ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

ام شهرآشوب در پوسته ی جدید!

شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۹، ۱۰:۴۸ ق.ظ
مجرد که بودم، همش دوست داشتم در آینده شوهرم روسری فروش باشه! که البته نشد!
ولی یه دوره ای شوهرآبجیم روسری فروشی داشت، و ما خواهرا از اومدن بار جدیدِ روسری، بیش از خود صاحب مغازه کیفور میشدیم. چرا که شوهرآبجی، همه روسری های جدید رو بغل میزد و میاورد خونه ی مامان، و ما با خیال راحت و فراغ بال! یکی یکی روسری ها رو امتحان میکردیم و از هم نظر میخواستیم تا بالاخره بهترین روسری رو میخریدیم، اونم با تخفیف! و سپس بال میگشودیم و در آسمان پرواز میکردیم! راستش بعداز سالها،هنوز بعضی از اون روسری ها رو میپوشم و به اون روزا حسرت میخورم!
خلاصه اینکه من و الباقی خانما، اگه نون شبمون هم لنگ بشه، اگه همه دعواهای عالم رو هم با شوهرمون کرده باشیم، اگه از بچه کلافه و خسته باشیم، یه روسری قشنگِ باِبِ دل، میتونه همه چیز رو بشره ببره و لبخند رو بیاره روی لبمون و شادی رو توی دلمون! همچین موجودات قانعی هستیم ما!

حالا درسته که شوهرم روسری فروش نشد، ولی من دست روی دست نذاشتم! بعد از سالها، آرزوی خودم رو برآورده کردم و خودم روسری فروش شدم :| 

این چند روزی که کم پیدا بودم، مشغول پوست اندازی و اشتغال به شغل جدید بودم و داشتم پیج و کانال روسری تاسیس میکردم.
من و مجموعه ی سندس استایل (یعنی من و علی :)) ) خوشحال میشیم که بهمون سر بزنید :)

کانالم توی تلگرام و ایتا :  
sondosstyle@

پیجم توی اینستاگرام:
Sondos.style

الان که فعلا تازه کارم و تازه وارد، ولی امیدوارم با لطف و کمک خدا، و بعد حمایت فالوورهای عزیز، بتونم توی این شغل بمونم و کار کنم.

و من الله التوفیق:)

  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۴۴)

:)))

موفق باشین :)

 

+ولی واقعا اینقد راحته؟ :/ مجوزی هیچی نمیخواد؟ ://

پاسخ:
متشکرم

راحت که نیست واقعا، کارای اینجوری خیلی انرژی بره. خیلی زیاد
ولی مجوز نمیخاد شکرخدا
  • «نــٰاطـِقْ وُ خـٰامــوشْ»
  • انشالله موفق باشید:)))

    پاسخ:
    متشکرم
    خنده برای چیه؟ :|
  • برکــ ــه
  • چه جالب تو این دوره کرونا دو تا از دوستای منم  کسب و کار اینترنتی راه انداختن، یکی پارچه فروشی یکی دیگه هم روسری فروشی :)

    عالیه!

    پاسخ:
    ممنون :)
    ولی تو از من روسری بخر :))
  • «نــٰاطـِقْ وُ خـٰامــوشْ»
  • خنده نیست 

    تبسمه:)

    لبخنده:)

    پاسخ:
    شاد باشید همیشه :)
  • دخترِ بی بی
  • منم قراره با دختر خاله هام کانال لباس بزنیم

    البته این طرح مال یه ماهه پیشه:)

    هنوز به سرانجام نرسیده

    موفقیات ان شاالله

    :))))))) یکی از خوبیاش اینه که الان من یه رفیق روسری فروش دارم هی شب تا شب بهش پیام میدم این روسریه چه جوریه اون یکی چه جوریه دم دقیقه برا خودم طرح انتخاب میکنم 

    خوره روسری بد خوره ایه دیدی هرچی هم‌میخری سیر نمیشی 

    پاسخ:
    تو فقط روسری بخر! 
    جای مهتاب به تاریکی شبها تو بتاب :))

    اونوقت واقعا میخرن؟ ینی اعتماد میکنن؟ :/

    پاسخ:
    این دیگه هنر فروشنده س که بتونه اعتماد مشتری رو جلب کنه و جنسش رو بهش بفروشه. 

    @علیرضا

    ببین آقا علیرضا الان تو اعتماد کن یه روسری برا خواهرت یکی برا مامنت از ام شهراشوب بخر میبینی که روسریه رسید دستت اعتماد میکنی تازه میبینی جنساش چقدر خوبه قیمتش عالیه بعد تبلیغش میکنید توی خانوادتون بقیه هم از ام شهراشوب بخرن :))))

    پاسخ:
    سبو دمت گرم، یه روسری طلبت:))
     همین فرمون پیش بری تا آخر سال میلیاردر میشم

    @سبو

    خیلی هم عالی ولی خانواده کلا با خرید اینترنتی مخالفن، واسه خریدن کتاب و اینا هم پدرم در میاد تا کارتشو بگیرم :/

    من که اعتماد دارم بقیه رو میگم :/ مثلا یکی اصا ندونه پیج مال کیه و واسش ناشناس باشه چجوری اعتماد میکنه :/

    پاسخ:
    ببینید برای کسی مثلمن که بچه کوچیک داره و بیرون رفتن از خونه براش سخته، خیلی راحتتره که اینترنتی خرید کنه، دردسرش خیلی کمتره. ولی یه دختر مجرد شاید ترجیح بده خودش بره نصف روز بگرده و یه روسری بخره.
    الان دیگه خریدای اینترنتی خیلی باب شده، من هم سعی کردم فقط از مارکهای تضمین شده و امتحان شده روسری بیارم. قیمتام هم خیلی مناسب زدم. کسی که خودش اهل خرید اینترنتی باشه، مقایسه میکنه اینا رو

    خدایی خیلی دارم عرق میریزم که تبلیغت رو بکنم :))))  دیگه حق نون ماست و حج مریمی که  یه بار هم نیاوردی بخوریم و اون گوشت لوبیاهایی که هی تعریفش کردی یه بار مهمونمون نکردی بخوریم رو باید ادا کنم 

    پاسخ:
    تو اصلا تبلیغ نکن سبو!
    من اینجوری فروشم بیشتره :)))

    کسب و کار جدید مبارک :)

    پاسخ:
    ممنون:) 
    منتظر قدوم گرمتون هستیم :)

    اها :) پس در آینده نیز مزاحم می شویم (:

    پاسخ:
    اختیار دارید، مراحمید:)
  • فاطـــღـــمـه ツ
  • چقدر عالی 👌

    موفق باشید 🌹🌸

    پاسخ:
    ممنونم عزیزم :)
  • میرزا مهدی
  • جوراب مردونه هم بیارید

    پاسخ:
    سایز و رنگشو مشخص کنید!

    خیلی عالیه امیدوارم موفق باشید و درآمد خوبی کسب کنید.

    اگه بتونید یه وبسایت ساده هم داشته باشید و براش یه نماد اعتماد الکترونیک بگیرید، اون بحث اعتماد هم راحت تر به وجود میاد.

    پاسخ:
    ممنون از پیشنهاد عالیتون

    نماد اعتماد الکترونیک چیه؟
  • میرزا مهدی
  • تو رو قرآن.

    سایز؟ 

    جوراب؟

    42.

    چی بگم؟

    سایز 42 مشکی با گُلهای صورتی و زرد. والله:))

     

    پاسخ:
    آخ شرمنده
    فقط جوراب گلبهی کجراه با توپکای قرمز موجودی داریم :/

    کامنت میرزا رشته کلام مو ازم گرفت:|:)

     

    :))

    میرزا جای جوراب روسری بگیرین برای خانم تون :))

     

     

     

    +

    سلام و عرض ادب

    موفق باشین

    ولی آدرس تلگرام تون نیومد بالا :)

    تلگرام طلایی دارین احیانا؟

     

    پاسخ:
    سلام :)
    واران روسری بخر تو وضعت خوبه :))

    نه،اشتباه شده بود،الان درست شد، حالا امتحان کن

    خیر باشه انشالله ...

    علی الحساب خوبشروع کردید

    کسب وکارتون پربرکت ، اگه کمکی هم از دستمون بربیاد خوشحال میشیم :)

     

    پاسخ:
    ممنون
    تنها کمکی که ازتون برمیاد اینه که بیاید ازم روسری بخرید:)) و پیش خانمای آشناتون تبلیغ کنید برام

    البته شما فکر کنم بتونید نکات کسب و کار اینترنتی روبهم یاد بدید اندکی!
  • صامد حمزه
  • چرا نمی تونم کانال تونو توتلگرام پیدا کنم

    پاسخ:
    من الان دیدم که تو آدرس تلگراممون یه اشتباهی شده بود
    الان درستش کردم. بزنید همون آدرس رو میاد
  • مریم بانو
  • مبارکا باشه:)

     

    مامان علی یه سری هاهستن چون من که تلگرام خیلی فعال نیستن و اینستاگرام هم 

     

    ندارن بخاطر مشغله هاشون

     

    همین وبلاگ خودتون یه صفحه بزنید اینجاهم فعال باشین بنظرم بدنیست :))

     

    ببخشیددخالت کردم:)

    پاسخ:
    ینی بساطمو بیارم تو وبلاگ پهن کنم؟!

    تو توی کجا فعالی؟بگو من برم همونجا :))

    نماد اعتماد الکترونیکی توی اکثر فروشگاه های اینترنتی معتبر هست، البته گرفتنش هم دردسرای خودش رو داره ولی قطعا توی جلب اعتماد مشتری خیلی تاثیر داره.

    اوّل فروشگاه اینترنتیتون رو می سازید و بعد توی سایت enamad.ir ثبت نام می کنید و بعد از تکمیل مدارک، بهتون نماد اعتماد می دن و وقتی مشتری روی اون کلیک کنه، می نویسه که مورد تایید هست. اگه مشتری بخواد پرداخت انلاین انجام بده این نماد به دردتون می خوره اصلا شرطش هم همینه که باید توی سایت امکان پرداخت انلاین باشه و اگر پرداخت بصورت نقدی و بعد از تحویل هست که نیازی به این کار نیست و مشتری هم چون می دونه بعد از تحویل جنس می خواد پول بده اعتماد می کنه.

    اگه تصمیمتون جدّی هست توی گوگل اطلاعات خیلی زیادی در موردش هست، هدف، زدنِ جرقه در ذهن شما بود.

    پاسخ:
    خیلی ممنونم. اطلاعات خوبی دادین. باید بیشتر بهش فکر کنم

    بیا تو دعا کن حال داداشم خوب بشه و این کرونا رو بسلامتی  اونوقت من اگر دیدم رفتم بیرون چشم :)

     

    من الان از اسفند تا الان هیچ خریدی نداشتم باور میکنین فقط ۴ بار رفتم بیرون اونم نه برای خرید برای پیاده روی که حداقل تو خونه نمیرم :|

     

    توکل بخدا

    ممنونم

     

    ایشالا موفق باشین 🙏💙

     

     

    پاسخ:
    ان شاالله که خدا سلامتی بده 

    مسئله اینه که برای خرید اینترنتی نیاز نیست دیگه از خونه بری بیرون :)

    به به مبارکه

    قشنگن هااا ولی من رنگ تیره بهم نمیاد

    ی چندتا رنگ فوق العاده شاد بیارین مشتری شیم:)

    پاسخ:
    رنگ شاد هم هست مابینشون. اون آبرنگی صورتی خیلی شاده

    بسلامتی رد کنه از قلم افتاده :)

     

     

    +

    من تو کانالم تبلیغ کانالتون همین الان کردم :)

    حالا اگر خودم نشد بخرم دوستان بگیرین ایشالا :)

     

    پاسخ:
    ممنون از محبتت عزیزم :)

    لایکش را برای این زدم که منم موافقم که روسری خیلی حال خوب من هست :)

    سندوس یعنی چی‌؟ 

    پاسخ:
    لایک به چه دردم میخوره پاییز؟ بیا روسری بخر :/

    سندس یعنی حریر نازک
    لباس بهشتیان از جنس سندس و استبرقه، ینی حریر نازک و ضخیم

    به به، مبارکه و ان شاءالله موفق باشید.

    به نظر خودتون خرید برای افراد خارج از استان یا شهرستان مقرون به صرفه است؟

    روش پرداخت پول و ارسال به مشتری رو هم میشه توضیح بدید؟

    پاسخ:
    ممنونم
    پرداخت پول که قطعا بعد از کارت به کارت جنس ارسال میشه
    اگه هزینه ارسالش رو بپردازن چرا مقرون به صرفه نباشه؟

  • آنشرلی با موهای قرمز
  • مبااااارکه 😍😍😍

    با آرزوی موفقیت 😊😊😊

    پاسخ:
    متشکرم:) 
  • محبوبه شب
  • یکی بخر دو تا ببر 😍😍😍 عاشق این جملاتم بوخودا 😄

     

     

    کسب و کار جدید مبارک

    خدا برکت بده ان شاءالله 🌹

    پاسخ:
    عه! مگه آتیش زدم به مالم؟ بخاطر عیالم؟! :/
    ممنون :) از ما بخرید :))

    میدونم عزیز جان

    منظورم اینکه روسری بخرم ولی وقتی نمیتونم برم بیرون می مونه رو دستم :|:))

     

     

    خواهش:)

    پاسخ:
    آها ازون نظر :/
    حل میشه ان شاالله

    برای شما که میدونم مقرون به صرفه است!

    اما سئوال من با نگاه مشتری محور بود. یعنی برای خریدارهای خارج از کاشان هم قیمتش میتونه مناسب باشه  :)

    پاسخ:
    ببینید من یه آدم بچه دارم، مورد اول اینه که سختمه با بچه برم مغازه ها رو بگردم برا خرید روسری. پس ترجیح میدم تو خونه بشینم، همه مدلا رو ببینم و یکیشو انتخاب کنم، پس هزینه پست برام اهمیت نداره
    دوم اینکه هزینه پست یکی دوتا روسری چیزی درنمیاد، چون سبکه،فوقش هفت هشت تومن و من اگه بخوام با تاکسی تا بازار برم باید هفت هشت تومن کرایه بدم  و گرما بخورم و کرونا بگیرم، میشینم تو خونه و پول پست میدم
    سوم اینکه خیلی از کانالا ارسال دو یا سه تا روسریشون رایگانه، پس من و خواهرام باهم سه تا روسری از یه کانال سفارش میدیم وارسالش هم رایگان درمیاد

    بروی چشم ... حالا یه مدت من باب سیاست گذاری رسانه ای ملی، فضای اینفلوئنسرمارکتینگ و کسب و کارهای اینستاگرامی رو پایش کردیم 

     

    روی چند مورد الان فکر کنید که البته خوب هم استارت زدید، تولید محتوا و خلق داستان ولی باید رنگ و لعاب بدید ...یعنی همین ردیف نکات درباره داستان روسری و انتخاب و مسائلش که مینویسید از زبون خودتون بعنوان مشتری یا حتی فروشنده بازنویسی کنید

    شناخت و الگو گیری از رقبا ، نکته اصلی تون رو بزارید روی برندینگ ...

    چون تنها چیزی که باعث میشه از بین این همه صفحه و کس و کار قدیمی مشتری سراغ شما بیاد 

     

    برندینگ یعنی اسمتون ، رنگ تون ، نظام گفتمانی و کلماتی که برجسته میکنید و از همه مهمتر وقتی اینستاگرام پایلوته شما روی ساخت یه شاکله برای پستتون و استوری تون بسازید

     

    حالا بحث زیاده و این نیم وجب جا نمیشه ... انشالله هر وقت امر کردید انجام وظفه خواهیم کرد

     

    پاسخ:
    خیلی ممنون از نکات خوبتون
    باید چندبار با فراغ بال کامنتتون رو بخونم
    حالا درکل، پیج اینستاگرام من رو چطور برآورد میکنید؟ جذابیت داره یا نه؟

    نوشتی من و مجموعه سندس بعد نوشتی یعنی علی :/

    اتفاقا اومدم و برام یک مسئله غریبی به وجود اومد 

    شال از روسری ارزونتره آیا؟ آخه شال سی و چهل تومن اونقدر خوشگل؟!

    تازا کاریت تو حلقم پیشرفت کنی چی میشی خواهر

    پاسخ:
    الان نفهمیدم داری متلک میگی یا داری تعریف میکنی :))
    آره خب، قواره ی روسری ۱۴۰ در ۱۴۰ هست،قواره شال نصف روسریه

    سلاااامممممم

    وای وای چه خوووب من میاااام تو کانالتون 

    هووراااا 

    حالا یه دوست روسری فروش دارم

    باید تاکید کنم ک منممم عاااشق روسری ام

    کلا انقدر کع دوست داشتم ۳۶۵ سِت مختلف برای تمام روزهای سال داشتم😍🙁

    تبریک میگم 

     

     

     

     

    و شهادت امام جواد علیه السلام رو تسلیت میگم بهتون💔

    پاسخ:
    سلام
    بدو بیا که خوشگلاشو بردن:))

    وای من میمیرم برا روسریییییییییییییییییییی

    مخصوصا اگه فروشندش تو باشی:)

    پاسخ:
    بیا خودم هواتو دارم :)

    یعنی چی سندس استایل؟ 

    پاسخ:
    سندس ینی حریر نازک، لباس اهل بهشته، تو قرآن اومده
    استابل هم که ینی استایل :|

    سلام مومن. جزاکم الله خیرا

     

    خدا به کسب و کارتون برکت بده ان شاء الله

     

    ما هم یه چند جائی براتون تبلیغ کردیم...پول ما را بدید بریم(لبخند)

     

     

    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب

    یا علی

    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    بفرمایید که بگن از طرف شمان، پورسانتتون محفوظه :)

    عه من مطمئنم یه بخشایی از این پست رو‌خونده بودم! اما چرا آخراشو نخوندم؟!!!!!

    احتمالا مال وقتی بوده که داشتم می خوندم کاری پیش اومده گذاشتم رفتم و یادم رفته :////

     

    خواهر جان مبارک باشه کسب و‌کار جدید، الهی پر خیر و برکت باشه و هر روز موفق تر باشی.

    سلام مامان علی جان:)❤

     

    امروز تو فالووینگام داشتم میگشتم دنبال پیجی که با یه پیج هم اسم پیج شما روبرو شدم که۱۵۸هزارتا فالور داشت

    این پستو خونده بودم ادرس پیج تلگرامتون کپی کردم ولی یادم رفت:/

    امروز این پیجه باعث شد یادم بیوفته دوباره گفتم عههه هم اسمن نکنه همونه !

    که اومدم اینجا دیدم نه یکم تفاوت داره خلاصه دنبالتون کردم:)

     یهوپیج میرزا مهدی بهم پیشنهاد داده شد یه سرکیم اونجا کشیدم ولی دنبال نکردم😐😂

    سرموانداختم پایین اومدم ازاینستا بیرون:)

    پیجتون وپستا خیلی خوشگلو باسلیقن 

    شروع این کارو بهتون تبریک میگم وانشاالله خدا به کارتون برکت بده❤

     

    قبلاً تو زمینه فروش اینترنتی فعالیت کردم ومیفهمم چقدر انرژی برو سخته اعتماد گرفتن ونیازبه صبوری داره

    انشاالله بهترینا براتون رقم بخوره:)❤

    پاسخ:
    سلام بر محیاخانم گل
    نمیدونم اونا کی بودن:| میرم ازشون شکایت میکنم که اسم منو دزدیدن:))

    ممنونم. واقعا انرژی میبره، 
    امیدوارم که دعاتون مقبول بشه:)

    ترکیب عربی و انگلیسی😃

    پاسخ:
    دقیقا ؛:))
    از ابتکارات حضرت آقامونه :/
  • مُخَیِّلِ مؤنث
  • سلام ام شهر آشوب جان!

    ان شا الله تو کارت موفق باشی... و حسابی فروش خوبی داشته باشی.🌹

    پاسخ:
    سلام عزیزم.ممنونم
    با دعای شما خوبان

    اینجوری دارید تبلیغ حجاب میکنید!؟

    واقعا که من از شما انتظار نداشتم. خجالت نمی کشین!؟ با بی حجابی!؟ بعد نوشتین جامعه اهل بهشت! فکر کنم برعکس نوشتین باید بنویسین اهل جهنم :)

    پاسخ:
    من کی گفتم میخوایم تو این پیج تبلیغ حجاب کنیم؟؟ من اصلا حرف حجاب زدیم جایی؟
     ما میخوایم روسری بفروشیم
    حالا برای اینکه تبلیغ بدحجابی نشه، چهره خانما رو از رنگ و رخ انداختیم که خیلی دیده نشه
    نکته دوم اینه که ما این روسریا رو به اون خانما نمیفروشیم که، به مشتریامون میفروشیم،مشتریامونم همه اهل بهشتن :)

    سلام

    در جهت اینکه سبو تبلیغ کرد، اومدم اینجا...😁 (گفتم که بعدا حق حسابشو بدی😅)

    راستش شبکه اجتماعی خارجی عضو نیستم. ایتا رو هم هر چی زدم، پیدا نمی‌کنم. حالا میشه منم زیر این پست تبلیغ کنم که یه عزیز، کانال تولید شومیز استین بلند زده!

    توی ایتا و بله، دوست داشتین یه سر بزنید. انصافاً شومیزاش، خوش‌فرم است. هر کی برده، پشیمون نشده، البته فعلا مدلاش محدوده...

    eitaa.com/altafco

     

    پاسخ:
    ما خودمون برا عالم و آدم تبلیغ میکنیم، بعد شما زیر پست ما تبلیغ میکنی؟؟!😁
    آدرس ایتا عوض شده
    اثاث کشی کردیم به اینجا👇👇
    https://eitaa.com/joinchat/3250061368C6d63ff3c94
    کپی کن و تو قسمت سرچ ایتا پیست کن
    اگه بازم نتونستی شماره ت رو بده به سبو، عضوت کنه تو کانال

    سلام

    اومدم

    البته که شماره فضای مجازی رو به کسی نمی‌دم، حتی سبو،😊 پیدا شد...

    پاسخ:
    آره
    هیچوقت شمارتو به سبو نده! اصلا قابل اعتماد نیست :))))

    اه اه اه اه...

    چرا پشت خانم دکتر حرف می‌زنی اخه؟🤣🤣🤣🤣 نگفتم شماره نمیدم، گفتم شماره مجازی نمی‌دم!

    پاسخ:
    ما با خانوم دکتر ازین شوخیا زیاد داریم
    خداروشمر فعلا اینجاها نمیاد که بخونه:))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی