خیلی از شهرهای دیگه :))

     

     

    خوش باشین و همیشه به سفر 🤗

    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    کاشان که حتما بیا. ما یه کلبه کوچولو داریم:)
  • دختـرِ بی بی
  • منکه شمال بودم گفتی تفریح ما بچه مدهبی ها قم و مشهده

    بعد خودت یک کاره رفتی شمال؟ :))

    خوش بگذره الهی

    پاسخ:
    شمال ما در مسیر راه مشهده آخه:)))
  • روناک رخساری
  • چه حیف دوس داشتم همو ببینیم. البته من گیلانم

    پاسخ:
    اردوی تفریحی دیگه عیبش همینه. آدم باید مطیع جمع باشه

    والا دو سال پیش اومدیم اردیبهشت بیایم کاشان ولی متاسفانه شانس من 

    بهمون خبر رسوندن که نرین سیل اومده اینا :|:)

    بعد دیگه راهمون کج شد به سمت شمال :)))

     

     

    بطلبه حتما میایم کاشان شهر هنرمندها:))

     کلبه تون آباد 🌱

    ممنونم :*

     

    پاسخ:
    کاشان؟ سیل؟
    احتمالا خبر کذب بهتون رسیده! خیلی کم پیش میاد این اتفاقا!

    حالا امسال باز بیاین :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی