ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

دریا

يكشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۸، ۰۷:۲۱ ق.ظ

حالا که فکر میکنم، جرأت نمیکنم در مقابل شما، به خودم بگم «مادر»

یه جورایی انگار بی ادبی به ساحت این کلمه ست. 

شما کجا و ما کجا؟!


شما آنقدر وسعت وجودیتون زیاده که بعد از هزار و اندی سال، امثال ما وقتی عاجز میشیم، دستمونو میاریم بالا و میگیم «کمکمون کن مادر...»


و شما چه قشنگ مادری می‌کنی برامون...


  • موافقین ۷ مخالفین ۱
  • ۹۸/۱۱/۰۶
  • ۱۰۰ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۵)

قشنگ بود

پاسخ:
:) ممنون
  • دچارِ فیش‌نگار
  • لعنت خداوند بر قوم ظالم باااااد

    پاسخ:
    بیش باد

    چادرت را بتکان روزی مارا برسان......

    پاسخ:
    ای که روزی دو عالم
    همه از چادر توست...

    کمکمون کن مادر ...

    پاسخ:
    الهی آمین

    برای مادر دوست منم دعا کنید. حالش خوب نیست

    اللهم الشفع کل مریض

    پاسخ:
    الهی آمین
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی