ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

لودر فرهنگی!

چهارشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۹، ۰۸:۳۲ ق.ظ

بچه که بودم، هروقت شیطونی میکردم، داداش بزرگه م میگفت نامه مینویسم به معلمت، بهش میگم فلان کار رو کردی! حالا مثلا شیطونیم چی بود؟از ستون وسط خونه میرفتم بالا!
آقا نصف کودکی من در این ترس گذشت که نکنه یه وقت داداشم نامه بنویسه به معلمم!

اونوقت بچه های کلاس اولی الان وویس میذارن برا معلمشون، به مامان و باباشون فحش میدن!

اصلا یه لودر افتاده تو فرهنگ مملکت، از بنیان ارزشها رو زیرورو کرده!!


  • موافقین ۶ مخالفین ۰
  • ۹۹/۱۰/۱۷
  • ۱۲۶ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۳)

  • آویزووووووووون
  • دلم برای بچه مدرسه ای های الان خیلی میسوزه...

    مگه میشه دل به درس بدن وقتی همیشه گوشی دستشونه؟ 

    لودر فرهنگی ام که به قول شما صلعلی!

    پاسخ:
    چقدر این روش آسیب داره!
    ینی بچه اگه درس نخونه آسیبش کمتره

    😓😓😓😓😑

    پاسخ:
    ابراز تاسف متقابل

    مشکل از کجاست؟؟

    پاسخ:
    نمیدونم
    واقعا نمیدونم و به شدت نگرانم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی