ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

فارمنتین خر است!

شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۸، ۰۶:۳۴ ب.ظ

وقتی که بچه مریض میشه، همه ی غرغرها و نق نق ها و نصف شب بیدارشدن ها و دماغِ آویزون و چادرهای دماغی و همه و همه یه طرف، و این دارو دادن به بچه هم یه طرف! مخصوصا اگه چرک خشک کن هشت ساعتی باشه!!

یعنی من وقتی میخام دارو به علی بدم، انگار حضرت عزراییل با اون تیغه ی نیم دایره ایش وایساده بالا سرم، و تا این پروژه تموم بشه صد بار جونمو میگیره...

همچین که حضرت پسر بو میبره که سرنگ دارو میخاد بیاد تو دستم، با سرعت غزال تیزپای آسیا شروع میکنه دویدن دور خونه تا بلکه از دست من در بره، اما دریغ که "لا یمکن الفرار من حکومت مامان!!"

حالا تازه وقتی گرفتمش و سرنگ رو خالی کردم تو دهنش، با یه حرکت سریع، همه داروها رو میریزه بیرون! روز از نو، روزی از نو...

حالا مصیبت عظمی اینجاست که وقتی خوراندن فارمنتین تموم شد، تازه دهن مبارک حضرت پسر، بوی قلیون میوه ای میگیره! همون بویی که من ازش متنففففففففففرم!!!

  • موافقین ۴ مخالفین ۱
  • ۹۸/۰۶/۱۶
  • ۲۰۹ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۹)

  • دچارِ فیش‌نگار
  • سستمگر :)

    پاسخ:
    اصلا آدم حس حجاج بن یوسف بهش دست میده

    سلام

    آخ آخ حق دارن طفلیا... به قول دختر من اون شربت سفیدا! خیلیییییی بدمزه است بعدم مثل گچ میشینه به دهانشون...

     

    اما تا حد ممکن از دکترایی که راحت آنتی بیوتیک میدن به بچه دوری کنید!

    پاسخ:
    سلام
    آره از همونا. من بهش میگم شربت آدامسی :|

    گوشش عفونت کرده بود. وگرنه خودمم فراری ام از آنتی بیوتیک

    یاد شربتای مولتی ویتامین زرد رنگ افتادم که وقتی بچه می‌خورد سرتاپاش بوی همون شربته رو می‌داد -_-

    پاسخ:
    وووووی
    من اوایل میدادم به علی
    خودم اوق میزدم جای بچه :|

    به نظرم تزریق عضلانی بهتره دیگه نمیتونه از عضله ش خارجش کنه:))

    قلیون میوه ای خیلی خوب بود... d:

    پاسخ:
    آخه آدم دلش نمیاد گریه بچه رو ببینه

    قلیون میوه ای اتفاقا خیلی هم بده

    لا یمکن الفرار من حکومت مامان 😄😄 عالی بود این اصطلاحه

    واقعا چرا تا نی نیا یه چیزی رو میخورن کل هیکلشون همون بو رو میده؟ 😶 چه شیر مامانش باشه و چه دارو و شربت

    واقعا چرا

     

     

    خداقوت عزیزجان 🌹

    پاسخ:
    فک کنم همه مامانا اینجور باشن!

    ازبس کوچولوئن، یه ذره بو همه شون رو میگیره:)

     ممنون عزیزم همچنین

    پسرم گوش درد شد زیر یه هفته خوب شد با اون شربته . شربتش خوش مزه بود که . پسرم دوست داشت می دویید میومد می خورد .

    پاسخ:
    علی که خیلی بدش میاد از دارو، کلا هر دارویی که بزور بهش بدم،کاری به طعمش نداره
  • قاسم صفایی نژاد
  • چند وقتشه؟

    بازی و جایزه جواب میده.

    پاسخ:
    یه سال و نیم دقیق
    نه، هیچی جواب نمیده،فقط درمیره و گریه میکنه

    فقط جمله لا یمکن الفرار من حکومت مامان

    پاسخ:
    معلومه شماهم سینه سوخته اید!

    امیدوارم هیچ وقت مجبور نشی شربت مترونیدازول بهش بدی

    تمام داروخوردن های قبلیش رو به چشم میکشی

    دردونه سه چهارسالش که بود دکتر بهش داد سری اول و دوم رو که نگه نداشت، وقتی تمام التماس هام به دکتر پاسخ نداد که مصر بود همینه داروش، دیگه سر هروعده اش یه مغازه اسباب بازی رو میکردم که بچه یادش بره چنین زهرماری رو خورده

    سال قبل که دیگه این شگرد جواب نمیداد با التماس از یه دکتر غیراز دکتر خودش اجازه گرفتم قرصش رو دادم و به خیر گذشت

     

    بلا دور باشه از جون خودت و علی کوچولوت

    پاسخ:
    متاسفانه دفعه قبلی که علی مریض شد و تبش پایین نمیومد همون شربت رو بهش دادن، منتها چون خیلی کوچولو بود با دارو خوردن مشکلی نداشت،الان مشکل پیدا کرده
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی