ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

این لجوجِ دیرباورِ عجیب...

دوشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۸، ۰۲:۰۰ ق.ظ

احساس میکنم ظرف وجودم مثل آبکش شده!

هرچی از این طرف سعی میکنم تو مشکلات صبوری کنم، با بی قراری ها و شیطنتهای علی بسازم، مامان خوبی باشم، همسر وظیفه شناسی باشم، از اونطرف با یه جرقه، مثل کبریت آتیش میگیرم و با عصبانیت همه چیز رو میسوزونم...

هرچی به زعم خودم اعمال حسنه میریزم تو ظرف، مثل آبکش از اونطرفش در میره! قششششنگ میشوره میبره!


خسته شدم ازت ای دل کم حوصله ی بی شکیب!



ای تمام عاشقان هرکجا...!
...
این دلِ نجیب را
این لجوجِ دیرباورِ عجیب را
در میان خویش راه می دهید؟!

  • موافقین ۹ مخالفین ۱
  • ۹۸/۱۰/۳۰
  • ۲۰۷ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۱۲)

  • آقای گوارا
  • ظرفیت کم کم پر میشه . بچه یه کاری می کنه ، بعد همسر بعد فلانی و فلانی و فلانی تا این که ظرفیت پر میشه و از اون به بعد علی با کوچکترین اشتباه شاهد خشم اژدها خواهد بود :| [لبخند]

    ما تو ذهنمون یه سبد داریم به نام سبد کارای بد . و براش اینطور تعریف کردیم که هر کس یکی از این کارای بدو کرد من باید ناراحت بشم . 

    من فکر می کنم تنها راه برای حل این مشکل اینه که تا جایی که ممکنه اون سبد رو خلوت کنیم . مخصوصا در مورد بچه ...

    اگه نکته و راهکاری به ذهنتون رسید حتما به منم بگین لطفا

    پاسخ:
    خشم اژدها اگه باشه که خوبه!! یهو مثل آتش فشان فوجی یاما منفجر میشم!! :))

    ماها از بچه توقع کار منطقی داریم به خاطر همینم از کارهای غیرمنطقیشون ناراحت میشیم. درحالی که بچه تنها احساس بهش غلبه داره. از منطق خبری نیست
    این رو بارها در روز به خودم میگم ولی حجم شیطونیهای علی بیش از ظرف منه گاهی وقتا!
    شاید باورتون نشه ولی علی حتی به سبد لباس چرکای منم کار داره :|
  • مریــــ ـــــم
  • ‏خب، به نام خدا و بیسمیلَهی نور
    یکی اینکه این حاجی اصن روشای نمونه گیری و آنالیز آماری و جامعه آماریش معلوم نیست و طبق گفته دکتر دباغ مقدم(از خوبای بهداشت مواد غذایی کشور) تحقیقاتش بی سر و ته و در قالب پایان نامه و تحقیق دانشجویی و با جامعه آماری و تعداد نمونه‌ی کمه‏دو اینکه آلودگی داشتن و میزان مجاز و خطر فرق دارن با هم، شما هر چی بخوری بالاخره آلودگی رو داره ولی مهمه که چقدر باشه و بیشتر از حد مجاز باشه یا نه
    مث اینکه یهو بگن همه سوسیسا نیترات دارن سرطان زان، مام بزنیم تو سر خودمون که ای خدا بدبخت شدیم‏در حالی که همین نیترات توی خود اروپا هم هست ولی میزان مجازش مهمه
    پس اینکه آلودگی به آفلاتوکسین وجود داشته باشه معنیش این نیست که خطرناکم باشه، چون میزانش در محدوده مجازه
    بعد اینکه یه موجی هم هست که وای آفلاتوکسین توی شیر پاستوریزه‌س، در حالی که پاستور. روی سم آفلاتوکسین اثر نداره‏نمونه گیری و آزمایش شیر تا قبل از پاستوریزاسیون به عهده دامپزشکی و بعدش به عهده‌ی بهداشته و نمونه گیری دوره‌ای انجام میشه و اگه آلودگی داشت یا دامپزشکی یا بهداشت جلوشو میگرفتن.
    ینی میفرمایید دامپزشک دهکده بیکار نشسته تا این پفیوزا عصمت بهداشت و سلامت عمومی رو لکه‌دار کنن؟؟ هه🚬‏از طرفی ما شرکتای بزرگ لبنیاتیمون به خارج از کشور صادرات دارن، کشور مقصد که نمیذاره همینجوری هُرتکی لبنیات بیاد تو کشورش که، آزمایش و سخت گیری دارن که اگه خبری بود صداشون درمیومد تا الان. خود برندای معروفم اعتبار خودشونو اینجوری زیر سوال نمیبرن و آزمایشگاه و متخصص دارن خودشون‏سازمان استاندارد و وزارت بهداشت و سازمان دامپزشکی کلا تکذیب کردن این قضیه رو و چند تا از معروفترین اساتید سم شناسی و بهداشت مواد غذایی دامپزشکی هم در موردش توضیح دادن وگفتن که یارو مزخرف گفته
    کمیسیون کشاورزی مجلسم گفته پیگیری میکنه
    بهداشتم میزان آلودگی رو سه و نیم درصد اعلام کرده

    پاسخ:
    راستش باور کردن حرف این و اون حتی اگه متخصص باشن این روزها خیلی سخت شده
    چیزی که من میدونم اینه که نباید اذهان عمومی رو به این راحتی مشوش کنن. نباید بیان توی رسانه ی ملی اینجور مردم رو به ترس و دلهره بندازن، بعد با هزار و یک ترفند بخوان جمعش کنن.

    البته که من به هیچکدوم از این سازمانهای دولتی از جمله وزارت بهداشت، سازمان غذا و دارو، وزارت کشاورزی و غیره اعتماد ندارم. چون به عینه دیدم چطور بخاطر پول به راحتی سیب سلامت و نشانهای دیگه میدن. و بعد که طرف تخلف کرد، با جریمه کردنش به راحتی از خطاش میگذرن
  • مریــــ ـــــم
  • سلام

    پیرو پست قبلی.

    از توییتر یه دامپزشک برات کپی کردم.

    پاسخ:
    سلام
    ممنون از لطفت :)
  • دچارِ فیش‌نگار
  • هر چی میخام غر نزنم نمیشه

    پاسخ:
    نمیذارن آدم دهنش بسته بمونه

    دلم میخواد اینجا یه شعر بنویسم واقعیتش اعصابم خورده دلم شعر میخواد

     

    تا زمانی که جهان را قفسم می دانم

    هر کجا پر بزنم طوطی بازرگانم

     

    گریه ام باعث خرسندی دنیاست چو ابر

    همه خندان لب و شادند که من گریانم

     

    حاضرم در عوض دست کشیدن ز بهشت

    بوی پیراهن یوسف بدهد دستانم

     

    زندگی مثل حصاری ز غم و دلتنگی است

    مرگ ای کاش رهایم کند از زندانم

     

    بیت آشفته ایَم در غزلی ناموزون

    میل دارم که ردیفی بدهد پایانم...

    پاسخ:
    اوه اوه
    تو دیگه وضعت خیلی خرابه! 
    خودکشی نکنی یه وقت!

    شانسی این شعر اومد دنبال یه شعر دیگه بودم 

    پاسخ:
    ولی اینجور برداشت شد که خیلی داغون و لهی!

    شانسی این شعر اومد دنبال یه شعر دیگه بودم 

    پاسخ:
    خب چندبار میگی؟؟

    آره از یه چیزی خیلی ناراحتم ولی له نیستم

     

    پاسخ:
    از چی؟
    به من بگو.من سنگ صبورم

    هیچی بعضی چیزا گفتنش تف سر بالاست گفتن نداره

    پاسخ:
    وا.چرا؟
    برای اینکه گفتم گردو رنگ فسنجون رو تیره می‌کنه ناراحت شدی؟؟

    :(((((

    اون رو که هیچی ناراحت نشدم فقط میخواستم سرم رو بکوبم به دیوار از تئوری که  دادی اون خدیج هم بدتر از تو باور کرده میگه آره من گردوش کم کردم برا همین رنگش تیره نشده....

    به خدیجه گفتم یه بار میام برات فسنجون درست میکنم تا یاد بگیره رو دیوار تو یادگاری ننویسه :)))))

    +نه به خاطر یه چیز دیگه ناراحت شدم منظور خودم بودم

    پاسخ:
    باورکن که هرجای وب سرچ کنی نوشتن رنگ سیاه فسنجون مال گردوشه. (یعنی دقیقا هرجا)

    خب شایدم نباشه، ولی من تئوری ندادم. من از یافته های خودم فهمیدم. 

    +ناراحت نباش. بزرگ میشی یادت میره :)

    طوری نیس خار خودتو ناراحت نکن.ی وقتی یک و دو اشتباه میشه

    دوباره حس مشترک!!!!اتفاقا دوروزه بیخودی از کوره درمیرم در حدی ک تو جلسه از حضرت زهرا خاستم صبر بده ولی البته مثه تو ب فکر ابکش نیفتادم .تو این فکر بودم ک یعنی این کپسولا میتونه کم خونی منو درمان کنه و خون ب مغزم برسه؟!؟؟!؟

    البته منشا عصبانیت منو تو جای دگه ست....همه راهها ب رم ختم میشود

    پاسخ:
    قضیه ی کم خونی که تو اکثر ماها هست. منم احتمالا دارم. ولی خب تو وضعت فرق داره با من


    ای خدا بگم چیکار کنه این رم رو!!

    رنگش با گردو قهوه ای میشه من همه جوره فسنجون درست کردم با گردوی خالی با انواع مغزها هیچ کدوم رنگش رو سیاه نمیکنه فقط گردو قهوه ایش رو پرنگ تر کم رنگ‌تر میکنه تیره سیاه نمیکنه این یه مورد رو مطمئنم واسه اینکه مغزشم روغن بده که گفتم چیکار کنید 

    +اتفاقا چون بزدگ‌میشم یادم نمیره 

    پاسخ:
    در مورد روغن پس دادن موافق بودم باهات. البته چرب بودن گردو هم خیلی مهمه ها. بعضی گردوها اصلا روغنی نداره که پس بده :|

    + :|
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی