ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

آقای راررنده، یالا بزن تو دنده!

پنجشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۵۹ ق.ظ

مشکل عمده ی من در رانندگی، عوض کردن دنده است! 

یعنی در واقع عوض نکردن دنده است. اینه که حوصله ندارم وقتی سرعتم میاد پایین، دنده رو بیارم پایین. با خودم میگم چه کاریه؟ الان دوباره باید دنده رو ببرم بالا! و اینجاست که حضرت آقا جوش میاره که "پکوندی ماشین رو برهم!!!" (فک کنم اصطلاحش یه کم کاشونیه!! یعنی ماشین رو از بین بردی!!)

 

در همین راستا به این نتیجه رسیدم که اصلا دنده چیز خیلی بیخودیه! مگه ماشین قفسه ی سینه اس که براش دنده گذاشتن؟؟ 

حیف که پولم به ماشین دنده اتوماتیک نمیرسه

میگم پراید دنده اتوماتیک سراغ ندارید؟ فقط بی رنگ باشه، شاسیش هم سالم باشه. بیمه بدنه هم نداشت نداشت! خدا خیرتون بده 

  • موافقین ۷ مخالفین ۱
  • ۹۸/۰۶/۰۷
  • ۳۰۶ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۱۴)

  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • آخ گفتید

    منم دلم ماشین دنده اتومات میخواد

    پاسخ:
    حالا ماشینش چندان مهم نیست. دنده اش مهمتره

    سلام

    حالا من رانندگی بلد نیستم اما قشنگ متوجه میشم که همسرم دنده رو باید عوض کنه، یه جورایی صدای ماشین بدجور میشه، تا میگم میبینم همسرم دنده رو عوض می کنه...

    پاسخ:
    سلام
    حالا دنده اتوماتیکا خودش با بالا رفتن سرعت دنده رو عوض میکنه ماشین، دیگه اون صدا رو نمیده
    البته ما که ندیدیم،مردم میگن!
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • خب همون دیگه. منم تاکیدم روی دنده شه. خنده

     

    پاسخ:
    اصلا خیلی چیزا به دنده ربط داره! 
    مثلا میگن طرف یه دنده س، ینی همیشه با دنده یک حرکت میکنه!

    مشکوک گفتین البته ما که ندیدیم... :))

     

    + راستی انگار اعلام کردن براید دیگه تولید نمیشه، البته به شرطی که این دروغی که گفتن راست در بیاد!!!

    پاسخ:
    باور بفرمایید من هنوز سوار ماشین دنده اتومات نشدم! باکلاس ترین ماشینی که اطرافمون داریم پیکانبار مدل هفتاد شوهر خواهر شوهرمه!

    بشنوید و باور نکنید، اگه پراید نباشه که جناب عزراییل باید بره مرخصی بدون حقوق!
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

     

    بیشتر حوادث رانندگی و کشته شدنها توسط خانمهاییه که سوار ماشین دنده اتومات هستن

     

    حواسشون نیس یهو پارو میذارن رو گاز یکیو نفله میکنن

    پاسخ:
    سلام
    نه اون مال حواسپرتیشون نیست
    کلا پولدارا میگن خیابون مال ماست، حالا آدمم بکشیم دیه ش رو میدیم
  • دچارِ فیش‌نگار
  • یه کم بر اعصابت مسلط بشی فرصت دنده عوض کردن هم پیدا میکنی. مثلا خانما وقتی میخان از کوچه بپیچن داخل خیابون هم نه ترمز میکنن نه نگاه نه هیچی :)

    پاسخ:
    من سر کوچه ها هم ترمز میکنم، هم دنده عوض میکنم، هم هیچی!
    ولی کار بیخودیه آخه، من میگم یعنی از عقلانیت بدوره!
  • دچارِ فیش‌نگار
  • قیمت صفحه کلاج رو سرچ کنی عقلانی میشه واست

    پاسخ:
    بعله!
    سپس وی با یک سرچ ساده به این نتیجه رسید که عوض کردن دنده عجب کار عاقلانه ایه!

    آخه آقامون یه رفیق نخبه داشته که پراید خودشو دنده اتوماتیک کرده! من دنبال اون پرایدام!

    سلام عایا میدانید الان پنج ساله که بابام هنگام رانندگی ور دست من ننشسته است یکبار به صورت خیلی با حال یه موتوری وسط خیابون ایستاده بود و من بیخیال نزدیک بود از روش رد بشم ابوی داد و بیداد که دختر ماشین نگهدار و من میگفتم او اشتباه کرده وسط خیابون ایستاده البته قبل از رخ دادن فاجعه موتورش روشن شد و رفت ولی از اون بعد ابوی دیگه ور دست من ننشست گفت من طاقت رانندگی تو رو ندارم 

    ولی مامانم میشینه  خیلی مامانم شیرزنیه:))))

    پاسخ:
    بازم دم بابات گرم که حداقل ماشین رو میده دستت
    من اگه همچین خبطی کرده بودم گواهینامه ام توقیف میشد، ماشین هم میرفت پارکینگ!

    والا من ک هنو رانندگی یاد نگرفتم:دی ولی مشکلم با تشخیص کلاچ و گازو ترمزه.کاش سه تا پا داشتیم.

    پاسخ:
    نگران اون نباش، تو دوسه جلسه عادت میکنی، یاد میگیری
    منم وقتی رفتم رانندگی نمیدونستم کدوم گازه کدوم ترمز!

    بعضی پولدارها، نه همه شون سادات جون

    پاسخ:
    بله بعضیا
    خب بدیهیه که همه اینجور نیستن

    غصه نخورید دوسه تومن بدیدهمون پراید رو بی کلاج میکنن راحت دگه

    پاسخ:
    اووه
    دوسه تومن! 
    بی خیال دنده عوض میکنم

    سلام مومن. جزاکم الله خیرا

     

    به قول شاعر!:

    "دَندِت نرم، دَندِشو اِگه اتومات کرده بودی، ماشین نیمی پوکید"

    احتمالا شاعر! دَندِش می خارید، شعر بی وزن گفت(لبخند)

     

     

    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب

    یا علی

    پاسخ:
    سلام
    شاعر اصفهانی نبوده احیانا؟؟؟

    من اوایل خیلی سختم بود دنده عوض کردن، اصلا ترجیح میدادم سرعت کم نکنم که دنده ام عوض نکنم، ببین خدا چقدر به من و سایرین رحم کرده:دی

    ولی الان اتومات دستم میره طرف دنده

    با این حال به اون دوست همسرتون دوتا پراید سفارش بدین، خدا خیرتون بده:))

    پاسخ:
    احتمالا منم مشکلم اینه که تازه کارم

    این کاره نیست، اون فقط مخترعه!

    آخ آخ حرف دل یه ملت رو زدید یعنی

    بزرگترین مشکل منم همینه

    دنده کلا چیز بیخودیه بنظرم،فکر کنم نصف تصادفا هم ناشی از خودشه::::)

    پاسخ:
    باید کمپین نه به دنده راه بندازیم اصلا! همه دنده ها رو بندازیم از پنجره بیرون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی