ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

آمریکای عزیز من

دوشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۰۵ ق.ظ

جدیدا احساس می کنم میکنم بعضی کارای علی (بلاتشبیه) چقدر شبیه آمریکاست!

مثلا اگه در خواسته ش، من یه قدم عقب برم و تسلیمش بشم، اون در حمله ی بعدی ده قدم میاد جلو!

یعنی فقط منتظره از من یه ضعف کوچولو ببینه!

بطور مثال، همونطور که در این تصویر میبینید، من بخاطر اینکه بچه رو از سر خودم باز کنم و به کارام برسم، اجازه ی دسترسیش به این کابینت رو دادم! 

وی پس از اینکه همه ی زار و زندگی منو ریخت بیرون و توی همه ی آبکش و قابلمه ها راه رفت و حسابی خسته شد، و در حالیکه زیرچشمی به من نگاه می کرد ، رفت سراغ کابینت بعدی! و کاملا حق به جانب و عادی، با داد و بیداد از من میخواست در کابینت بعدی رو هم باز کنم! یعنی تا همه ی زندگی منو کندوکاو نکنه دست بردار نیست! منو تسلیم محض میخاد!

الان آمریکا هم اگه هسته ای رو بدی بره، موشکی رو میخواد، موشکی رو بدی، باز یه چیز دیگه میخاد!



پ.ن1: نمیدونم آمریکاهای مردمم همینجوری ان؟؟ یا فقط آمریکای من انقدر استعمارگر و زیاده خواهه؟؟!

پ.ن2: دیسلایکی جون! بکوب دیسلایک رو :)



  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۸)

  • محبوبه شب
  • واقعا چرا اینا به کابینتا انقدر علاقه دارن؟ 😄

     

    خدا آمریکای تو رو حفظ کنه واست

    پاسخ:
    ازبس فضول ببخشید کنجکاوند!
    میخوان ببین چی تو این کابینت قایم کردی!
    ممنون :)
  • مریــــ ـــــم
  • آمریکای من خر و احمقه. آمریکای شما خیلی هم گوگولیه و قدرشو بدونید. احتمالا همه یه آمریکای درون داریم.

    پاسخ:
    آره اصلا هر آدمی با یه آمریکا بدنیا میاد و اونم روحیه ی زیاده خواهی و تمامیت طلبیه
    مبارزه با نفس رو واسه همین گذاشتن

    منم دیس لایک زدم با اجازه :))))) گفتم حداقل یکیش رو بدونی منم 

    پاسخ:
    خخخ
    دستگیرت کردم

    شاید باورت نشه ولی من وقتی میبینم دیسلایک میکنن خنده م میگیره و نمیدونم چرا بیشتر انگیزه میگیرم برا نوشتن!

    سلام

    عزیزمممم، خدا حفظش کنه براتون

     

    همه همینجورن، کوتاه بیای بیشتر میطلبن.... اگه می خوای حرفت رو اهمیت بده، باید سر قوانینی که میگذاری جدی باشی

    پاسخ:
    سلام.ممنونم :)

    والا این بچه ی ما قانون حمورابی هم که بذاری، بازم زیر پا له میکنه!
  • آقای گوارا
  • زنده باد آمریکا !! [لبخند]

    پاسخ:
    همچنین آمریکاهای شما!
  • دختـرِ بی بی
  • دلم آمریکا خواست که :)

    پاسخ:
    خدا در آینده یه آمریکای تپلو نصیبت کنه :) 
  • فرشته ی روی زمین
  • هیچوقت آمریکاها رو دست کم نگیرید!

    خدا پشت و پناهش باشه : )

    پاسخ:
    همین آمریکاها پتانسیل خراب کردن یه خونه رو دارن!!

    ممنون :)
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

     

    اینجور وقتا هر چی فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید!

     

    بازم به امریکایی شما که درخواست داره درو براش باز کنید!

     

    آمریکاهای ما خصوصا وسطی خودش میره باز میکنه میریزه میشکونه نابود میکنه بعدشم ول میکنه میره!

     

    اصن آدم حساب نمیکنه هیشکیو!!!

     

    پاسخ:
    سلام
    ما گردنمون از مو هم باریکتره!

    فلفل ما هم خیلی سعی میکنم در بقیه کابینت‌ها رو هم بازکنه، منتها اونا با نخ چله پلمپه!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی