ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

هندوانگی

چهارشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۳:۴۰ ب.ظ

بعد از کلی بالا و پایین کردن و کوبیدن تو کمر هندونه های مغازه، یکی انتخاب کردم که از مجموعه معیارهای هندونگی، فقط #هندونه_بودن رو داره، یعنی جوریه که میتونی با قطعیت بگی خیار یا موز نیست!

یه نسبت فامیلی دوری با هندونه های دیگه داره!(پیرو پست قبلی)


اسطرلابِ هندونه شناسیِ من از کار افتاده یا کلا هندونه خوب دربازار موجود نمیباشد؟؟


جالبه که همچین هم ژست گرفته بودم که خانمه درحالی که چشاش قلب قلبی شده بود روبه من میگفت:«بلدین هندونه سوا کنین؟»

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۲/۱۸
  • ۲۲۱ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۹)

بسم الله الرحمن الرحیم.
فصل هندوانه تابستان است.
صلوات
:D
شما الان کجا میتوین هندوانه رسیده پیدا کنید؟ چرا چشم مردمو الکی قلب قلبی کردی؟ کسیو راهنمایی نکردین که:D
پاسخ:
تو شهر ما الان چله تابستونه

خانمه ازین که من تپ تپ میدم به هندونه ها دوق کرد،فک کرد خیلی حالیمه!
هندونه خوب باید بین خطهاش فاصله زیاد باشه و قسمتی که موقع رشد روی زمین بوده(یه قسمت سفید اندازه کف دست معمولا) سفید نباشه و به زرد یا شیری بزنه
دم هندونه که به بوته وصل بوده هم چوب شده باشه یعنی سبز و تازه نباشه و با دست کنده بشه
دیگه فک کنم همین‎(:‎

پاسخ:
مامان ما تنها معیارش اینه که صدای توخالی بودن بده، ینی پژواک صداش زیاد باشه
البته فروشنده میگفت هندونه خوبا صادرمیشه بعه عراق کیلویی هفت تومن
  • دچارِ فیش‌نگار
  • همون چشما کار خودشو کرد
    پاسخ:
    یک نگاهت به من آموخت که در حرف زدن
    چشمها بیشتر از حنجره ها میفهمند
    دلم هندونه خواست تو ماه رمضون پست مورد دار نذار لطفا
    پاسخ:
    دلت نخاد، خیلی مزخرف بود هندونه ش
    ما هرچی خوردیم شیرین بود

    پاسخ:
    جدی؟
    پس خوباش میاد سمت شما :)
    معدن هندونه اطراف ماست هندونه هاش و صادر میکنن:) 
    پاسخ:
    نذارید صادر بشه، برید تو زمینای هندونه حلقه انسانی تشکیل بدید نذارید هندونه های ما رو ببرن
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

    هندونه خوب هم هست ولی اولا بلدی میخواد (کار مردونه اس :)) ) ثانیا کیلویی 4-5 تومن کدوم مردی میتونه بخره؟ 
    پاسخ:
    سلام
    راستش موقعی که ما قصد کردیم هندونه بخریم دو تومن بود. یهووووویی رفت رو چهار و پنج!
    من هندونه و بخصوص طالبی رو از طریق حس بویایی تشخیص میدم که خوبه یا بد؟! تلخ یا شیرین ؟!:))
    یعنی طالبی رو کلا از طریق حس بویایی تشخیص میدم هندونه کمی سختتره و زیاد میطلبه که بوش کنم که ببینم چی به چیه ؟!:))

    پاسخ:
    چطوری میشه از طریق بو؟
    پوست هندونه مگه بو داره؟
    پوست هندونه بو نداره خود هندونه اس که بو داره :)
    باید حس بویایی قوی داشته باشی که بفهمی :دی 
    البته من تو بو کردن هندونه همیشه از طرف خواهرم منع شدم نمیذاره اینکارو کنم :دی
    ولی تو طالبی با وجودی که منع میشم نمیتونم بو نکنم و بعد طالبی رو بخرم :دی 

    پاسخ:
    این دفعه امتحان میکنم ببینم چطوری میشه :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی