ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

توضیحیه

شنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۹، ۱۰:۴۱ ق.ظ


درمورد پست قبل باید چندتا نکته رو بگم:

اول اینکه به هیچ وجه منظورم این نبود که کرونا و خونه نشینی نعمته و اتفاق خوبیه و ازین صحبتا، بلکه فقط به یکی از ابعاد برگشتن انسان به نفس خودش، اشاره شده بود.


دوم اینکه منظور این نبود که خونه نشینی و کرونا، باعث شده سطح آب دریاچه بیاد بالا، (قطعا سواد هممون انقدر میرسه که بی ربط بودن این دوتا رو بفهمیم) بلکه فقط ترسیم یه مدینه ی فاضله بود که در اون بشر برگرده به ذات خودش، بیشتر بفکر حل مشکلات خودش باشه و کمتر طبیعت رو اذیت کنه، کمتر دستکاری و برداشت غیرمجاز از آب دریاچه ی به اون مهمی داشته باشه... و فکر میکنم اینجور برداشت های حسی از یه پدیده، همیشه مرسوم بوده!


سوم اینکه اصلا قصدم تخریب مسئولین نبود (نمیدونم این نگاه از کجای متن برداشت شد!) بلکه فقط انتقاد بود، به مسئول و شهروند، و اگه امثال ما به اصطلاح بچه انقلابیای عدالتخواه، حتی یه انتقاد ساده رو تخریب بدونیم و مطرحش نکنیم، چطور میخوایم آرمان هامون رو توی جامعه پیاده کنیم؟! همش سکوت به این بهانه که نکنه یه وقت تخریب بشه؟ و اتفاقا این نقدِ طبیعت آزاری نه تنها به مسئولین کشور خودمون وارده، که بیشتر به بشرِ افسارگسیخته ی غربی باید تشر زد، چرا که آمار سالانه ی تخریب جنگلها و ریختن پسماند توی رودخانه ها و شکار بی رویه و چه و چه... داره اکوسیستم هممون رو داغون میکنه. و اگه ما از همین تریبونِ کوچکمون هم برای نقد کردن استفاده نکنیم، پس چه آرمانخواهی و انقلابیگریی؟


پنجم اینکه اگه همه ی این سوء برداشت ها از یه متن دوخطی شد، قطعا ایراد از نوع نوشتن من بوده
به قول بالاییا، و من الله التوفیق!


ششم اینکه دقت کردین متنم چهارم نداشت؟؟!
پس بیشتر دقت کن فرزندم!


  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۱۱)

سلام

اوووه خوبه حالا دو‌خط بود متن قبلی...‌ :))

اگر قرار باشه برای هر جمله مون انقده توضیح بدیم، که واویلا! 

خیلی هم درست بود به نظرم... :))

پاسخ:
سلام

آره والا نفسم گرفت :))

سلااام خخخخخ 

این روزام آدما میگردن که فقط ترور کنن یکیو :/ 

😅😅😅😅

منم موافقم ک طبیعت داره یه نفس نسبتا راحت از شر آدمیزاد میکشه .....

پاسخ:
سلام :)

بهرحال میخواستم از خودم دفاع کنم، البته اونی که سوال میکنه و برداشت اشتباهی داشته هم مقصر نیست، بهرحال آدم باید سوالشو بپرسه

اول و دومتو خوندم گفتم فقط بیام بهت  بگم بیخیال بابا حرص نخور !!

بجاش اگر شد و تونستی شربت آبلیمو بخور آرومت میکنه ولی به هیچ عنوان حرص نخور :))

 

 

بقیه اشم نخوندم چون احساس کردم کلی متنت  آمیخته از حرص و جوشه :| و البته احساسم بهم دروغ نمیگه :)

بیخیال مامان علی :)

تو قرنطینه باشی و اجازه بدی حرص بخوری خیلیه بخدا !!

بیخیال خانم خانم ها :)

اجازه نده هیچ چیزی و هیچ کسی  ناراحتت کنه !!

آفرین :))

 

 

 

 

+

 

سلام 

حالا اینا به کنار 

انصافا یه پست از علی بنویس و شیرین کاری هاش رو بگو بلکه حالمون خوب شد و پر انرژی شدیم :) (البته عکسشم بزاری بیشتر خوشحال میشیم ؛) ) 

موافقی؟!:))

 

 

پاسخ:
سلام واران جون
نه بابا :)))) حرص نمی‌خورم، آخه آبلیمو گرونه :| اگه بخوام بعد هر حرصی شربت آبلیمو بخورم ترجیح میدم اصلا حرص نخورم :))

درحال حاضر علی پاشده و داره قابلمه بازی میکنه :| 

چشم، سعی میکنم از وجوه شاد زندگی بنویسم:)


سلام

خداروشکررر واقعا برای بارندگی ها😍

 

و اینکه

یه خوبی دیگه هم این بود که در روز طبیعت طفلک، نرفتیم کیلو کیلو نایلون و پلاستیک و زباله بریزیم تو طبیعت...

 

واقعا کاش با طبیعت مهربون تر باشیم از این به بعد.... و خیلی زود تموم بشه شر این ویروس

 

 

پاسخ:
سلام

واقعا خداروشکر :)

امسال عید، طبیعت یه نفس راحت کشید از دستمون :)

Dislike ro man zadam chishshsh

پاسخ:
لطف کردی :|

خیلی کلاس این متن بالا بود ... به ما نمیخورد ... خدا به خیر کنه !

الان دیگه در مراحل تطور ام شهر اشوب به ام اشوب  هستیم

 

از همین الان هم بنده اعلام بی طرفی میکنم 

پاسخ:
ما ام شهرآشوبا همینجوریم! وقتی عصبانی نیستیم هم بقیه فک میکنن داریم حرص میخوریم :|


Are, dige inghadr savad dari ke beduni man dislike zadam :| 

پاسخ:
:)))
نه بابا، خیلیای دیگه هم به من لطف دارن. دیسلایکای شش هفت تایی داشتم من :|

Daram tikke ye matneto migam! Bara hamun dislike zadam! 😒😒

پاسخ:
متوجه شدم :) 
اصلا من اون دیسلایکا رو گذاشتم که اگه کسی مخالف حرفم بود اعلام کنه، ناراحتم نمیشم کسی دیسلایک بزنه

درضمن تیکه ننداختم به شما، کلا گفتم یه سری توضیحات بدم که ابهامها برطرف بشه
  • مدیون زهرا سلام الله علیها
  • سلام بانو.خداقوت....

    ماهم با شما هم عقیده ایم

    والا

    پاسخ:
    سلام مامان علی :)

    ممنونم
  • مدیون زهرا سلام الله علیها
  • سلام مجدد.بابت ام علی

    من مامان دوتاعلی ام.

    یه علی دارم یه محمدمهدی

    اما این محمدمهدی قبول نداره اسمشو

    وقتی میگیم اسمت چیه میگه علی...

     

    پاسخ:
    عزیزم :) 
    چه اشکالی داره؟ امام حسین علیه السلام پدر سه تا علی بود :)
  • مدیون زهرا سلام الله علیها
  • بله از اول قرار بود دومی هم علی باشه با همین عقیده که امام حسین سه تا علی داشتن.

    اما وقتی گل پسر ما دنیا اومد داداش من از دنیا رفته بود و درست چهلم داداشم دومی دنیا اومد و اسمش شد اسم داداشم.

     

    پاسخ:
    خدا داداش عزیزت رو رحمت کنه
    پسر گلت ازهمون اولم اسمش محمدمهدی بوده!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی