ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

آقا فوت نکن!

شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۸، ۰۱:۱۷ ق.ظ

إنهُ فکَّرَ و قَدَّر

فَقُتِل کیف قدَّر

ثمّ قُتل کیف قدَّر


او (نشست) فکر کرد و نقشه کشید!

مرگ براو باد! (خاک تو سرش) چطور هی نشست و نقشه کشید!

باز هم مرگ بر او باد! (حیف نونی که بخوره) چطور نشست و مدام نقشه کشید!


این روزها که میبینم چطور ضدانقلاب از چپ و راست داره شایعه پراکنی میکنه و تمام تلاش و همّ خودش رو برای اثبات باطل و کوبوندن و پوشوندن حق به کار میبره، یاد این آیات سوره مبارکه مدثر میفتم. یعنی به هرگونه چرت و پرت باورکردنی و باور نکردنی متوسل میشن تا حق و باطل رو با هم مخلوط کنن و به مرادشون برسن. 



یریدون لیطفئو نورالله بافواههم و الله مُتمُّ نوره و لو کره الکافرون!

خدا وقتی بخواد نوری روشن بمونه، شماها با دهانهای کثیفتون و با فوت کردن نمیتونید خاموشش کنید. و حرکت نهضت اسلامی، همون نور الهیه که خاموش شدنی نیست...



  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۴)

چراغی را که ایزد برفروزد

هرآنکس پف کند ریشش بسوزد

پاسخ:
ان شالله به زودی زود ریش و ریشه شون باهم بسوزه
  • دچارِ فیش‌نگار
  • آقا فوت نکن یخ زدیم

    پاسخ:
    اینا فوتاشونم داغه. شعله رو بیشتر میکنه

    دو نفر از مخاطبای وب لاگتون خیلی مشتاقن اون آن لایک رو بکوبن تو همه پستاتون هم هستن انگار 
    انگار پستاتون خیلی خاره تو چشاشون 

    :))

    +نمیگفتم میموند گلوم ... :|

    پاسخ:
    بیشتر از دونفرن انگار
    چهار تا دیسلایکی دارم. در هر صورت حتی اگه یه پخ بگم تو پست، دیسلایک میکنن :))
  • تسنیم ‌‌
  • متاسفانه این بار نه پوف بوده، نه شایعه. برای منم باورکردنی نبود و مطمئن بودم که شایعه است.

    پاسخ:
    پست من مربوط به این قضیه هواپیما نبود
    من کل نقشه های دشمن رو گفتم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی