ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

سفالینه ای از خاک سیلک!

پنجشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۹، ۰۵:۳۹ ب.ظ


تعجب نکنید!

این سفال ها، آخرین بقایای بازمانده از تمدن سیلک نیست! 

این ها تلاش های ناشیانه ی یک مادرِ گرفتار در چنگالِ قرنطیه ی حاصل از کرونا، برای سرگرم کردنِ فرزندی ست که هردقیقه، بازیِ جدیدی طلب میکند!



پ.ن: تازه دارم میفهمم که چقدر به این قرنطینه نیاز داشتم! تازه بعد از دوسال که دارم نقشه میکشم که چطور خرما رو به خورد پسر بدم، طی خلاقیت های ناشی از بیکاری، فهمیدم چقدر راحت میشه شیرخرما رو جای شیرموز قالب کرد و بهش خوروند!

  • موافقین ۷ مخالفین ۰
  • ۹۹/۰۱/۰۷
  • ۲۳۸ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۱۳)

من بهت افتخار می کنم 😁

پاسخ:
:))
جام جناب پوتیفار رو دیدی؟؟

نه ناف خرسیو فقط دیدم 😄

پاسخ:
اونم خرس دربار هخامنشیانه :))

پاسخ:
من یه روزی مجسمه ساز معروفی میشم!

سلام

می تونی خمیر شبیه نون هم درست‌کنی بدی دستش، که اگه دهنشم گذاشت نگران نباشی... البته خمیرای بازی با رنگای طبیعی هم می تونی بسازی هم بخری! فقط الان نمی دونم با این تعطیلات ممکنه یا نه!

راستی آرد بازی هم‌خوبه! فقط یه کم زحمت و کثیف کاری داره...

 

+ فکر کنم باید یه نمایشگاه بزنیم بعد کرونا، از هنرهای کشف شده ی مادران و فرزندان :))

پاسخ:
سلام
خمیر نون هم درست میکنم گاهی
خیلی بازی نمیکنه، به من سفارش میده هی،میگه قابلمه درست کن، توتو درست کن! فکر کنم یه کم زوده الان براش

سلااام

چقدر قشنگ ساختیین😄😄😁😁😁😍😍

ماااچش کنید علی رو :)

 

شیر و خرما😋به به

پاسخ:
سلام
ممنون که ازم تعریف میکنید :))


سلام

یعنی شیرموز دوست داره بعد بعش گفتین این قهوه ایه همون شیرموزه؟

پاسخ:
سلام
آره،عاشق شیرموز و موزه
نه دیگه من بهش نمیگم خودش میگه شیرموز بده :))) منم حقیقت رو پنهان میکنم. یه همچین مادر خبیثی ام من

میگم اخرش با اینکارات گل خوردن این بچه میدی دست بردار از این کاراا 

اگه فوووش نمیدی مارک بشقابت مشخص نیست :))) 

هر روز به یه بهونه ای یه تیکه تجملاتت رو نشون میدی موتاسفم برای جامعه 

پاسخ:
نه،خودم مواظبشم!

بابا دیگه بشقاب که تو همه خونه ها پیدا میشه! 
حالا که اصرار داری لومینارک فرانسه س! همونا که شش تاشو باهم تو یه حرکت علی برام شکوند!

ام علی جسارتا اون گرده چیه؟؟ نمکدونه؟

 

:)

 

 

پاسخ:
اون گوجه ست! به علت علاقه افراطی علی به گوجه اون تندیس رو ساختم :))

شبیه نمکدونای ماست:)

 

ولی کفتره خیلی خوبه.

 

بعد سوالی دیگر!!

 

علی باهاشون بازی میکنه؟؟ خورد نمیشه ؟

 

:) 

پاسخ:
:)) آره شبیهه

یه روزه خشک خشک میشه، همین الان داره باهاشون بازی میکنه، اگه با ملاطفت باهاشون کار کنه خرد نمیشه

مامانا انقدددددددددددر زحمت بکشن واسه دادن جهاز

اونوقت یکی دو سال بعد توسط نوگلان نوشکفته ی بچه هاشون، تیت و پات بشن -_-

خداقوت میگم به مغز فندوقا :|

پاسخ:
میشکنن همچین که همه وجود آدم درد میگیره!
مغزفندوقا در اینجا کیانند؟!
  • زندگی رویایی
  • با سلام و تبریک سال نو

     

     

     

    بسیار عالی لطفا از وبلاگ دیدن کرده و دنبال کنید

    پاسخ:
    عید شماهم مبارک
  • حسین علیزاده
  • با سلام و تبریک سال نو

     

     

     

    بسیار عالی لطفا از وبلاگ دیدن کرده و دنبال کنید

    سلام

    اپلود سنتر پرسرعت و رایگان برای فایل و تصاویر شما

     

    https://98share.com/

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی