ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

مردهای بدشانس!

سه شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۰۸ ق.ظ

والا ما امسال قصد داشتیم بریم یه کادوی گرون قیمت برا روز مرد بخریم

صد حیف!

لعنت به تو کرونا!



پ.ن۱: همچین میگن از خونه بیرون نیاید انگار که ما عرض سال جاده ی شمال رو گرفتیم داریم میریم صفاسیتی! ما که سایپا ماشینمونو قرنطینه کرده، همش تو خونه ایم، این یه ماهم روش! 
پ.ن۲: دیسلایکیم سرش شلوغه وقت نمیکنه بیاد دیسلایک بزنه، دیسلایکی جون کاری چیزی داشتی تعارف نکنیا! 



  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۱۴)

دلم لک زده واسه چند هفته پیش

پاسخ:
میگه خدایا!
ما را به همان زندگی چرکولی گذشته بازگردان :))

این دیس لایک اول رو خودم زدم کارم خیلی زیاد دارم  بیا کمک

کادو نمیخواد که جوراب های پارشونم بدوزی کافیه...

راستی مدل ماشینتون چیه ؟؟؟

 

پاسخ:
اگه توضاع کاشون ذو بدونی عمرا مهمون کاشونی نمیپذیری :)))
البته گفتن این هفته رو به سلامتی رد کنیم دیگه ان شالله اوضاع بهتر میشه

آخه جوراباش یه جوری گردالی پاره میشه که دیگه نمیشه دوخت:|

سایپا مطمئن!
دیگه از سایپا پول نگرفتم انصافا

اوضاع یزدم همینه بیمارستان صدوقی رو کلا بخشاش رو کردن بستری مشکوک به کرونایی هاا  ان شاالله تموم میشه 

+ببین وصله کن جورابا رو :)))) 

پاسخ:
این نیز بگذرد... ما کرونارو شکست میدهیم!

آخه حیف پارچه س که وصله ی جوراب بشه :))
  • آقای گوارا
  • دیسلایکیاتون شما رو ول کردن ، رفقا شونو جمع کردن اومدن جای من 😁

    پاسخ:
    شما دیگه نگهشون دارید در نرن!

    «جای من » رو مشهدی گفتینا!!

    سلاو

    همین الان داشتم به نقشه هایی که برای قبل از عید کشیدن بودم فکر می کردم، خداییش گفتم دو هفته مونده تا روز پدر، حتما میرم یه چی خوب برای همسرم می خرم :|||  خدا هم چنان فسخ العزائم کرد که دیگه برای دو‌دیقه بعدتم با شک نقشه بکشی!

    پاسخ:
    سلام
    من هنوز اون چادر سیصد تومنیه رو ندوختم :| با ابن شرایط اگه پیش بره خرج و مخارج عیدمون خیلی کم میشه! اینم یه لطف از کرونا :))
  • آقای گوارا
  • خون بالاخره خودشو نشون میده :)

    هرچند خون من مال مشهد نیست :|

    پاسخ:
    خون؟ یا اصالت؟

    یکی دیس لایک کرده😅

    پاسخ:
    اون سبوی ورپریده بوده، خودشم اعتراف کرده تو کامنتش!
  • آقای گوارا
  • همون . 

    پاسخ:
    :)

    بین همه ی روزای زن(ازروز زن گرفته تا مادر،روز جهانی زن،ولنتاین،عشق ،دختر،ولنتاین اسلامی و...)همین یه روز رئز مرد بود بود که اونم با همات کروان شد مال شماها!

    پاسخ:
    ولنتاین اسلامی دیگه چه آبگوشتیه؟؟
  • دچارِ فیش‌نگار
  • سلام در عرض سال خبر ندارم ولی در طول سال که رفتید :/ سهمیه بنزینتونم قطع میشه

    پاسخ:
    ما در طول عمرمون یه بار رفتیم، اونم تو مسیر مشهد بود!

    کادوی روز مرد رو از دیجیکالا بخر خودشون میارن دم در خونه دو دستی تقدیم می کنن :)

    پاسخ:
    آخه گفتن هیچی از بیرون نخرید! هرچی تو بیرونه کرونا داره :)))

    خودت برا خودت دیس لایک ساختی فکر کنم همه کاراشون رو زمین مونده دیس لایک میزنند بری کمکشون

    پاسخ:
    یعنی همه دیسلایکا رو خودم صوری میزنم؟؟
    چرا ازین زاویه نگاه نکرده بودم هیچوقت؟؟
  • دختـرِ بی بی
  • قالب من دیسلایک نداره:(

    دیس لایک دوست:)

    پاسخ:
    هرچه زودتر قالبتو عوض کن
    هرکی دیسلایک نخوره نیم عمرش بر فناست

    برای اولین بار منم‌ رفتم دیس لایک زدم :|:) اونم‌ فقط محض خنده :)))

    ولی ببین چه بچه ی خوبیم‌ میام اعتراف میکنم‌؟!:))

     

     

     

    سلام 

    والا دیدین چه گیری افتادیم من‌ که میخوام اینترنتی سفارش بدم بلکه چیزی بگیریم برای این روز بخصوص .

     

     

     

    والا متاسفانه بعضی ها میرن گشت و گذار :| و بیماری اینا سرشون نمیشه :|

     

    پاسخ:
    سلام
    ممنون، لطف کردین :|

    اگه همه بمونن تو خونه هاشون، انقدر ویروس پخش نمیشه، متاسفانه بعضیا فقط به خودشون فکر میکنن
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی