ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

سانسورچی دوستت داریم!

دوشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۹، ۱۲:۳۴ ق.ظ

انقدر موی این مدل-خانما رو با فتوشاپ دستکاری کردم، که برای خودم یه پا سانسورچی شدم.

حس عزیزان زحمتکش صداوسیما بهم دست داده! 

جوری که علی عسگریِ درونم، به ضرغامیِ درونم گفته شما برو استراحت کن من هستم!

یعنی همچین مدل رو دستکاری میکنم و یه چیزایی رو حذف یا اضافه میکنم، که خودم باورم میشه!! برمیگردم میگم واقعا این از اولش اینجوری نبود؟؟!! اینجوری که قشنگتر بود!!


یعنی اگه این خانم خوشگلایی که روسریا رو میپوشن و اصرار دارن طره ی گیسوی حنابسته شون رو بریزن روی روسری، میدونستن من با عکساشون چیکار میکنم، عمراً اینهمه پول رنگ مو و آرایشگاه میدادن!


فقط امیدوارم اون دنیا حلالم کنن...



پ.ن: الان چنان دستم تو سانسوره که میخوام همتونو بی رحمانه سانسور کنم... هرکی واسه این پست نظر بذاره بی استثنا سانسورش میکنم!!
  • موافقین ۹ مخالفین ۰
  • ۹۹/۱۰/۱۵
  • ۲۴۸ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۱۲)

  • خانم ۲۹۱۲
  • یعنی منم ستاره دار میشم؟ 

    من فقط اومدم یک موز بردارم برم. :))

    پاسخ:
    :)) نه تو بمون
    تو را میدوستیم :)
  • خانم ۲۹۱۲
  • من امشب بیخوابی زده به سرم فکر رو خیال نمیذاره بخوابم، یا شایدم به خاطر اون دو ساعت خواب بعد از ظهر ... خلاصه حالا میشه اون دیس میوه رو بیاری دور هم میوه بخوریم :))

    همون دیسی که برای شب یلدا خیلی تدارک دیده بودی؛دی

    پاسخ:
    میدونی موز کیلویی چنده؟؟؟
    میدونی عایا؟

    پس دیگه بعداز ظهرا نخواب :دی
  • 1 بنده ی خدا
  • :))))) حتی من اول فکرکردم اون روسری مشکیه ادامه ی روسریشه،یکم دقت کردم دیدم نه انگار سانسوره

    پاسخ:
    آره خیلی باید دقت کنید
    یه وقتایی یه گلدون میکارم کنار حاج خانما:)) 
    بعضی وقتام یه دسته بیل رو جا میذارم تو عکس!

    یا حضرت فیل

    پاسخ:
    ناخودآگاهه دیگه
    لطفا درکم کنید

    بووووووووووووووووووووووووووووق

    پاسخ:
    بوق نزن 
    سالار خوابه!
  • خانم ۲۹۱۲
  • خب من مهمونم هاا:)) 

    حالا موز نه، خرمالو چی ؟! بزار یه خرمالو بردارم اقلا:| 

     

    دیگه برنامه خوابم بهم ریخته کلا...

    پاسخ:
    خرمالو آزاده :d
     
    یه همچین موجود بامنطقی هستم من

    خوابت  رو تنظیم کن دختر. وگرنه همه وجودت بهم میریزه
  • فامیل دور
  • یعنی من هردفعه میبینم چه بلایی سر این بدبختاا میاری اصن میزنی نابودشون میکنی بدبختا این همه عمل زیبایی این همه آرایش تو تبدیلشون میکنی به یه چی دیگه .......

      میخوای بیام مدل بشم خودت عکاسی بکنی

     

    ببین یه پیشنهاد برات دارم یه ایده به ذهنم زد تو واتساپ میفرستم

     

    فامیل دور هم اسم خیلی نوستالژیکیه :))))

    پاسخ:
    تو باز فامیل دور شدی؟؟؟ :دی
    اتفاقا به قیافه ت هم بیشتر میادر :)))

    پیشنهاداتت تو حلقم

    سلام

    خیلی باحال بود. از کانالت اومده بودم بیرون دوباره رفتم عکسا رو چک کردم و کلی خندیدم.

     

    میگم میخوای ابروهاشم سیاه کن با موهاش یا با هدبندش!!! ست بشه!!😂

     

    اون دختر بچه دیگه چرا اینقدر موهاش پریشون تو صورتشه طفلک...اونم فکر کنم مکلفه ها. از سانسور در رفته چرا؟😂

    پاسخ:
    سلام

    نخندید، روسری بخرید :))
    بابا بخدا منم سختمه. نمیدونید چی بودن و چی شدن اینا :)))) اصلا یه عالمه موی زرد ریخته رو دوششون، من براشون بار گناهشون رو سبک میکنم

    آره والا اون دختره رو نمیدونم فازش چیه
    من خودمم هی به خودم میگم. بابا جمع کن اینا رو حالمون بهم خورد اححح

    من شبا خواب میبینم این موهای مشکی افتاده تو غذام :|

    انقدر ناجور و ضایعه که اگه بخوام سانسورش کنم کل صورتش میره!!!

    طره ی گیسوی حنابسته آخه؟!😂😂😂

     

    این تعبیر از اون سانسورها داغون کننده تره برا اون خانم مدل😂

    پاسخ:
    :))))

    واللوو 
    غیرازینه؟
  • دچارِ فیش‌نگار
  • یادم افتاد باید یه عکس ببرم سر کارم.ممنون

    پاسخ:
    خب خداروشکر در نقش یادآور گوشی ظاهر شدیم
  • بانوچـه ⠀
  • تا حالا یه سانسورچی رو از نزدیک ندیده بودم چه حس خفنیه :دی

    پاسخ:
    😁😁😁

    من خودمم ندیده بودم
    نمیتونم ازت بخرم
    چون خودم میخوام روسری فروشی بزنم😉
    آیا به یک رقیب بالقوه مشورت میدی؟😅
    راسی همکار نمیخوای؟😅😅
    پاسخ:
    چی میگیییی!!
    حالا نمیشه یه چیز دیگه فروشی بزنی!؟

    درمقام رقیب مشاوره بدم یا همکار؟😁
    بیا پیوی😉
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی