ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

عمه ی اسمارت!

چهارشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۹، ۰۱:۵۰ ق.ظ

زنگ زدم مامان، گفتم کجایی؟ 

گفت دارم میرم خونه داداش بزرگت، ماهی کباب کرده، به منم زنگ زده دعوتم کرده. گفتم باشه خوش بگذره :| بعد دوسه دقیقه زنگ زد گفت داداشت گفته اون آبجی کوچیکه رو هم بیار! (الکی! خود مامان دعوتم کرده بود و یه تیکه فیله ماهی هم از تو یخچالش برا من برداشته بود!) 

منم که تنها بودم و از خداخواسته ، دعوتِ نصفه نیمه رو لبیک گفتم. 
ازسر بیکاری، نشستیم با محمدحسن-برادرزاده- به بازیای مجازی و نتیجه ی یکی دوساعت بازی 2player games (یه مجموعه ی جالب از بازیهای دونفره ی موبایلی)  این شد که فهمیدم تو بعضی چیزا ناخواسته چقدر پیشرفت کردم، مثلا سرعت عمل و دقت… که فکر میکنم نتیجه ی حضور علی در کنار همه ی کارهام باشه که مجبورم میکنه همزمان به چندتا کار توجه کنم!
به شکلی که بعضی از بازیای سرعتی رو با اینکه دفعه ی اولم بود بازی میکردم ازش می‌بردم.(بردن از محمدحسن که به هوش و استعداد معروفه و خیلی هم در این زمینه ادعا داره، یه شیرینی خاصی داره)

وجه اعجاب انگیز ماجرا بازی شطرنج بود، که باوجود اینکه بیش از پونزده ساله که بازی نکردم، ولی پیروزِ میدان شدم! حتی شاخ خودمم در اومده بود که چطور محمدحسنِ باهوشی رو بردم که میگه هرروز تو مدرسه دارم شطرنج بازی میکنم! یعنی حسِ شعفی که من در اون لحظه داشتم، برابری میکرد با صد کیلو قرصِ روانگردانِ درجه یک! فهمیدم که اونقدرام که فکر می‌کردم پیر و فرسوده نشدم:))))

نتیجه گیری: هیچوقت با عمه تون کل کل نکنید! عمه ها موجودات خطرناکی هستند :|


  • موافقین ۷ مخالفین ۰
  • ۹۹/۰۱/۰۶
  • ۱۹۸ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۹)

عمه جان؟

پاسخ:
قدر عمه هاتونو بدونید!

Dar khane bemanim pas chi? 

پاسخ:
این قضیه مال قبل از درخانه بمانیمه، مال اوایل اسفنده
  • دچارِ فیش‌نگار
  • درباره اون بازیای موبایلی بیشتر توضیح بدین.

    پیر و فرسوده چیه؟ :))))

    پاسخ:
    اسمشو نوشتم تو متن، همین رو توی گوگل پلی یا توی گوگل سرچ کنید میاد براتون، جالب و سرگرم کننده ست

    پیرشدیم رفت دیگه!

    عزیزم بیخود نیست که میگن مادری کمال خانماست

    پاسخ:
    بله،واقعا مادری خیلی تاثیر داره 
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

    سال نو مبارک

     

    بنده خدارو بهش گفتن هوا عمه رو داشته باش

     

    اونم رعایت کرده دیگه😂

    پاسخ:
    سلام
    ممنون همچنین

    گمون نکنم!باهم کل داریم

    در پانوشت قید کن ک این قضیه مال قبل از کروناست #  در خانه بمانیم 

    پاسخ:
    تو نظرات یکی پرسید، گفتم مال قبل از کروناست
    مال روز انتخاباته که حضرت آقا پای صندوق ناظر بود

    ای اسمارت 

    ای با هوش

    ای  در بازی همیشه برنده

    ای  عمه 


    میگم من قول نمیدم غیبتت نکنم با کلمه اسمارت  یا راضی باش از هرکی غیبتت کرد یا اگه راضی نیستی بگوو من رفاقتم رو باهات تموم کنم :))) انتخاب کن بین من و راضی نبودن 


    پاسخ:
    طاهره جان نثار شدی؟؟:))


    هرکی غیبت منو میکنه ایشالا سوسک بشه، اونم از نوع قهوه ای سوخته ش!

    علی چکار میکرد اون موقع؟ کی نگهش داشته بود؟ 

    پاسخ:
    علی در اون لحظه داشت با قابلمه های سیسمونی پسرداییش بازی میکرد

    اشکال نداره ببین به جز من  هر کی غیبتت رو کرد سوسک بشه قهوه ای سوخته سیاه بال دار بی بال فرقی نداره فقط از همه  راضی باش خب :)))

    پاسخ:
    راضی میشم به شرطی که اعتراف کنند پیشم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی