ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

پونصد تومن ناقابل!

يكشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۸، ۰۱:۲۰ ق.ظ

به خودم گفتم امسال با پونصد تومن همه ی خریدامو انجام میدم. پونصد تومن! کم نیستا! و تو دلم بشکن رو مینداختم بالا

در اولین قدم، امروز همراه آبجی مریم رفتیم دنبال پارچه چادری...

مغازه ی اول که رفتیم کلمون سوت کشید، چادرا همه بالای ۳۲۰ تومن، اونم چادرایی که اصلا پسندمون نمیشد! چادرای بالای پونصد تومن هم داشت که شکرخدا ازونجایی که چادر طرحدار دوست نداریم، اصلا نگاهشم نکردیم!

بالاخره با کلی گشتن و پیدا کردنِ منصف ترین مغازه دار شهر‍! یه پارچه خریدیم ۳۰۰تومن:/ 

فعلا سه پنجمِ پولم رفته، با اغماضِ مزدِ خیاطِ چادر، میمونه به عبارتی ۲۰۰تومن!

میگم جای سراغ ندارید که مانتو و روسری و شلوار و کیف بشه پیدا کرد؛ همش رو هم ۲۰۰ تومن!


  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۲۰)

اگه بگم ابان یدونه مانتو گرفتم ،دی کیف وشلوار

 

شال وکفشم مونده باورت میشه؟؟

 

ازگرونی سر هر حقوق یه چیزی گرفتیم.

 

 

پاسخ:
بله عزیزم. باورم میشه. از بس مدیر و مدبری شما :) 

حالا ان شالله حقوق باشه، آدم بتونه خرید کنه

من امسال بعد یه عالمه گشتن تو این مغازه و اون مغازه واسه پیدا کردن یه جای مطمئن، رفتم از یه نمایندگی معتبر فروش چادر با کلی تعریف و تمجید و تضمین یه چادر خریدم 370 تومن، یه ماه پوشیدم بغلش پرز داد! بردم نشون دادم میگن لابد کیف انداختید رو شونه‌تون پرز داده :| یعنی سوختما! 

پاسخ:
یعنی فروشنده انتظار داشته شما کیف نندازید کولتون؟؟ :| 

یعنی 370 کم پوله؟؟؟؟؟؟

قیمتا فوق فضایی هستش!

پاسخ:
یادش بخیر قبلنا میومدیم مشهد، یه عالمه خرید میکردیم و کلی سود

الان دیگه مشهدی ها هم فقط برنامه شونو رو عربا میبندن. قیمتا گاها از کاشون گرونتره :|

یادش بخیر ..

پاسخ:
یاد چی بخیر؟؟ قیمتای 200 تومنی؟

خودم برات میخرم !!

غصه چی رو خوردی!

پاسخ:
تا تو رو دارم که غصه نمیخورم :) 

بیشتر یه متن اعتراضی بود نسبت به قیمتهای سرسام آور :|
  • دختـرِ بی بی
  • چقد کاشون گرونه!

    منم تازه پارچه چادر خریدم ....بین چادراش این متوسط بود نه خیلی گردن نه ارزون.200تومن

    ولی برای همینم کلی حرص خوردم 200تووووووووومنننننننن

    ولی پارچه اش عالیه....

     

    پاسخ:
    مبارکت باشه عزیزم. خیرشو ببینی :)

    والا ما ندیدیم کمتر از 290 تومن. ولی اگه هم بوده قطعا جنسش به درد نخوره. 

    اتفاقا دخترخاله ی حضرت آقا همین جنسِ منو از قم خریده 250 تومن. لابد اینجا جنس زیادی گرونه

    سلام تو تهران که همون چادرشم‌فک نکنم پیدا شه براحتی :)

    خیر نمیشناسم متاسفانه :((

    وقتی پول مهمان شدن دانشگاه واحدی ۲۰۰ تومنه و درس ۴واحدی میوفتع ۸۰۰‌تومن از مانتو و کیف و کفش انتظاری نیست :(

     

    +حالا کیف رو حتما دارید از قبل اینو‌میشه از لیست خرید حذف کرد :) البته جسارت نباشه ها برای کمگ گفتم و اینکه خودمم اینجوری از سر و ته مخارج میزنم ^-^

    پاسخ:
    سلام

    نه بابا. منم شوخی کردم اون همه خرید که ندارم.
    الان شکر خدا کیفم سالمه. کفش هم تقریبا تازگی خریدم. شلوار هم ععیی میشه باهاش سر کرد، شاید مانتو رو هم حذف کردم :| ولی چادرم اصلا خوب نبود. روسری هم که از اوجب واجباته!!! 
  • میرزا مهدی
  • چرا دو کیلو پسته و نیم کیلو بادوم درختی و یه ذره بادوم هندی هم میذارن تو جیباش میدن بهت :)))

    پاسخ:
     چه خوب :))))

    نمیشه بادوم هندیش رو بیشتر بذارن؟؟ :|


    چادر و روسری رو باهاتون واقعا موافقممم :))) 

    پاسخ:
    دیگه چیزی از ما خانمای چادری پیدا نیست غیر از این دوتا :))))

    واااای چادرم:)

     

    من همیشه به حرف داییم که چادر میفروشن اعتماد میکنم، خیلی وقتها از نظر من اون جنسی که ارزونتره بهتر از اونی میاد که گرونتره

     

     

    ایشالا که به شادی استفاده کنی

    پاسخ:
    ازین داییها هم نداریم :|

    راستش ندیدیم چادر ارزون که مقایسه ش کنیم. 

    ممنون :)
  • دچارِ فیش‌نگار
  • یه چیزی میگم که امیدوار بشید

     

    یکی دوماه پیش من با 500 تومن دو دست کت و شلوار گرفتم

    توی تهران :)

    پاسخ:
    خب الحمدلله و المنۀ که آقامون اهل پوشیدن کت و شلوار نیست!! 
    یکی به نفعمون :|

    خار رفتی گوش یارو‌رو بریدی در این فضا سیاه نمایی مینمایی

    !!!!!????!

    پاسخ:
    کدوم گوش خارجو؟؟؟ 
    سیصد تومن چادر کمه؟؟؟؟؟ صد که دادیم، تازه قراره دوتا صدتومن دیگه بهش بدیم
  • صـــالــحـــه ⠀
  • عزیزم الان من پاهام با این کفشام داره تاول میزنه... 

    می‌خوام برم یه کفش راحتی اسپرت بگیرم، حددددداقل روی ۵۰۰ بستم...

    اگر بخوای همه‌چیزت رو عوض کنی حدود باید ۲ میلیون بذاری کنار. تازه همش هم جنس متوسط بخری! یعنی کاری که من پارسال موقع خرید کفش کردم. 

    اما من یه کار بهتر می‌کنم. کلا قناعت می‌کنم. امسال هم بنا ندارم لباس نو بخرم :) مگر اینکه واجب بشه خریدنش :)

    پاسخ:
    خخخخ
    یعنی یه کفش رو پونصد بستی؟؟ خب پس خیلی من خوب اومدم :))


    همه چیز رو که نمیخوام عوض کنم. حالا بعضی چیزا رو میشه یه سال دیگه باهاش سر کرد. همون قناعت بهترین راهه
  • صـــالــحـــه ⠀
  • البته من پارچه چادری کرپ ایرانی دیدم قواره ای  ۱۵۰ تومن. جنسش هم خوب بود.

    نباید پارچه رو از بازار بخری... میومدی به خودم می‌گفتی :|

    پاسخ:
    از اونجایی که بچه داریه و هزارتا مشکل، میخواستم چادری بخرم که چروک نشه. الان چادر کرپ دارم، منتها باید هزارتا ترفند بزنی که موقع شستشو چروک بهش نیفته وگرنه اتوکردنش مصیبته

    سلام

    چه حیف دیر متوجه شدم، من برای دخترم چادر ایرانی خریدم با اینکه بارها شستمش، هم مشکی قشنگی داره هم پرز نمیشه هم اتووووو نمی خواد!! قیمتشم زیر دویست تومن بود... 

    شنیدم مجموعه ی مصاف فروش اینترنتی هم داره! مال آقای رایفی پور ایناس... 

     

    + من که خجالت میکشم دیگه به همسرم بگم فلان چیو می خواهیم! تکون می خوری یه عالمه پول از جیبت رفته! 

    پاسخ:
    سلام. راستش چادر بود تو فضای مجازی ارزونتر از اینام. منتها خودتون میدونید چادر رو آدم تا نبینه و لمس نکنه نمیتونه بفهمه چه شکلیه. راستش ترسیدم یه چیزی اینترنتی بخرم بعد پشیمون بشم

    +واقعا هم همینطوره. تکون نباید خورد!!

    چی بگم. از اولشم خیلی برام سخت بود این همه پول به یه چادر بدم ولی گفتم بذار یه بار به یه خوبش پول بدم که خوب عمر کنه. اونم اینطوری شد. بعد فروشنده در تایید حرفشم میگفت چند وقت پیش یه خانمی اومده بود میگفت بغل چادرش از شونه چپ به حالت مایل پرز داده، ما بهشون گفتیم فکر کنن ببینن علتش چی بوده بعد فهمیدیم چون زیاد رانندگی میکنن رد کمربند رو چادر پرز انداخته :| خیلی جالبه که اینو به عنوان دلیل میگفت:/ بعدم میگفت این چادرا رو نباید واسه استفاده روزانه پوشید! تازه قبلنم کلی تاکید کرده بود که اصلا با ماشین نشورین، فقط با شامپو تخم‌مرغی و دست، اتو هم نزنین اگه چروک شد بدین اتو بخار و.. یعنی رسما باید چادرو سر کنی عین ربات بدون حرکت اضافه بری و بیای! 

    پاسخ:
    وا مگه میشه؟
    این چادر رو فقط باید سر مجسمه ی آزادی کنن که تکون نخوره! حجابشم حفظ بشه :| 

    حالیشون نمیشه که آدم به هزار زحمت پول درمیاره. بعدم یه خانم چادری میخواد با چادرش همه فعالیتی بکنه. بچه داری، رانندگی، سر کار بره! 

    خداکنه چادر بعدیت برات خیر بده

    خار فعلا برو‌با چهارصد بقیه ش حال کن چیزای ک لازم داری بخر تا اون برج جور میشه بقیه ش.خداییش کسی اینجوری نمیده.دوبار نوشتم چون‌نتم قاط زد!!!

    پاسخ:
    فعلا که همون پونصدم تا عید دستم نیست :))))))

    خدا خیرش بده. حالا دیگه باهم فامیلم شدیم!! بریم هر ماه یه پارچه بخریم ازش :))

    من معمولا خریدامو قبل از عید انجام میدم حداقل سه ماه قبلش

    چون دم عید همه چی چند برابر گرون میشه

     

    چادرم چون معمولا ازین آستین داراش میپوشم و معمولا هم جده س، دیگه دو ماه پیش خریدم ۲۱۰

    راضیم ازش

    پاسخ:
    من همیشه آستین دار میپوشم، حالا چون دیدم دیگه مامان شدم، گفتم یه کم سنگین رنگین تر بشم :)

    مبارکه :)

     

    یه زمانی دغدغه ام خرید پارچه ی  چادری بود بهترین نوع چادر :)

    اما از وقتی بنا به دلایل پزشکی ، چادر رو نمیپوشم دغدغه ام خرید مانتوی ارزان و ایناست :))

    البته همچنان برای مثلا روز عاشورا و یا رفتن به حرم امام رضا دغدغه ام باز چادر است ولی خب به نسبت قبل کمتر شده :)

     

     

     

    سلام :)

     

    پاسخ:
    سلام واران خانم

    بهرحال خانما یه دغدغه ای برا پوشیدن دارن! یه «حالا من چی بپوشم»ِ همیشگی داریم!
  • کاکتوسِ خسته
  • آه از نهاد ما که بلند شده:(

    پاسخ:
    از گزاره ی ما نیز :(
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی