ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

دیوارِ مخدر

يكشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۸، ۰۲:۰۱ ق.ظ

یه مرضی هم هست، به نام مرض دیوار!

بیمار مبتلا به، ابتدا کاملا تفننی و صرفا برای وقت گذروندن هی میره تو دیوار، منظورم برنامه ی دیواره ها!!

کم کم بهش اعتیاد پیدا میکنه، و برای دیدن قیمت اجناس، وقت و بی وقت باز هی میره تو دیوار...

یه کم که بیشتر میگذره، دیگه حس میکنه بدون دیوار استخون درد میگیره، در اینجا بیمار ما دچار وابستگی جسمی شده!! و باید ببریدش کمپ و ترکش بدید!



پ.ن۱: ام شهرآشوب هستم، یه ساعته که پاک پاکم! به خودم قول میدم دیگه نرم تو دیوار!

پ.ن۲: از شما چه پنهون، تازگیا فکر میکنم بدون دیجی کالا هم استخونام درد میگیره، فک کنم مشکلم جدیه، راستی راستی باید برم کمپ!
  • موافقین ۸ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۹/۲۴
  • ۲۰۷ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۹)

  • محبوبه شب
  • دیجی کالا که قیمتاش خیلی بالاتره 😑😐

    پاسخ:
    این داداش ما اوستای خرید اینترنتیه، ما رو هم معتاد کرده!
    گاهی جنساش آف میخوره بد نیست
  • میرزا مهدی
  • نه باید بری پیش مشاور D:

     

    پاسخ:
    فکر میکنم کارم از مشاور گذشته! 
  • دختـرِ بی بی
  • :‏)پولداریه دیگه دخترم مردم نون ندارن بخورن شما میری تو دیوار هی جنس میبینی؟نکن این کارا عاقبت نداره:‏)‏
    پاسخ:
    خخخ
    من که خرید نمیکنم،فقط میرم میچرخم
    باورکن اصلا اعتماد به جنس دست دوم ندارم که بخرم، فقط واسه خونه اجاره ای ها معتاد شدم به دیوار
  • مریم بانو
  • انگاری منم بدون تلگرامو و وبلاگ بدن درد دارم!!

     

    یکی نیست مارو ببنده به تخت:)

    پاسخ:
    هشتاد میلیون معتاد جمع شدیم تشکیل اجتماع دادیم!

    وای سیدنا....

    خیلی خوشحالم از اینکه میبینم تنها نیستم....

    ااااخ

    فک کردم فقط منم که عین خل و چل ها دم به دقیقه دیوار و دیجی چک میکنم...

    پاسخ:
    ای خبیث!
    حالا ما تو دیوار پی خونه میگردیم، تو چی میخای؟

    دیوااار آخه چی چی داره که شماها همش تو دیوارید ریحانم همش میگه تو دیوارم من تا حالا اصلا ندیدم

     

    پاسخ:
    خونه اجاره ای داره!
    بیجامه تاناکورا هم میشه توش پیدا کرد البته!!

    خخخخ 

    راه راهشم پیداا میشه ؟؟؟ سفید آبی 

     

    پاسخ:
    سفید و طوسیش رو دیدم، کم کاره، پای یه خانم دکتر بوده صبحا باهاش میرفته مطب و میومده! جوش بدم معامله رو؟؟؟

    سلام

    من کلاسم بالا رفته میشینم پینترس میبینم...و حسرت! 

    مخصوصا وقتی مدلای مختلف قلاب بافی که یه زمانی میبافتم میبینم... یا مدل های مختلف گلدون های دیواری و تزیین خونن با گل و گلدون!! :( پول وخواد خواهر... 

    پاسخ:
    پس هنرمندین حسابی!
    ما همین پیجامه های گلگلی تو دیوار بسه برامون!
  • دچارِ فیش‌نگار
  • :|

    پاسخ:
    :/
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی