ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

صلواتش یادت نره

چهارشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۵۵ ب.ظ

چند شب پیش، یه بشقاب حلوا فرستادم برای صاحبخونه.

امشب پسرش در خونه رو زد، در رو که باز کردم، بوی گل محمدی خورد توی دماغم. این بشقاب به انضمام محتویاتش دستش بود. از دیدنش گل از گلم شکفت. 

انقدر با این گلا ذوق کردم که تا نیم ساعت فقط در حال بو کردن و عکس گرفتن از حالات مختلفش بودم. اصلا دلم دلی دیگه شد. چقدر محبت قشنگه :) عین این گلهای زیبا و خوشبو :)



حضرت آقا نیم ساعت در حال مسخره کردن و خندیدن به من بود، که واسه چی از دیدن این بشقاب گل اینقدر ذوق زده شدم!!

علی هم که همون اول دوسه تاشو پرپر کرد و وقتی گلهای پرپر رو ریختم توی جانماز، اومد همشو مچاله کرد و نشست وسطشون :|
ما خانما، اگه از این مردا انتظار ابراز احساسات داشته باشیم، افسرده و ژولیده میشیم. اینا اصلا مدار عاطفه ندارن!! یعنی داشتن، بردش سوخته! 

 

  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۱۳)

به به :)

خدا صبر بده😂😂😐

پاسخ:
خدا صبر بده به ماها :|

چقدر خوبه که آدم همسایه های باصفا داشته باشه (:  بوی گل محمدی، به به! خوشا به حالت دلم پر کشید برم حیاطمون منم بو کنم :)  انصافا بوی گل محمدی نابه.  چطوره بعد از کرونا گل محمدی برای خودتون تو گلدون بکارید! یا یه همچین چیزایی. روح نوازه.

علی کوچولو! ماچ ماچ!! *.*  ^^ . مردا ذاتا تو خرج کردن احساسات خسیسن. 

پاسخ:
خیلی خوبه :)
البته سروصداشونم خیلیه ها :|

گل رز داریم تو باغچه، باید یه بوته محمدی هم بگیرم

نمیدونم چرا اینقدر عاطفی بودن سخته براشون!

شمامم که تو دریای گلای محمدی هستید ، کاشان ...

پاسخ:
الحمدلله
البته خود کاشان که نه، روستاهاش غرق گلن
واسه همین من و حضرت آقا درحال گمانه زنی هستیم که گلا از کجا اومده! احتمالا باغ دارن تو قمصر! و هرشب که دم افطار میرن و نصفه شب برمیگردند میرن باغشون :|

باغ پر از گلی که شب نظر به آسمان کند

صبح به دیگ‌میرود، غنچه گلاب میشود

دلم بوی گل محمدی خواست امساال هنوز گل بو نکردم. اگه بمیرم بدون اینکه بوی گل محمدی رو حس کنم مردم چقدر بد :|||||| 

چه ربطی داشت نمیدونم چرااا یهووو حس کردم میمیرم :))))

حالا این کامنت من رو یادگاری نگهدار :)))

پاسخ:
نترس نمیمیری، ما ازین شانسا نداریم :| 
نمیای کاشون که ببرمت تو باغ گل ، از بوش دیوونه بشی

سلام. بوش از عکسش هم متراوش(؟) میشه. 

حیاط خونه ی پدر زن یه بوته گل محمدی داره که بوش آدم رو مست میکنه. من میگم  مست. شما برو تا تهش.  از اونجایی که این روزا مجبوریم خونه ی ایشون بمونیم، همسر از فرصت استفاده میکنه و صبح به صبح یه شاخه میکنه میده به من.

چند روز پیش همسر خواب بود و خودم یه شاخه اومدم بکنم دیدم پدرش پشت پنجره نشسته و نگاه میکنه(چرا بیدار بود؟) یه لبخند مسخره زدم و گفتم " بابا! یه دونه بکَنَم ببرم مغازه؟ یه نگاه به جای خالیِ گلهای دیگه کرد و با زبون مازندرانیش گفت: 

اَی گـ.... بَمونِسه؟ :))))

 

پاسخ:
:)))) 
اینا هم واقعا مست کننده بود، نمیدونم مال کدوم روستا بود که انققدر بو داشت

حالا اون که یه بوته اس، اینجا روستا باغ گل دارن، بین این گلا که راه میری دیگه آدم سردرد میگیره! البته اینا کنده میشه که گلاب و گل خشک بشه، نه اینکه برده بشه مغازه :))

مدار عاطفه و احساس؟! حاشا و کَلّا :||

 

سلام و آرزوی قبولی طاعات :)

 

پاسخ:
دلامون همه پره :)))

سلام. ممنون و همچنین :)

حالا یهوو خدا رو چه دیدی شاید شانس و اقبال بهت رو آورد مُردم :))))

 کاشونم  دلم که میخواد بیاام نمیشه 

پاسخ:
حالا اگه مردی اون بدهیت رو به من ببخش، ینی مکتوب بنویس که پس فردا کسی نیاد یقه م رو بگیره
انقدری که من تو به کاشون رو دعوت کردم، رییس جمهور به عراق دعوت نشد!

اون بدهی که گفتم اگه ازدواج کردم به عوان کادو رفیق عروس بهم بده کلی کلاس بذارم جلو مادرشوهر اینااا چشمشون در بیاد بگم رفیقم اینقدر با مرامه فقط بین خودمون باشه قضیش چیه :))))

اگه مردمم که بخشیدم دیگه نوش جونت :))))))) همینجااا کتبی نوشتم دیگه :)))))

 

آخه رییس جمهور تو عراق رفیق نداره که دعوتش کنه :))))

پاسخ:
دستت درد نکنه، با تچکر فراوان! گرچه چشمم آب نمیخوره ولی کادو میکنم تقدیم میکنم!

چرا، جلال طالبانی رفیق جینگشه!


بابا دست از این تفکرات گولاخیسم بردارید!!

مردا احساسی ترین کاره دنیارو هم بکنن پیشه چشم خانوما گولاخی بیش نیستن!!

به علی که هرجی نیس مانم یه کم نیشمون کج شد ها....

 

پاسخ:
آیا مسخره کردن احساسات و عواطف یک خانم کار خوبیست؟؟ 
آیا این گولاخیت محسوب نمیشه؟

نیش کج به چه درد میخوره؟ نیش باید از جاش دربیاد :|

ان شاءالله همیشه با عطر گل محمدی معطر باشید.

و آرزو می کنم یه روزی از خونۀ شخصی خودتون وارد باغ زندگی بشید و دامن دامن گل های شاد بچینید.

 

و البته شدیداً تکذیب می کنم مدار عاطفه نداری مردها رو.

 

 

پاسخ:
ممنون. عجب دعاهای خوشمزه ای

من که گفتم، مدارشو دارن، منتها بردش سوخته!

تا حالا ندیده بودم کسی ظرفی که میگیره رو توش گل بزاره چه کار قشنگی:)

+هروقت قمصر میرم انگار از همون بدو ورود بوی گل محمدی و گلاب میخوره تو صورته آدم:))

پاسخ:
منم دفعه اولی بود که میدیدم :)
خیلی قشنگ و خوشبو بود

قمصر خیلی باصفاست، حیف که ماشینمونو گروگان گرفتن :|
  • رفیقِ نیمه راه
  • اولن که بشقاب قشنگیه ^_^

    دوما که قبول ندارم بردمون کاملا سالمه ممکنه یکمی یا حساس شده باشه یا بی حس 😁😂😁😂

    ولی کاملا سالمه 😁😂😁😂

    پاسخ:
    ممنون
    حالا همون حساس یا بی حس یا سوخته! همش یکیه

    و مجددا کشیدن ضامن محبت !

    انشالله زندگی تون گلستون ... علی هم آموزش میخواد : نحوه زندگی در گلستان :)

    مثلا یروز ببرید پارک بگید گلا رو یواش ناز کنه ... بعد بو کنه ... لطیف رفتار کردن رو بهشون یاد بدید

    و اما بعد 

    یه سوال فنی : خب چی مدارشونو سوزونده ؟

     

    سوال مهمیه ... همه جوونی یه پا شاعریم

    پاسخ:
    برگ که میبینه میچینه میذاره تو قابلمه غذا درست میکنه :|

    فک کنم قیمت گوشت و برنج و کرایه خونه و این صحبتا باعث شده مدارشون اتصالی کنه :|

    + البته ماهم هنوز جوونیما
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی