ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

هزار تکه شد این من، به لطف آینه هایت

سه شنبه, ۷ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۰۸ ق.ظ

هر خیر و صلاحی که از هرجا بهمون رسید، از باب الجواد تو بود...

اومدیم به پابوست، و دم آخر، موقع زیارت وداع، دلمون رو، ایمان رو به دستت امانت سپردیم، چرا که جایی مطمئن تر از امانات تو ندیدیم.

چشمای گریونمون رو گره زدیم به شبکه های پنجره فولادت و دخیل بستیم به خان کرمت. که "عادتکم الاحسان... وسجیتکم الکرم..."

رفیقی بامرام تر از تو پیدا نکردیم تو این دشمن بازار دنیا، وچه خوب انیسی شدی برا دل یتیممون

یا معین الضعفاء... ما به جز گدایی در درگاه سلطان کاری بلد نیستیم. دست ما و دامان تو...


  • موافقین ۶ مخالفین ۱
  • ۹۸/۰۸/۰۷
  • ۱۵۹ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۵)

بعد از آن شب که حرم بودم و باران بارید

خاطرات خوشی از بارش باران دارم 

 

دلم تنگ شده براش میخوام بکنم برم اونجااااا وسط صحن انقلاب روی زمیناش بشینم و هی گنبد نگاه کنم 

پاسخ:
اللهم ارزقنا بارون حرم!
اللهم ارزقنا خود حرم...
  • میرزا مهدی
  • سلام مشهدی یعنی الان؟ زیارت قبول. همسر هم اونجاست... نایب زیاره باشید

    پاسخ:
    سلام. دلمون خیلی میخواست مشهد باشیم الان،ولی نیستیم!

  • آقای گوارا
  • دلتون زائر بوده ، زیارتتون قبول ...

    پاسخ:
    بازهم زائرتان نیستم از دور سلام....

    زیارت شما قبول باشه
  • مردی بنام شقایق ...
  • آیینه کاری حرمت ذره پروریست

    من در رواق چشم تو تکثیر میشوم...

     

    پاسخ:

    ذره ای بودم و مهر تو مرا بالا برد...

    سلام مومن. جزاکم الله خیرا

     

    عزاداری هاتون قبول

    ایام بر شما مبارک

     

    عرض کنم که امام جواد سلام الله علیه و آله فرمود: "هر وقت خواستید پدرم را صدا بزنید بگید السلام علیک یا امام رئوف..."

     

    و شما این رافت آقا را با تمام وجودت حس می کنی...

     

     

     

    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب

    یا علی

    پاسخ:
    سلام
    همچنین برشما
    جانم به اسم رئوفش
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی