ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

ده تا کاری که حتما قبل از مرگم انجام خواهم داد...

شنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۹، ۰۲:۱۷ ق.ظ


ده تا کاری که دوست دارم قبل از مرگم انجام بدم ایناست: 


۱. دوست دارم عروس گلم رو ببینم، یعنی علی و احتمالا فرزندهای بعدیم، سروسامون بگیرن و غم بی مادری نداشته باشن.


۲. دوست دارم یه بارم که شده، موهامو از ته بتراشم و یه تابستونِ رویاییِ رونالدویی رو تجربه کنم! (منظورم رونالدوی برزیلیه)


۳. آرزو دارم از سوپری سر کوچه، یه سطل ماست چکیده بخرم، برم تهران، دم در دفتر ریاست جمهوری، بگم با رییس جمهور کار دارم، بعد روحانی بیاد دم در، از نزدیک ببینمش و سطل ماست رو خالی کنم رو کله ش و مخصوصا اون ریشای نقره ایِ آنکاد شده ش! (البته دوربینها هم پخش زنده بذارن برا شبکه یک)


۴. دوست دارم برم پشت بومِ حرمِ امام رضا و گنبد رو بغل کنم! (البته یه بار چندسال پیش، یه تلاش نافرجام داشتیم با ملیحه، در حالی که در یکی از پشت بومای حرم رو باز دیدیم، لرزون لرزون رفتیم از پله ها بالا، و با داد و بیداد یکی از خادما پا به فرار گذاشتیم و پله ها رو چهارتا یکی کردیم و برگشتیم! (هنوزم فکری ام که چطور ما رو دید! ما که اونو ندیدیم) 


۵. حضرت آقا (حضرت آقای واقعی) رو از فاصله ی یک متری ببینم و انگشترش رو بگیرم، باهاش حرف بزنم و بهم بگه ما به داشتن جوانانی مثل شما افتخار میکنیم (البته نمیدونم مثلا چرا باید به من افتخار کنه؟؟!)


۶.یه گاو بخریم و پنج شش تا مرغ و خروس، هرروز مثل کوکب خانم که زن باسلیقه ای بود، پاشم شیر تازه بدوشم و تخم مرغای بومی مون رو برای علی نیمرو کنم!


۷. برا یه بارم که شده آووکادو بخورم، (لامصب تلفظ اسمشم فقط از پولدارا برمیاد!)


۸. بتونم یه بار در عمرم پیتزا رو آدمواری بپزم و نگم خب اینم یه تجربه شد برا دفعه بعد! (این دفعه بعد کی از راه میرسه؟!)


۹. دوست دارم برم حج، هم برای زیارت خونه ی خدا، هم برای اینکه رو کله ی کچل شرطه های وهابی عربستانی طبل بزنم! (آی حال میده...)


۱۰. بعنوان آخرین آرزو هم دوست دارم یه کتاب بنویسم (ترجیحا رمان) و تبدیل بشه به پرفروش ترین رمان سال!


وی درحالی که نفس های آخرش را می کشید، با حسرتی عمیق گفت: «تف تو گورت دنیا! اینام شد آرزو؟؟» و سپس جان به جان آفرین تسلیم کرد!


  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۱۵)

میتونم بگم یکی از آرزوهاتون رو پشت سر گذاشتم ولی توی نه تای دیگه فعلا موفقیتی نداشتم

 

*یه سوال، الکی ها، فلسفیش نکنین، ملت چرا از رهبر چیزی میگیرن؟ یعنی تو ذهنشون کار درستیه؟ خب این آدم اگر دوست داشته باشه خودش چیزی به من میده، درسته ایشون لطف میکنن و دست و دلبازن ولی آیا نفس کار ما که یجور سواستفاده اس درسته؟ چه ایشون چه هر بزرگ دیگه ای...

پاسخ:
کدومشو پشت سر گذاشتین؟

بنظرم منشاش علاقه ست، آدم وقتی کسب رو دوست داشته باشه، دنبال یه جور نشونی یا یادگاری ازش میگرده. البته این تفکر منه
بعضیا هم دنبال تبرک جستن هستن، میگن از دست یه عالم یا انسان خدایی یه چیزی بگیریم برامون برکت میاره، البته این کار رو مردم با همه سیدا روز عید غدیر میکنن
البته طبیعیه که رهبر نمیتونه هر کسی رو دید بهش هدیه بده، 
حالا بنظر شما یه جور کوچک کردن خودشونه که چیزی میطلبن؟

بعضی هاش آرزوهای منم بودن :)

 

خیلی عالی بود

کلی خندیدم

روحم شاد شد:))

پاسخ:
خدا رو شکر:))

گمون نکنم به واقعیت بپیوندن خیلیاش
  • دچارِ فیش‌نگار
  • فکر میکردم فقط کیک هاتون هربار تجربه میشه!

    پاسخ:
    نه متاسفانه در کیک موفق ترم تا پیتزا!

    سلام

    یاد وقتی افتادم آقا اومدن قم‌ ده روز موندن، دختر بزرگم با باباش رفته بود دیدار، چون همه مرد بودن بغل دست آقا نشسته بوده، بعد جلسه وقتی همسرم می خواد بره پیش آقا قرآن رو‌ امضاء کنند، محافظا مانع شدن ولی آقا گفتن بگید بیاد و ... اون ووقع دختر دومم خیلی کوچیک بود و من فقط تو حرم لز دور آقا رو‌دیدم :(

     

    الهی آرزوهات به لطف حق برآورده به خیر بشن..

    پاسخ:
    سلام
    ای خدا، خوشبحالش :)
    من تو حرم امام رضا دیدمشون، ولی نه از نزدیک، همونم خیلی خوب بود

    ممنون :) همچنین

    گزینه 2 خیلی خوب بود ... من حس میکنم پرواز کنم ... در این حد سبک :))

    پاسخ:
    اصلا بیا یه پویش کچل شو راه بندازیم!
  • رفیقِ نیمه راه
  • واسه چی میخواین موهاتونو بتراشین -__-!؟

    پاسخ:
    آخه تابستونا گرمه :|

    جدی فکر میکنی ماست چکیده قابلیت پخش شدن روی کل سر و صورت رو داره؟؟؟

    به نظر من که این بار از ماست چکیده صرفنظر کن....

    یادم باشه اگه از اونطرفا رد شدم برات اووکادو بیارم بلکه بتونم اندکی از آرزوهات بکاهم...

    پاسخ:
    اتفاقا میخوام پخش نشده، همینجور مث حنا بچسبه به ریشاش پایینم نیاد!
    یعنی همه آووکادو خوردن جز من؟؟! بابا مایه دارا :|

    من با همون اولی فلج شدم ... :)

    پاسخ:
    چرا فلج؟:|
    این کمترین آرزوی هر مادریه 

    ایشالله آرزوتون برآورده بشه ... برای خودم گفتم 

    پاسخ:
    خدا سایه همه مادرا رو رو سر بچه هاشون حفظ کنه

    آقا من تازه دیروز‌تو‌تلویزیون آووکادو دیدم... البته فکر نکنم اگر از نزدیکم ببینم به این راحتیا تستش کنم !

    پاسخ:
    ما هم فقط عکسش رو جلد کرم مرطوب کننده ی شون دیدیم!

    من که راضیم 

    دوره دبیرستان یکی از بچه ها موهاشو کاملاً برای کنکور تراشید، یادم تولدش کلاه گیس گذاشته بود.

    آدم خاصی بود کلا...

    پاسخ:
    بدم نیست!
    تا آدم مجرده باید ازین تجربیات داشته باشه

    قابلیت این که هر ده تاش رو عملی کنی وجود داره 

     

    پاسخ:
    حتی مورد سطل ماست؟!

    غیر از اون مواردی که راجع به حج، حرم امام رضا علیه السلام و راجع به رهبر بود، 

    واقعا باید یه منفی به باقی این پست داد..

     

    البته من اغلب منفی نمیدم به پست های وبلاگ های طرفداران! دین (یا هر هر اسم بهتری که براشون میشه گذاشت..) مگه استثناء.... 

    پاسخ:
    یعنی حتی اینکه عروس گلم رو ببینم، یا اینکه گاو بخریم، یا اینکه رمان بنویسم، منفی داره؟! 
    چرا؟

    بعضیاش تابلو بود که طنزه و فقط برای خندوندن شما نوشته شده

    سلام مومن. جزاکم الله خیرا

     

     

    آرزو بر جوانان عیب نیست....

     

     

    عاقبتتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب

    یا علی

    پاسخ:
    سلام
    خب الحمدلله که آرزوش عیب نیست
  • وصله ی چادرِ مادر
  • مگه حضرت آقای غیر واقعی هم داریم؟🙄🤔

    پاسخ:
    یه حضرت آقای ثانویه داریم!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی