ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

بی ماشینی

دوشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۸، ۰۴:۲۷ ب.ظ

راستش اون اوایل که بی ماشین شده بودیم خیلی برام سخت بود. مخصوصا که فصل سرما داشت نزدیک میشد و ما مجبور بودیم هرجا میخوایم بریم یا اسنپ بگیریم، یا بلرزیم و با موتور بریم. و این وضعیت با وجود بچه ی کوچیک سخت‌تر میشه...

اما الان دیگه عادت کردم، راستش دیگه چندان برام مهم نیست که سایپا ماشینمون رو کی تحویل میده، حتی خیلی برام مهم نیست که عید ماشین داشته باشیم یا نه... به بی خیالی مطلق رسیدم تو این قضیه!

هرچند هنوزم گاهی دلم لک میزنم که صبح جمعه چشامو واکنم و به حضرت آقا بگم دلم بشدت هوس مشهد اردهال کرده، و یک ساعت بعد، خودم رو تو صحن حضرت سلطانعلی پیدا کنم، یا شب جمعه، یهو هوای قم بزنه به سرمون و پاشیم با یه فلاسک چای بزنیم به جاده و صبح جمعه برگردیم خونه...

ولی با این حال، بازم نبودِ ماشین مثل اون اوایل اذیتم نمیکنه..آدمه دیگه، بنده ی عادته.

و عادت، به همون اندازه که می‌تونه از بهترین خصلت‌های آدمی باشه، می‌تونه خطرناک باشه... عادت به بودنها، عادت به نبودن ها... عادت به ندیدن خورشید... خورشید ِِ پشتِ ابر...

  • موافقین ۹ مخالفین ۰
  • ۹۸/۱۱/۲۱
  • ۱۸۱ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۴)

  • میرزا مهدی
  • آدما حتی به همدیگه هم عادت میکنن

    پاسخ:
    و چقدر این عادت می‌تونه مخرب باشه

    میدونی عادت اصلا خوب نیست آدم وقتی عادت بکنه حتی به یه رفتار خوب اون رفتار دیگه براش زیبایی تداره چون یه چیزی هست که به صورت روتین توی زندگیش جا گرفته من اعتقاد دارم باید هر چیزی که برامون داره عادت میشه یه تغییری بهش بدیم حتی وقتی میبینم مثلا برای رفتن به خونه   به یه مسیر مشخصی  عادت کردیم مسیرم رو تغییر بدیم توی عادت هیجان زندگی میخوابه 

     

    پاسخ:
    آره موافقم
    عادت زیبایی های زندگی رو ازبین می‌بره
    مثلا عادت به وجود دوست خوبی مثل من!
  • دچارِ فیش‌نگار
  • اینستایی مینویسن دوستان :)

    پاسخ:
    اینستایی چطوریه؟
    یعنی این الان اینستایی بود؟

    سلام

    چند وقته به یه ترتیبی از ادعیه عادت کردم! البته چون علت داشته بهانه دارم، اما حس میکنم باید یه مدلی این عادتو بهم بزنم شاید خالصانه تر بشه

    پاسخ:
    سلام
    منم چند وقتیه به دعا نخوندم عادت کردم، باید یه تغییر توش بدم :((
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی