ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

شمال نوشت 2:

پنجشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۴۳ ب.ظ

ینی خدا ما کاشونیا و این شمالیا رو اون دنیا میبره یه جای بهشت؟؟ بابا ما تو دنیا تو جهنم سوزان زندگی میکردیم، اینا تو بهشت برین! انصافه عایا؟؟
اینا اسم کوچه هاشونو میذارن تازه آباد، سبزخونه، خوشگل کوچه! ماهم اسم خیابونامونو میذاریم کویر آباد، گرمابه، جهنم دره!!

 


یادمه دکتر سعیدا  استاد حسابداریمون یه بار سرکلاس بهم گفت اشرف السادات! (با تشدید مشدد حرف سین) تو لنگرودی هستی؟! گفتم نه استاد، گفت پس چرا انقد شکل لنگرودی هایی؟؟ مگه لنگرودیا چه شکلی ان؟ 

  • موافقین ۷ مخالفین ۱
  • ۹۸/۰۵/۱۷
  • ۲۲۶ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۵)

شما که تو هوای گرم و خشک‌اید با رطوبت زیاد شمال اذیت نمیشید؟

منکه از شمال و هواش و کلا همه چیش بدم میاد الا دریاش! یعنی اگه واسه دریا نبود هیچوقت دوست نداشتم برم شمال. نه هوای شرجی‌شو دوست دارم، نه بافت‌های شهری و غیره‌ش رو. 

با عرض پوزش از شمالی‌های محترم:دی

پاسخ:
نه اتفاقا من خیلی ازون هوا و تماشای زیباییهای طبیعتش لذت بردم
راستش تو شهر ما ساعت نه صبح تا هفا عصر از خونه نمیشه بیرون اومد! انگار کوره آدم پزیه
  • قاسم صفایی نژاد
  • ان شالله بهشتی بشیم. جاش مهم نیست خیلی :)

    پاسخ:
    ان شالله بریم تو وی آی پیش!

    شهر مام خواهر زاده شهر شماست ... واقعا شمالیا حال میکنند تو این روزایی که اینجا بادشم انگار از روی تنور بلند میشه...

    پاسخ:
    فقط باید یه کویر نشین باشی تا به حال شمالیا غبطه بخوری!

    سلام

    در عدل و انصاف خدا تو روز قیامت که خب شکی نیس :))) حالا محیط امتحان الهی فرق داره :)))

    والا من هزار سال تو کاشون زندگی کردنو به دو روز شمال بودن ترجیح میدم :))

    و یه چیز جالبم هس اینکه شمالیا خودشونم خیلیاشون فراری ان از اون رطوبت و شرجی بودن هواشون در حدی که خیلی از این شمالیایی که الان ساکن شهر های دیگه شدن و از شمال مهاجرت کردن دیگه دوس ندارن برگردن شمال

    من اهل شپال نیستم ولی دیدم که میگما خخخ 

    پاسخ:
    خب ببین بد و بدتر داریم، اونجا فقط مشکلش شرجی بودن هواست، ولی شهر ما انقدر گرم و خشکه که حتی شبا آدم ترجیح میده پای کولر بمونه تا این که بره تو پارک بشینه، روزا که دیگه هیییچ!
    ولی شمال طبیعتش عالیه، دریاس عالیه، کوهای پوشیده از درخت و جنگالهای انبوه، خاک حاصلخیر و ....

    اسم کوچه ها😂

    پاسخ:
    :)) واقعیتیه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی