ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

مشهدنوشت 2

دوشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۸، ۰۵:۳۷ ب.ظ

یکی از شهرهای مورد علاقه ام برای زندگی مشهده. مشهد خیلی ویژگی های خوبی داره، درواقع هرچه خوبان همه دارند، مشهد یکجا داره!

بالاترین نعمتش که وجود امام هشتمه (قربونش برم)، اقتصاد خوب و موقعیت شغلی که صدقه سر وجود امام رضاست، هوای خوب و مطبوع، شهرداری خوب و امکانات رفاهی عالی... و خیلی چیزای دیگه

فقط نمیدونم بعضی ازین مشهدیا چشونه که با وجود اینهمه فراوانی نعمت، بازم سیر نمیشن و مدام درحال دوشیدن و کلاه گذاشتن سر زوار امام رضا هستن. بابا اگه همین زوار نبودن که الان شماهام باید مث سیستانیای مظلوم دنبال کار میفتادین تو غربت شهرای دیگه! چرا انقد ناشکرید آخه؟؟؟


پ.ن1: سفر یک هفته ای ما تموم شد، از فردا من میمونم و یه علیِ ددری که یک هفته به گشت و گذار بوده و الان باید حبس بشه تو یه خونه ی پنجاه متری! خدا بخیر بگذرونه...

پ.ن2: روز عرفه تو حرم امام مهربونیا یاد همه ی دوستان وبلاگی بودم، عید قربان هم بر همتون مبارک :)

 

  • موافقین ۸ مخالفین ۱
  • ۹۸/۰۵/۲۱
  • ۲۳۲ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۱۰)

من که مشهدیم از مشهد اینهمه تعریف خوب تا حالا نکرده بودم ☻

پاسخ:
شما مشهدیا قدر شهرتونو ندارید، فک میکنید همه جا انقد گل و بلبله، وگرنه شاکرتر ازین بودید

واقعا مشهد عالیه

نه اینکه مشهدی هستم و اینا نه

بقول تو اقتصادش خوبه و میشه بسادگی یجا مشغول شد

 

واقعا نمی فهمم چرا انقدر گرون فروشی می کنن

من شرمندم.. امیدوارم دعای ناخیر (نمیگم نفرین که بار منفی داره..) نکنی شون :****

پاسخ:
آخه فقط گرون فروشیاشون نیست. دبه راننده تاکسیا و هتلدارا! 
از شهرش طرف پا میشه میاد مشهد، به حرف هتلدار اعتماد کرده، بعد که میاد مشهد طرف هتلدار زیر حرفاش میزنه، زائر هم چاره ای نداره جزاینکه تسلیم بشه تو غربت، 
باور کن این دفعه من گریه کردم بخاطر اینکه پول خوب ازما گرفتن، اتاق سرایداری تحویلمون دادن

چی بگم والا

خدا عاقبت همه رو ختم بخیر کنه

 

خلاصه امیدوارم فارغ از این موارد (میدونم کوچیک نیست و نمیشه ندید گرفت) ولی توی شهرم بهتون خوش گذشته باشه

پاسخ:
آخه مگه میشه شهری که امام رضا داره به آدم خوش نگذره. بهرحال انقد قشنگی زیاده که اونا رو یادمون رفت

بله اما اقتصاد خوب و موقعیت شغلی که میفرمایید برای ما که اینجوری نیست ☻

پاسخ:
اینهمه زائرسرا با کارمنداش، اینهمه مرکز خرید، جابجایی مسافر، اگه شما دوجین جورابم بخری و بفروشی سر ماه چهارپنج تومن درآمد داری !

ما که از اینا نداریم:

 

مغازه دم حرم، هتل آپارتمان، تاکسی.

 

...

 

چهار پنج تومن؟؟؟ خواب دیدید خیر باشد.

پاسخ:
مهمترین مولفه یه کسب و کار مشتریه که خداروشکر در مشهد به وفور وجود داره
مولفه بعدی نیروی فکر و ابتکار شماست که ببینید نیاز این مشتری چیه و طبق اون حتی شده یه کسب و کار کوچیک راه بندازید و ازش درآمد دربیارید.
نیازی به سرمایه های گزاف نیست، با سرمایه کم هم میشه شروع کرد

سلاام

آخی :)))

ممنون عیدتون با تاخیر مبارک ^-^

پاسخ:
سلام
عید شماهم مبارکا
عید اصلی تازه تو راهه
  • دچارِ فیش‌نگار
  • ممنون که واسه ما هم دعا کردین روز عرفه

    (یک خودشیرین کننده)

    سلام

    پاسخ:
    سلام
    بله، برای همه دوستان حقیقی و مجازی دعا کردم ، البته اگه لایق باشم
  • قاسم صفایی نژاد
  • شاید روز عرفه هم رو دیده باشیم! 

    قبول باشه زیارتتون. 

    من هم راجع به مشهد نوشتم

    پاسخ:
    ممنون، زیارت شماهم قبول
    اگه منو دیدین که قطعا علی بهم وصل بوده!

    عجب! پس عرفه مشهد بودی.

    زیارتت قبول جانم. من پستهای شمال نوشت رو دیدم مشهد نوشت رو ندیدم چرا؟

     

    مشهد هم هعی بدک نیست! :دی

    ولی اگر حرم نداشت که عمراً اینجا مونده بودم. والا!

    پاسخ:
    سلام
    منم برام پیش میاد گاهی یه پستی اصلا به چشمم نمیاد :)

    بله جات خالی. 
    به نظر ما که بهشته

    سلام 

    زیارت قبول مشهدی مامانِ علی 💙

    🌹پیشاپیش عید غدیرتون مبارک  🌹

     

     

    +

    البته همشون مثل هم نیستند ولی خب بعضی هاشون اینجورین !

     

    پاسخ:
    سلام
    ممنون،ان شاالله قسمتت بشه بزودی
    عیدت مبارک

    آره،گفتم بعضیاشون :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی