ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

سی تا مشت ناقابل

سه شنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۴:۰۶ ب.ظ

یکی از محبوب ترین اعمالی که تو مفاتیح وارد شده مربوطه به شب اول ماه رمضانه

همون سی تا مشت آب یخ و گوارا منظورمه


یادش بخیر مجرد که بودم تنها عملی که تو کل مفاتیح بهش مقید بودم همین بود که برم تو حیاط باصفای خونه پدری و سی تا مشت آب (مشت که نه، در واقع سی تا بیل آب) بریزم  تو صورتم، همچین که ششام  حال میومد.



یادش بخیر، کجایی مجردی؟؟


امسالم  نه تنها نتونستم آب بریزم تو صورتم، بلکه دم سحر علی بیدارشد و زد به گریه، حتی سحری هم نشد کامل بخورم... فلذا الان میتی هستم که نگاهم رو از رو عقربه بزرگه برنمیدارم!

  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۲/۱۷
  • ۲۰۲ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۶)

:)) التماس دعا
پاسخ:
محتاجیم بدعا واقعا!
  • دچارِ فیش‌نگار
  • صفحه چنده!؟!
    پاسخ:
    همون اعمال شب اوله
  • دچارِ فیش‌نگار
  • من ندیدم تا حالا
    پاسخ:
    روز اوّل: در آن چند عمل مستحبّ است: اوّل: غسل نمودن در آب جارى، و بر سر ریختن سى کف دست آب، که در تمام طول سال باعث ایمنى از همه دردها و بیماریهاست.
    دقیقا مثه سال اول محیا...بچه رو تو اتاق بخابون ک از صدای قاشق چنگال زابه  راه نشه
    پاسخ:
    نه که اتاق حسابی هم داریمو!
    عه من تا حالا همچین عملی رو نشنیده و ندیدم
    پاسخ:
    شماها دیگه چه مسلونایی هستید!
  • دچارِ فیش‌نگار
  • باشه تو فقط مسلمون :|
    پاسخ:
    هرعیب که هست از مسلمانی ماست
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی