ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

علیوم!

يكشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۸، ۰۹:۴۴ ق.ظ

یعنی اگه یه محقق بیاد،فرش آشپزخونه ی ما رو ببره و عصاره ش رو بگیره، به یه معجون شفابخش دست پیدا می‌کنه که هفتاد و دو نوع بیماری رو جادرجا و صددرصد تضمینی درمان می‌کنه که ساده ترین اون بیماریها مرگه!! 

قول میدم در این عصاره، نه تنها همه ی عناصر جدول تناوبی، به انضمام همه ی ایزوتوپ هاشون پیدا میشن، بلکه یه عنصر جدید هم به نام «علیوم» میجورن که مندلیف کشف نکرده بوده!




پ‌ن۱: وجه حرص دربیارِ ماجرا اینه که صاف نگاه می‌کنه تو چشات، با لبخند ژکوندی مایعِ موردنظر رو خالی می‌کنه رو فرش، و سپس که خوب لجت رو در آورد و مصدوم آماده شد، میاد وامیسته تو خیسیا!

‌پ.ن۲:خدا بیامرزه ننه رو، اگه میدونست علی در آینده اینجور با فرشش تا میکنه، از نَشَرگی خلعش میکرد! (به فرزند نوه، نَشَره گویند)


پ.ن3:میلاد حضرت مادر و  روز مادرِ گذشته رو به همه، مخصوصا مادرای زحمتکش تبریک میگم، ان شالله خدا صبرتون بده! با وجود وروجکای این دوره زمونه، روز مادر کفایت نمیکنه... باید هفته ی مادر بگیرن!!

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • ۹۸/۱۱/۲۷
  • ۱۹۲ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۱۷)

  • دچارِ فیش‌نگار
  • :))) حرص درآره دیگه

    منم تبریک میگم هفته مادر رو

    پاسخ:
    جالبه که آقایون از بندِ قنداق حرص درآرن
  • دچارِ فیش‌نگار
  • من فک میکردم فقط پسرتون حرص میده!

    شوهرتونم اذیت میکنه؟

    عخی... :(

     

    پاسخ:
    حضرت آقامون که ماه آسمونه، منظورم آقایونِ زمینی بود

    دقیقا

    یعنی گاهی من به دردونه میگم بذار جمله من تموم شه حداقل اون کاری رو که منعت کردم انجام بده! !!

    پاسخ:
    نمیدونم چه لذتی در این تابوشکنی میبینن! انگار کیف میکنن که غیر از حرف آدم کاری بکنن

    سلام

    روزت مبارک خواهر جان... ما که کل هفته به هم تبریک میگیم :))

    کلا بچه ها ساخته شدن برای امتحان سخت جانی مادرها! 

    پاسخ:
    سلام خواهر!
    ممنون،هفته شمام مبارک

    یعنی تا حالا جان سختی ما بهشون ثابت نشده؟!

  • دچارِ فیش‌نگار
  • صحیح

    پاسخ:
    بعله
  • آقای گوارا
  • [لبخند]

    هر بچه ای از یه ور بوم افتاده . باز پسرم من یه حالت وسواس گونه ای داره که به هیچ وجه از این کارا نمی کنه . تا حدی که دکتر براش دارو تجویز کرده ! به خاطر شرّیاش خدا رو شکر کنین ...

    پاسخ:
    از یه طرف جای شکر داره، از یه طرف اعصاب فولادی میخاد!

    یه روانشناس میگفت در رابطه با بچه ها کلا واژه ی کثیف رو حذف کنید، هیچی کثیف نیست
    من خودم میفهمم وقتی یه ذره به علی تو تمیزی سخت بگیرم، حالتای وسواسی میگیره،هی میگه دستامو بشور

  • دچارِ فیش‌نگار
  • احتمالا هدیه درشتی تقدیم کرده :)

    پاسخ:
    وجودشون بهترین هدیه اس!

    مث معلما که میگن شماها درس بخونید برا من بهترین هدیه س :)))
  • دچارِ فیش‌نگار
  • اون که آره میدونم شما زنها هم موجودات قانعی هستید

    پاسخ:
    بعله، پس چی!
    آخه کدوم کادویی میتونه حق زحمتای زن توی خونه رو ادا کنه؟

    یک عدد دختردایی 4ساله دارم بشدت لجباز وحرص دربیار وشیطونه

     

    اگه کاری رو بگی نکن درجا میره انجامش میده.

     

    ولی وقتی بی اعتنایی میکنی و سرتو برمیگردونی ازش نگاش نمیکنی کارشوادامه نمیده.

     

    البته این شیوه ننه باباشه ، شیوه من اینه ازیقه بگیرمش تکونش بدم

     

    بگم بتمرگ سرجات دهه!!

    :)

     

    خداحفظش علی آقارو وروزتون مبارک مادر باحوصله:)

    پاسخ:
    بترین کار رو مامان بابای اون وروجک میکنن، اصلا بچه لجبازی میکنه که جلب توجه کنه، و وقتی بی محلی ببینه، دلیل اون کار ازبین میره، به همین راحتی
    ولی خب غیر از پدر و مادر همچین سعه صدری نداره
  • میرزا مهدی
  • مبهوت خلاقیتتون هستم برای انتخاب تیتر/.

     

    پاسخ:
    عنصرِ تازه کشف شده س دیگه!

    هفته مادر😄

    پاسخ:
    تازه یه هفته هم کمه! حالا با اغماض...

    میخواستم بهت بگم الیوم نه علیوم :)))) بعد متن رو که خوندم دیدم نه همون علیوم هستش

    پاسخ:
    چند تا املا برای این کلمه میشه گفت!
  • دچارِ فیش‌نگار
  • هوم آدم باید سعی کند زحمتاش به نیت کادو نباشه

    آدم باید سعی کند با کارهایش برای عشقش دلبری کند

    عشق فقط خداست

    پاسخ:
    یعنی میخواید بگید آقایون روز مرد منتظر جوراب نیستن؟!
  • دچارِ فیش‌نگار
  • نه والا به زور بمون میدن

    پاسخ:
    اگه همونم گرفتین مبارکتون باشه
  • دچارِ فیش‌نگار
  • خوشبختانه خانم من از این نظر حرف اول رو میزنه بین فامیل و آشنایان

    از نظر هدیه روز مرد :)

    پاسخ:
    اندر مزایای همسر کارمند!

    فک کنم مادرشدن تاثیر زیادی داشته رو این حس زن بودن خالصانه و بی چشم داشت!

    من که هعی چشم میکشیدم جایزمو بگیرم وقتی هم نگرفتم کلی اعتراض کردم که متاسفانه اعتراض وارد نبود!😅☺

    علی بدجور مخلصتون کرده بانو

    اللهم الرزقنی😅

    پاسخ:
    نه، انقدرام مخلص نیستم، راستش هدیه م رو قبلا گرفته بودم
    ولی مادرشدن خیلی تاثیرات عمیقی در شخصیت آدم داره، این محبت بی چشمداشت هم یکیشه که البته من خیلی درش موفق نبودم

    و اینکه نوشته هاتونو میخونم دلم میخواد مامان بشم

    پاسخ:
    جدی؟ 
    خدا رو شکر :)
    من از خیلی قبلتر ها عاشق بچه بودم، هنوزم بی صبرانه دلم بچه های بیشتر میخواد
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی