ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

العید مبروک

يكشنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۹، ۰۳:۰۱ ب.ظ

گاهی وقتا فکر میکنم من اگه خدایی ناکرده، یه نامسلمونِ رشدکرده در یک خانواده ی نامسلمون بودم، همین دعای «یا من ارجوه…» ماه رجب، برای مسلمون شدنم کافی بود! 

چقدر زیباست این دعا… چقدر روح آدمو حال میاره!

فقط اون جایی که میگه ریشتون رو با دست بگیرید برا ما خانما یه کم سخته!



پ.ن: عید مبعثتون مبارک، ان شالله تحت عنایت حضرت رسول الله باشیم هممون.
پ.ن۲: از اعمال امروز، زیاد صلوات فرستادنه، بفرستید تا میتونید...

  • موافقین ۹ مخالفین ۰
  • ۹۹/۰۱/۰۳
  • ۱۲۳ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۵)

ینی تو هم از چونت می گیری؟؟

اصن فلسفه این کار چیه؟؟

پاسخ:
نه، من هیچ کاری نمیکنم :))

نمیدونم والا

بسم الله

سلام ام علی 

اعیاد مبارک باشه ان شاء الله

و دعای یا من ارجوه داره جاش و میده به مناجات شعبانیه 

به چه سرعتی رجب داره از دستمون میره 

چشم . اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

پاسخ:
سلام
حیف و صد حیف
نفهمیدم و رجب تموم شد


و اون جاش که میگه : یا من یعطی من لم یساله و من لم یعرف تحننا منه و رحمه ...

پاسخ:
:) 
عالیه این دعا

اون قسمت ریش تون رو بگیرید :)))

 

توی اعتکاف به ما می گفتن شما دست بذارید رو ی صورت تون بعد به جای شیبتی بگید وجهی!

نمی دونم چه قدر درسته

پاسخ:
:))
جدی؟ نشنیده بودم
  • قاسم صفایی نژاد
  • امسال این کرونا چقدر فرصت رجب رو از ما گرفت. اصلا نفهمیدیم چه جوری داره تموم میشه :(

    پاسخ:
    اتفاقا فرصت خوبی بود، تعطیلی کار و بیرون رفتن و موندن تو خونه، ولی امثال من قدر اوقاتمونو نمیدونیم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی