ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

مشهد نوشت 1

شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۸، ۰۵:۲۰ ب.ظ

گرچه سیه رو شدم، غلام تو هستم

خواجه مگر بنده ی سیاه ندارد؟؟

 


پ.ن1:اگه تو نبودی، انسان این حجم انبوه از آرامشی که توحرمت هست رو کجای دنیا میتونست تجربه کنه؟؟ ممنونم فقط بخاطر بودنت 

 

پ.ن2: یکی از اعمال خوشمزه حرم امام رضا اینه که بشینی یه گوشه از صحن، و فقط زائراشو تماشا کنی... اصلا لامصب مث مورفین عمل میکنه!

 

پ.ن3: یک عدد علی کوچولوی کیف کرده  در حرم!

  • موافقین ۳ مخالفین ۱
  • ۹۸/۰۵/۱۹
  • ۲۰۵ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۶)

شماره 2؛ واااقعا همینطوره. 

من شاید دلچسب‌ترین زیارات و اشک‌هام رو با نگاه به زوار حرم داشتم..

پاسخ:
دیدی چقد دوستداشتنی هستن؟؟!

سلام 

 

زیارت قبول 

التماس دعا

پاسخ:
سلام.ممنون.ان شالله قسمت خودتون
  • علی ابن الرضا
  • التماس دعا...

    پاسخ:
    قابل باشیم چشم

    عزیزممممم چه نازه و قبول باشه ...

    خدا عددتو بیشتر کنه 😁

    پاسخ:
    ممنونم:)
    چیچی رو بیشتر کنه؟؟

    سلام مومن. جزاکم الله خیرا

     

    عیدتون مبارک

     

    زیارت قبول...

    خوش به سعادتتون

    ان شاء الله کربلاتونم امضاء کنند...

    برای کربلائی ها، دعا یادتون نره...

     

     

    دور دنیا شما، 80 روزه تموم میشه یا نه؟(لبخند)

     

     

    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب

    یا علی

    پاسخ:
    سلام
    ممنونم. ان شالله که برا هممون قسمت بشه

    دیگه تموم شد، داریم برمیگردیم

    نوشتی یک عدد علی ... گفتم عددتو بیشتر کنه 😁

    پاسخ:
    آها. ان شالله :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی