ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

زغال اخته آخه؟؟؟

چهارشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۸، ۰۳:۴۵ ب.ظ

دیشب خواب دیدم رفتم شامپو پرژک بخرم.

یعنی تو خوابم پرژک همه جور شامپویی زده بود! شامپو قهوه، لیموترش، لیموشیرین، زغال اخته!

یه شامپو لیمو شیرین برداشتم روشو خوندم دیدم نوشته 12هزار و 800

بردم صندوق حساب کنم، خانمه زد تو کامپیوترش، گفت 128هزار تومن!

گفتم یه شامپو 128 هزار تومن؟؟؟ گفت این شامپو حاوی نرم کننده اس، اگه ارزونتر میخای برو شامپو گردو یا انار بردار!( مگه حاوی اورانیومه؟؟!)

منم دیدم اگه شامپو لیمو رو بخرم شوهرم طلاقم میده با این قیمتش، گفتم به جهنم! همون شامپو گردو رو میزنم:\



پ.ن1:خوابمو تعریف کردم که فقط ببینید گرونیا چه کرده با روح و روانم!!

وگرنه قصدم توهین به ساحت مقدس قلم نبود...

پ.ن2: وی پس ازینکه تصمیم گرفت سیب زمینی کیلویی ده تومن رو نخره و مجبور شد قیمه رو با سیب زمینی خلالی های تو کابینت تزیین کنه و سپس قیمه ها رو ریخت تو ماستا، چنین خوابی دید!

  • موافقین ۳ مخالفین ۱
  • ۹۸/۰۴/۱۹
  • ۱۸۱ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۶)

اشرف شب وقت داشنی بیا یه صحبتی باهم بکنیم شاید مشکلت رو تشخیص دادم یا به یه روانشناس خوب معرفیت کردم😂😂😂 خیلی اوضاعت داغونه
پاسخ:
تو هم اگه پوشک میخریدی بسته ای پنجاه تومن، گوشت کیلویی ان تومن، مرغ کیلویی ام تومن، مث من خواب هشلهفت میدیدی
خخخخ^^
البته گروننیا ک گریه داره

پاسخ:
بقول شاعر
خنده تلخ من از گریه غم انگیزتر است!
بعله بعله
¥__¥
ھعى گرونى ...چیپس2500ت شدھ6000ت

پاسخ:
چیپس رو گرون کردن که شما نخورید، برا سلامتیتون خوب نیست :)
گرونی سیب زمینی گفتن تا آخر همین هفته است اگر خدا بخواد و البته اگر راستشو بگن !!
منم قبلنا که قسمت حسابداری و خرج و مخارج خونه دستم بود همچین خواب هایی می دیدم ولی از وقتی داداشم اومد خدا خیرش بده قسمت حساب و کتابو به کل ازم گرفت و الان بجای اینکه خواب اینا رو ببینم اکثرا خواب می بینم امتحان آشپزی دارم :دی 😀
و هیچ چیزی رو برای غذا آماده نکردم :))) بنظرم اگر اینم کسی تحویل بگیره دیگه خوابام حروم این داستان و استرس پخت غذا نمیشه :)))) 


+
ولی مامانِ علی یه چیز انصافا و واقعا استرس به خودتون راه ندین بخدا توکل کنین !
خدا خودش روزی رسونه اینو شک نکنین !
یه جوری میرسونه دهن آدم هاج و واج می مونه !
نگران نباشین ، توکل بخودش !
 ایشالا بحق این روزهای خوب منتهی به میلاد امام رضا (ع)  رزق و روزیتون زیاد بشه و همه استرس ها جای خودش رو 
 به یه لبخند از ته دل  بده.آمین



سلام به روی ماهتون 
روز و روزگارتون خوش و به دور از دغدغه و نگرانی .آمین
پاسخ:
سلام واران جان
ان شالله که این دروغاشون راست باشه!

والا من اگه پولم از پارو هم بالا بره، بازم سیب زمینی کیلویی ده تومن رو نمیخرم، یعنی نه که پول نداشته باشم یه کیلو سیب زمینی بخرم ها، نمیخام بخرم که کمک نکرده باشم به گرونیش

حساب و کتاب خونه برای زن عذابیست الیم، منم یه دوره حساب خونه دستم بود، خیلی اذیت میشدم
جالبه امروز دقیقا میخواستم پستی در این باب بذارم :)
هعی روزگار.
پاسخ:
درمورد شامپو زغال اخته ی پرژک میخواستی پست بذاری؟؟ :))
آره دقیقا 😂😂😂 :))

در مورد گرونی بالام جان 😉 ؛)
پاسخ:
خب بذار یه کم دور هم گریه کنیم :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

....
هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

بایگانی