ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

واقعا فک میکردم دریوریه!

شنبه, ۱۲ فروردين ۱۴۰۲، ۰۴:۰۴ ق.ظ

امروز وقتی فیلم روز حسرت رو می‌دیدم، به این فکر کردم که چندسال قبل وقتی ازین دست فیلما توی ماه رمضون پخش میشد، با خودم میگفتم باز این کارگردانا دریوری سرهم کردن!

یا حتی سریال یادآوری، یا اون فیلمه که محمدرضا شریفی نیا توش بازی میکرد و اسمش یادم نمیاد!


به این فکر کردم که اون موقع، من هیچ اطلاعی درمورد پرواز روح، یا تجربیات شبیه مرگ نداشتم و فکر میکردم این حرفا چرت و پرته! (در عین باور به معاد)


و در آخر به این اندیشیدم که آقای موزون چه کار بزرگ وعجیبی انجام داده که این در رو به روی آگاهی ما از بحث روح، معاد و مرگ باز کرده!


و اینکه عجب آدم باظرفیت و بزرگیه که داره همه فحشها رو به جون میخره، و هرسال مصمم تر از سال قبله، خداوند حفظش کناد...

  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۴)

  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سلام بانو 

    سال نو مبارک. بهار رمضان مبارک

    طاعات و عباداتتون مقبول.

    آری واقعا. بهش فکر نکرده بودم.

    برای مرگ پدرربزرگم دیدی که این برنامه بهم داده بود خیلی بهم کمک کرد. والا نابود میشدم.

    پاسخ:
    سلام عزیزم
    عید شما نیز
    طاعات شما نیز :)

    منم خیلی وقتا حس میکنم پدرم دستشو میذاره روی شونه هام

  • یاس ارغوانی🌱
  • سلام عیدتون مبارک و نماز روزه‌هاتون قبول.

    دیدن این تجربه‌ها و حرف زدن دربارشون مثل خوردن سنگ وسط سرت میمونه. یکم به خودت میارتت البته اگر حفظش کنی.

    پاسخ:
    سلام 🌷🌷
    عید شماهم مبارک❤️
    همین که نگاه کلی آدم رو به مقوله زندگی و مرگ عوض کنه دستاورد خوبیه

    خدایی من از اولم با محتوا مشکل نداشتم با بازیگرها مشکل داشتم و دارم که بعد از اینهمه نقش های .. و این سابقه های خانوادگی و ... فاش شده، انتظار باور شدن از طرف مخاطب هم دارند

     

    پاسخ:
    بازیگر که اسمش روشه، بازی گر! همش نقشه
    منظورم مفهوم کلی بود که ممکنه برا یه انسان اتفاق بیفته یا نه

    بدم نمیاد از این تحربه ها داشته باشم و یه سرکی بکشم اونور :)) 

    حیف که نمیشه ...

    پاسخ:
    منم خیلی دوست دارم
    ولی ازونور میترسم دچار فراموشی بشم بعدش، و دیگه خدا هم اتمام حجت خودشو کرده باشه!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی